Gå til innhold

Spillannmeldelse - Army of Two: The 40th day

Anbefalte innlegg

Hallo og vær hilset! Eg lagde meg ein konto for å presentere dere vår youtube channel Noenspillsuger, der vi har som mål å lage relativt underholdande spillanmeldelse videoer på norsk så ofte som opp til ein gang i veka.

Vi er berre to akkurat no men vi har lyst til å få fleire på laget og kanskje til å med dekke dei fleste konsoller til slutt! Om du er beidre enn elendig til videoredigering og føler at du har nåkke du skulle ha sagt om diverse spel, ikkje nøl med å ta kontakt på

[email protected]

Siden vi berre er to er vi naturligvis open for annmeldelser på alle mulige konsoller dvs Xbox 360, PC, PS3, PSP, DS, WII og til å med PS2 om du ønsker å være litt nostalgisk. Hell om du har ein trang til å annmelde spill ifrå gamlare konsoller skal du få lov til det også!

Forøvrig er dette channelen vår sin første video om Army og two: The 40th day. laga av Ratman som fokuserer på Xbox 360 spill.

Eg håper dere liker det og ikkje er i humør til å slakte oss heilt :)

Om dere har noen spørsmål kan dere også berre emaile oss på [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke så dårlig det!

Har nødvendigvis litt forbedringspotensiale. To tingene jeg kommer på med en gang er:

- Pass på uttalen. Det å høre folk som snakker en annen dialekt enn det du er vandt til, og i tillegg snakker litt raskere enn det du er vandt til (et stykke igjen til Zero Punctuation når det kommer til speed, men likevel :p) gjør at du må konsentrere deg litt. Da må uttalen være enda tydligere.

- Kanskje komprimere litt? Yahtzee sine videoer (ikke at dere skal kopiere han) er minst ett minutt kortere enn denne. Denne ble litt lang. I tillegg er det lettere å treffe på flere vitser når man korter ned med 1/4 (siden man ikke trenger å finne på like mange).

Men ellers var det bra. Jeg synes faktisk at det var underholdende å se på videoen, og jeg måtte trekke på smilebåndet opptil flere ganger.

Så, med litt øvelse så sitter nok dette i boks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...