Vrengtpolvott Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Okey, da var vi her igjen! Etter stor etterspørsel blir det ny julekaraoke i år også! Reglene er de samme som sist! Det som skjer, er at alle sammen som vil være med får èn linje av julesangen, og synger den linjen, lagrer den som .mp3 eller .wav, og sender den til meg. Kvaliteten på opptaket har ikke noe å si, sålenge det går an å høre hva som blir sunget/hylt. Det gjør absolutt ingenting om du kan synge, eller ikke, sjangsene er store for at ingen andre har sangstemme heller! Bare syng, og ha det morsomt Her kan du også se resultatet fra i fjor! http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10389&st=0 Årets sang er WHAM - Last Christmas http://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI Det er 33 linjer. Velg en linje, den første som velger får den linjen. Vi får mest sansynlig ikke 33 sangere, så det er bare å ta flere linjer enn 1! Hør på deres linje i sangen, og prøv å syng den slik som han gjør! Så mail meg, PM meg, Steam chat meg, eller bare skriv her i tråden når dere har valgt dere en linje, så får jeg fyrt det opp på listen. Legger mailen min her som dere kan sende det til: [email protected]! (Fjern utropstegnene) Den siste linjen hadde det kanskje vært morro om mange også hadde sunget inn, slik at det blir litt koraktig 1.Last Christmas, I gave you my heart - Mammakamel v2.0 2.But the very next day, You gave it away - Mammakamel v2.0 3.This year, to save me from tears - Nubbiz 4.I'll give it to someone special - Nubbiz 5.Last Christmas, I gave you my heart - AltF4 6.But the very next day, You gave it away - AltF4 7.This year, to save me from tears - Mokko 8.I'll give it to someone special - Mokko 9.Once bitten and twice shy - Paisley 10.I keep my distance but you still catch my eye - Paisley 11.Tell me baby do you recognise me? - Nypis 12.Well it's been a year, it doesn't surprise me - Nypis 13.(Happy Christmas!) I wrapped it up and sent it 14.With a note saying "I Love You" I meant it 15.Now I know what a fool I've been - Vrengtpolvott 16.But if you kissed me now I know you'd fool me again - Vrengtpolvott Chorus 17.(Oooh. Oooh Baby) - Exia 18.A crowded room, friends with tired eyes - Shampoo 19.I'm hiding from you and your soul of ice - Shampoo 20.My God I thought you were someone to rely on - Villanden 21.Me? I guess I was a shoulder to cry on - Villanden 22.A face on a lover with a fire in his heart - Error 23.A man undercover but you tore me apart - Error 24.Oooh Oooh - Exia 25.Now I've found a real love you'll never fool me again - Exia Chorus 26.A face on a lover with a fire in his heart 27.(Gave you my heart) 28.A man undercover but you tore me apart 29.Next year 30.I'll give it to someone, I'll give it to someone special 31.special 32.someone 33.someone Endret 18. desember 2010 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Glimrende gutter! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 5 og 6! Forbanna herlig Votten! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 7 & 8. Herlig at du fikk igang dette igjen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 18 & 19. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Tror jeg må melde frafall i år, og det er vel egentlig pga. sangvalget alene. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 Det var kjipt Erik, får håpe du tåler neste års sang Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg hater også denne sangen, men jeg skal se om en stemme til trengs eller ikke før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det finnes neppe noen julesang som er verre enn denne skjiten, jeg lurer faktisk på om dette er den sangen jeg liker minst i hele verden. Hvilket gjør at den passer utmerket til julekaraoke. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Får ta en skikkelig avstemning før neste års versjon, da Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Når Polvott skal bruke masse tid og krefter på noe sånt som dette, synes jeg det er helt rett og rimelig at han får velge sang. Men nok mas om det. Tilbake til saken! Endret 18. desember 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Selvfølgelig, det er jeg helt enig i. Men i og med at det ble litt surmuling nå ser jeg ikke noe galt i en demokratisk avstemning dersom Polvotten selv er usikker og ikke har noen klar favoritt. Men det får i så fall bli til neste år. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hadde vært drit kult å fått til et refreng der alle synger da Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg hater den vi sang i fjor også, derfor er jeg så gira på det. Å synge sanger jeg liker gjør jeg i dusjen. Skal man klage over sangvalget får man heller ta initiativ selv. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Touché Selv, så er jeg knall fornøyd med sang valget. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det er ikke sangen det er noe feil med. Det er smaken deres. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) 22+23 I refrenget, spiller du de samme stemmene igjen? Kunne godt tenkt meg å være med på refrenget også, en linje kanskje. Er litt mer stas det B) Edit: Og Erik, å ikke synge fordi du ikke er glad i sangen er slapt..! Edit2: Og Vrengtpollvott, jeg elsker at du gjør dette! Har personlig ikke tekniske skills for å sette sammen stemmer osv, så masse kos og klemz <3<3 Endret 18. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ifølge Polvott kjører vi de samme refrengene om igjen med mindre vi får nok folk til å fylle ut de forskjellige linjene. Men jeg kunne godt tenkt meg å ha en linje i refrenget også, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå