Gå til innhold

Mass Effect 2 får bedre grafikk


LarZen

Anbefalte innlegg

Mass Effect 2 har jo fått bra over hele linja og synes det er kjempe bra det kommer til PS3 også, rart endel plutselig kommer med negative sider om spillet idet det kommer til PS3...

 

Synes ikke det er rart, det er tegn på fanboyisme. Ingen tvil om det. Kan ikke huske jeg leste noe negativt om spillet i ME2 -tråden her på forumet når det kom ut i januar, her er det allerede negative holdninger på første siden... Jeg var litt negativ til ME2, synes det ikke var så bra som folk vil ha det til, og det står jeg med fremdeles. Greit at flere får prøve ut spillet, og kanskje jeg skaffer meg det på PS3 dersom det faller under tollgrensen en gang.

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, her dukker det "plutselig" opp negative ting. Ta deg en enorm fuckings bolle og les dette:

 

Har spelt igjennom ME1 sikkert 10 ganger. ME2 spelte eg igjennom en gang.

 

Det er mange grunnar til det. Gears of War 1 og 2 er betre spel på deknings-shooter-greia, og karakterutviklingselementa blei dumma ned for masse. Eg merka ikkje noko til nokon av oppgraderingane eg brukte så masse tid på å skaffe. Storyen bar preg av å gå på skinner mot ein trear, utan dei "store" valga man måtte ta i enaren, som f.eks Rachni-dronninga. Det massive fokuset på kompanjongane ødela for meg det vesle som var av storyline.

Gameplayet er ikke bedre, det er - med unntak av skytemekanikken - bare forenklet.

Jeg synes faktisk ME2 var en skuffelse - spesielt sammenlignet me ME. 1'ern var et fantastisk spill. Satt klistret til skjermen nesten døgnet rundt fra jeg startet til jeg sluttet. Og etter siste cutscene satt jeg med nesten tårer i øynene - som om jeg nettopp hadde sett en fantastisk film. ME2 er ikke et dårlig spill, for all del, men du vet veldig tldlig hvordan spillet vil utvikle seg, og det er få overraskelser på veien. For å være litt brutal så er ME2 en skyter med dialog, mens ME bar sterkere preg av å være et rollespill med skyting. Synes ikke dette var en god utvikling, og dessverre ser det ut som BioWare vil fortsette med denne trenden fra det vi hører om DA2 og ME3. Hadde det ikke vært for den fantastiske historien fra ME1-universet, vil jeg påstå ME2 hadde vært et ganske middelmådig spill. Jeg gav det derfor en 4er.

Har gitt opp å stole på gametrailers anmeldelser, de har absolutt ingen konsekvent dømming. Helt latterlig at de gir ME2 gameplay 9,8.

 

Du kan jo ikke si det ikke har konsekvent dømming. Har du spilt spillet? Selv liker jeg gametrailers sine anmeldelser ^_^

 

Ja, har spilt gjennom en gang, og med tanke på hvor svake flere av rollespill elementene er og hvor repetitive (men samtidig nesten obligatoriske) mini-gamesa er så er det helt latterlig å gi det 9,8 på det punktet. Selv combaten alene kan debateres om virkelig ville nådd så høyt. Den er absolutt ikke dårlig, men vil ikke si den på noen måte topper flere av de rene skytespillene som har fått lavere gameplay-score fra GT.

Seriøst, har ingen lyst til å gjennomføre min andre gjennomspilling. Bare føler det her ble Mass Effect 1,5 istedenfor 2, var som en expansion pack og ikke et fullverdig spill iforhold til hva du skulle gjøre og hvordan det endret noe av hva universet stod ovenfor. Det var bare for å gjøre deg klar til en 3'er, stod ikke på sine egne ben i det hele tatt. Tross alt stor verdi innenfor story telling og hvor godt karakterer er skrevet, så mangler det rpg elementene som gjorde at Mass Effect var et navn verdt å nevne uansett.

 

Meh, jaja, blir litt ranting når jeg skrur på Stonegard her i huset. Noen som har dratt igjennom det mer enn 1 gang her?

Rekrutteringen burde ikke sees på som en del av hovedoppdraget etter min mening, til tross for at utviklerne absolutt mener at de er det. Grunnlaget mitt for dette er rett og slett det at du får beskjed av The Illusive Man om å være klar til aksjon når han finner ut mer om The Collectors. I mellomtiden anbefaler han deg å samle et sterkt lag og gir deg en del mapper på spesielle personer som kan være av stor verdi, men understreker med en feit gul markeringstusj at det er Shepard som styrer skuta. Om jeg da føler at jeg ikke trenger noen flere lagmedlemmer enn Tali og Garrus så burde jeg da kunne bestemme meg for å ikke hente noen fler og heller begynne på selve historien, men nei.

 

Helt greit at spillet legger opp til å samle sammen lagmedlemmer og bruker det til og fylle tid, da oppdragene generelt er veldig underholdende, men om man ser på det fra en litt annen vinkel er det jo ikke noe annet enn nettopp fyllstoff. Det ekte oppdraget ditt starter jo ikke før man faktisk har samlet hele laget, og når du har gjort det er det ikke snakk om mange timene før du er ferdig med spillet. Hvor ble det liksom av historiefortellingen? Alt dreide seg jo om enkeltpersonene og ikke Mass Effect universet som jeg forelsket meg i i det første spillet.

 

Ellers har jo også spillet blitt totalt overhalt og dratt mer mot action enn rollespill, og det enda mer enn tidligere. Alt av rollespillelementer som i eneren fikk meg til å føle at jeg og Shepard var samme person er borte. Vel, ikke alt, men det som er igjen er nå utrolig tynt. Og nei, det å kunne snakke med folk betyr ikke at det er et dritbra rollespill, det betyr ganske enkelt at det er mulig å snakke med folk.

 

Som et Sci-Fi actionspill er Mass Effect 2 tre tusen hestehoder foran Mass Effect, men som rollespill ligger det bak. Hele problemet mitt med oppfølgeren kan vel egentlig summeres opp med at når de la grunnlaget for serien med Mass Effect var det et slikt spill jeg ville at toeren skulle bli, ikke et actionspill. Synes det blir noe alà den nye Star Trek filmen: Den inneholder sinnsykt mye underholdning, men det er en helt annen type underholdning enn den originale serien. Jeg liker begge, men foretrekker det første grunnet personlige preferanser.

Mass effect 2 er bedre generellt sett etter min mening, men det er altfor dummet ned i forhold til ME1. utvalget av skills og våpen/armor er latterlig i forhold til ME1, selv om eneren nok hadde litt i overkant av dette. De kunne heller ha funnet en gyllen middelvei her synes jeg.

Brettene i ME2 er totalt fantasiløse og "rett fram", ME1 er bedre her, bare se på Citadelbyen der i forhold. ME2 skal ha for at de tar oss med til litt mer eksotiske steder slik som The Migrant Fleet.

ME2 sin hovedhistorie er også latterlig kort, ta vekk all rekruttering og loyalty oppdrag så er spillet over på ett blunk. Her synes jeg ME1 var ett hestehode foran.

Det største problemet mitt med ME2 er at ting ikke lenger er troverdige. All informasjonen i Calactic Codec bygde opp ME-universet på en troverdig sci-fi måte. At de nå plutselig snur masse av dette på hodet og kommer med lite overbevisende bortforklaringer er ekstremt ødeleggende.

 

Man kan også si hva man vil om heisturene i ME1, men de ødela i alle fall ikke flyten i spillet like mye som de nye lasteskjermene. En av de store punktene ved half-life var at spilleren aldri forlot hodet til Godron Freeman, og dette ble man heller ikke i ME1 (enkelte cut-scenes, ja). I ME2 er dette ikke tilfellet, man styrer jo til og med en annen/andre karakter(er) på flere tidspunkt! Shepard har vel ingenting med å navigere skipet rundt om i galaksen og å scanne planeter, det har han/hun strengt tatt et meget kompetent crew til å gjøre for seg.

 

Det er også lagt til mange flere billige hollywood-triks for å gjøre spillet/cut-scenes mer episk, men for min del blir det bare teit. ME1 var generelt naturlig episk, mens ME2 lider av tvungen epicness.

 

Konsekvensene av ting man gjorde i ME1 var også veldig små, og var mer som en billig gimmic enn noe givende.

 

En siste ting er at historien de kokte opp for ME2 var under all forventning, og ikke som jeg kunne tenkt meg ut fra enern i det hele tatt, men det er kanskje mer individuelt.

 

Kjenner jeg begynner å bli mer og mer redd for hvordan jeg tar imot dette spillet, de har tatt vekk mange av de tingene jeg så absolutt liker best med sånne spill. Leveling, items har blitt dummet ned på en måte, jeg likte at jeg måtte prøve å ha orden på kaoset med nye items. Urk... Spillet blir nok uansett kjøpt, men blir sikkert med en kjapp gjennom spilling.

 

Samme som har skjedd med FF13, som eg har ventet på eom en liten unge. De har dummert det ned til de grader, blir så sykt skuffet. Greit at spill skal ha bra historie, men dtrenger ikke å fjerne alt annet for å få plass til det.

Det eneste som er forbedret med gameplayet er muligheten for å avbryte i samtaler, research-opplegget og selve skytemekanikken. Alt annet er ett eller flere steg tilbake fra ME1. Dekningssystemet er dummet ned og har blitt tilbakestående over natten - i ME1 fikk du dekning der kroppen din faktisk var fysisk dekket av det du gjemte deg bak, og du kunne ikke bare ignorere svære eksplosjoner fordi du tilfeldigvis lå henslengt bak et rør. I ME2 er du udødelig (med mindre du blir flanket) i det øyeblikket du presser deg mot dekningen.

 

Systemet med shields og armour på fiender virker også som en lat løsning på noe som tidligere var gjort langt mer elegant. Armour burde, som i ME1, tilsvare en prosentvis redusering av skade per skudd, som så kunne ignoreres om man brukte AP-ammo, eller selve armour-faktoren kunne forsvinne en stund dersom man fikk en Warp i trynet. Å bare gjøre armour og shields om til et par ekstra health bars er så lazy at det nesten gjør vondt å se på. Det samme gjelder de økte vanskelighetsgradene - jeg holder på med gjennomspilling nummer to/tre nå, på hardcore, og alt de har gjort er å gi skjold/armour til alt som går på to bein, samt å firedoble helsen deres eller noe. Det gjør ikke kampene vanskeligere, det gjør bare at de tar lengre tid. Det er ikke evnene mine i ME2 som utfordres, det er tålmodigheten min.

 

Planetscanningen er nokså vanedannende, men jeg går ikke med på at det skal være mer spennende enn å suse rundt i Makoen. Samtidig som Makoen forsvant, forsvant også alt som kunne minne om store, åpne områder og sømløse overganger. Nå er det bare korridorer adskilt av rektangulære arenaer (hvor kasser og annen dekning tilfeldigvis ligger strategisk spredt rundt), enten man er i en faktisk korridor eller midt i svarteste jungelen på en eller annen backwater-planet. Man burde ikke ta inspirasjon fra det originale FEAR sitt leveldesign (firkant-korridor-firkant-korridor-firkant-korridor, etc.) når man slipper spill i 2010.

 

Selve rollespillelementene er også veldig i baksetet, et definitivt steg i feil retning, og noe ME1 gjorde mye bedre. Det er jo kos å kunne skifte farge på rustningen sin, men jeg hadde gladelig byttet bort muligheten for det for å få tilbake hele loot-systemet fra ME1. Det er så utrolig, smertefullt forutsigbart og kjedelig når man alltid får samme oppgraderinger på samme tid og sted i spillet, uansett hvor mange ganger man spiller gjennom det. Det samme gjelder experience-systemet. Greit nok at regien skal være stram, men å alltid få 40 exp for sidequests og 1000 for "missions" er, igjen, kjedelig og forutsigbart. At man ikke får exp for å drepe folk, samtidig som de har adoptert mekanikken med at fiendene bare kommer og kommer til de plutselig ikke gidder mer, gjør også at kampene - som kunne vært strålende på grunn av den nye og bedre mekanikken - føles som tanketomme hindringer heller enn en vesentlig del av spillet. Og det er jo litt uheldig, når det øyensynlig er skytingen som står i høysetet.

