Odesseiron Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Segas Toylet er ikke akkurat Dreamcast 2. Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Da får vi bare håpe at produktet ikke er bare dritten som trekker Segas gode rykte ned i dass. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Vel, virker litt unødvendig. Men japan er rart uansett . Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hadde helt klart kommet til å kjøpt dette med tanke på hvor mye piss jeg produserer i løpet av en dag på diverse fora. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Personlig, så pleier jeg å bruke offentlige toaletter med den innstilling av at dette skal gå raskt. Bruke ekstra tid på tissespill høres helt søkt ut. Lenke til kommentar
Lord Reanicus Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Eg fallar ein tåre for menneskeheten... :`( Lenke til kommentar
Sortkatt Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Master system og Mega Drive, mener du vel? Genesis og Mega Drive er vel to navn på samme konsoll... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Da får vi bare håpe at produktet ikke er bare dritten som trekker Segas gode rykte ned i dass. Det er vel heller pisset som trekker Segas gode rykte ned i urinalen. Personlig, så pleier jeg å bruke offentlige toaletter med den innstilling av at dette skal gå raskt. Bruke ekstra tid på tissespill høres helt søkt ut. Pft, hva med multiplayer? World of Peecraft? StarCrap? Duke Pukem? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Vel, det kan ha noe for seg. Tyskerne er flinke på å måle det meste her i verden, og har faktisk en egen TÜV-standard for toaletter, der sprut er en av de målbare faktorene. Ved å male en liten bie eller annet på det ideelle punktet i toalettet hvor det blir minst sprut, så fikk de redusert mengden sprut utenfor toalettet med flere ti-talls prosent. Et system som ToyLet vil kunne redusere sprut enda mer, fantastisk! For oss andre som hverken jobber i TÜV, Sega, eller i renholdsbransjen så er det vel bare en ting å si: Tøv! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Maler de et bilde av en politiker i dassen vil spruten på golvet forsvinne med 100%.. På den annen side vil det nok alltid være kø utenfor dassen av begge kjønn. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 For oss andre som hverken jobber i TÜV, Sega, eller i renholdsbransjen så er det vel bare en ting å si: Tøv! Jeg syns ærlig talt "pisspreik" passer bedre. Lenke til kommentar
Xxzzzzzzz Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Javell, ja! Har sett rarere produkt. Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Japan, here I come! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Master system og Mega Drive, mener du vel? Genesis og Mega Drive er vel to navn på samme konsoll... Ja, her har det vært noe rot. Takk Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Dere tenker ikke på at dette mest sannsynlig bare noe som blir utviklet av en liten underdel av Sega på bestilling fra f.eks en restaurantkjede i Japan? Lenke til kommentar
crippen Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Japan lager de beste mannlig sexleketøy og. Synes ikke det var så snålt dette produktet, selv har eg når eg har pisset ute, hatt som mål å pisse lengst mulig. Eg hadde uansett koset meg med et slikt produkt. Slik "rar" kreativitet som dette tar eg som et håp for menneskeheten, at vi tør lage noe utenom det vanlige. Viss eg har forstått det riktig da, at dette skal være på en offentlig toalett, og ikke i heimen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ingen tvil om hva slags toalett jeg skal ha om jeg bygger mitt eget hus iallefall. Dette og et kjøleskap med achievement-system for å handle diverse eksotiske ingredienser (for å utvide mathorisonten) er på toppen av lista. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg ser for meg dette på et offentlig toalett i Japan med topplister for sprutstyrke og lengde. "New record!" smil til kamera *blits* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå