Gå til innhold

- Det vi tilbyr er veldig bra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, Telenor har blitt litt som flyselskapet SAS synes jeg. De er så sikker på at produktene er bra (noe dem helt sikkert er) men forstår ikke at folk heller velger like gode (eller bedre) produkter hos konkurrentene til (mye) bedre priser. Min mening er iallefall at det er eneste grunn for at det går til xxxxxxx med SAS, og kommer til å gå samme veien med Telenor Mobil. Bare biten alene med å kalle abbonementene aktuell for nettbrett er jo teit synes jeg, de er tilrettelagt for iPad, og kun iPad. Dersom jeg har en Samsung Galaxy Pad vil jeg så absolutt bruke dens smsfunksjoner og ringefunksjoner, noe Telenor sine abonnement ikke finnes tilrettelagt for på noen måte.

 

Mange av Telenor sine kunder kan jo attpåtil ende opp med å ikke betale noe som helst i mobilregning dersom de bare hadde kuttet ut hele Telenor og vurdert abonnement fra en annen leverandør. Jeg tror at eneste grunn folk i dag har for å velge Telenor er fordi dem er så store, med et så godt innarbeidet varemerke, og that's it.

 

Nå er tross alt både Telenor og Netcom de to desidert dyreste mobiloperatørene her i landet, og det begynner etterhvert å bli plagsomt å høre om «gode tilbud» fra dem, når disse tilbudene faktisk attpåtil er dårligere enn hva de mindre konkurrentene kan tilby.

 

Neida, jeg ser nok bare frem til at også Telenor og Netcom henger seg på denne priskrigen som er igang hos Chess, OneCall og Tele2, først da skal jeg muligens begynne å være fornøyd med prisene dem tilbyr oss forbrukere.

Lenke til kommentar

Når det kommer til det å presse prisene ned så opplever jeg at netcom er først ute.. mange av dagens "billige" aktører har ingen max pris på datatrafikk.. netcom var først ute med max pris på 9kr døgnet på flere billige abonnemang.. alt over er gratis.. har hatt det på mitt flexi-talk abonnemang i flere år nu.. de var også de første til å sette stopper for at folk sku blakke seg ved datatrafikk i utlandet.. der kan telenor skamme seg.. mange som hat fått svimlende store regninger.. telenord sku vært bøtelagt for svindel.. enkelt og greit..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...