 

At skytingen er viktig kommer også til syne gjennom det latterlig Thermal Clip-konseptet. For å sitere meg selv i anmeldelsestråden: Hele Thermal Clip-opplegget er så tilbakestående at det nesten ikke lar seg beskrive - jeg har vanskelig for å fatte hvordan det liksom skal være et teknologisk framskritt at våpnene dine nå er avhengig av noen små pinner for å fungere overhodet, når de tidligere ikke var det. Overheating var aldri et reelt problem, med mindre man holdt avtrekkeren inne i 30 sekunder om gangen. Greit nok at de ville Gears of War-ifisere Mass Effect, men forsøket deres på en rasjonell forklaring for at alle tilgjengelige våpen plutselig opererer med det som i praksis er ammunisjon lik i et hvilket som helst annet skytespill, er så ufattelig dårlig at de like gjerne bare kunne ha implementert det uten å forsøke å gi en in-universe forklaring på det. Fra et "in-universe"-synspunkt, er det litt vanskelig å se for seg at ikke iallefall én av alle de supersmarte ingeniørene som farter rundt i galaksen kom på idéen om å gjøre thermal clips til et modulært alternativ - altså at alle nyere våpen er kompatible med dem, men at man ikke er fullstendig avhengig av dem for at våpenet skal virke. Slik ville man kunne bruke clips så lenge man hadde dem, men fremdeles kunne skyte i en situasjon der man var tom. Da ville man igjen være nødt til å tenke på faren for overheating, naturlig nok. Eller at man rett og slett selv kunne velge om man skulle skyte med thermal clips eller ikke, slik at man kan spare dem til mer intense trefninger (det kunne man gjort tilgjengelig for spilleren ved å ha en "fire mode"-knapp eller toggle, whatever). Det irriterer meg virkelig at de ikke arbeider for å opprettholde en viss intern logikk når de først har kostet på seg et såpass omfattende fiktivt univers som det de har i ME-serien.

 

I løpet av de to årene som har gått er det tydeligvis ikke bare våpen som har blitt merkbart dårligere over hele galaksen, omni-tools og implants eller amps må også ha fått en eller annen form for teknologisk "avansement" som gjør dem dårligere enn de var - når hele greien med biotics er at de kan manipulere dark energy når som helst og hvor som helst for å skape kontrollerte mass fields, blir det igjen veldig ulogisk at alle abilities nå kommer i form av et prosjektil som må kastes på folk. Greit nok at det oppfordrer til sikting og sånn, men det er jo igjen et eksempel på noe som ikke gir mening i forhold til universets interne logikk slik den ble etablert i ME1. En trent biotic vil kunne smekke opp f.eks. en singularity hvor han vil, uten å måtte kaste en blå ball på folk først - slik det var i ME1.

 

I tillegg er PC-utgaven av ME2 et langt svakere PC-spill enn det ME1 var. Manglende hotkeys, ingen muligheter for å styre grafikkdetaljer (annet enn oppløsning), og et menysystem som åpenbart er beregnet på konsoller og aldri ble tilpasset PC gjør opplevelsen mye dårligere enn den kunne ha vært. Jeg hadde gladelig ventet noe måneder ekstra for å få en skikkelig PC-versjon, som forrige gang.

 

Totalt sett er det som egentlig plager meg at ME2 har en distinkt smak av venstrehåndsarbeid, med en del enkle og late løsninger for å gjøre spillet mer shooter-aktig, samtidig som nye elementer som skal forsterke shooteriseringen introduseres til universet med en like lat og dårlig forklaring (eller ingen forklaring overhodet). Jeg liker ME2, men det er langt i fra feilfritt - særlig dersom man i utgangspunktet foretrekker Mass Effect framfor Gears of War. Mass Effect 3 er selvsagt et sikkert kjøp, men jeg håper inderlig at de reverserer trenden heller enn å fortsette den.

 

Som du ser så "dukket" det ikke opp feil, og alle som påpeker det er ikke fanboys.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke påstå ME2 i seg selv er et dårlig spill. Tvert imot forbedrer det en del ting fra ME2. Problemet er at det ikke er et frittstående spill eller en reboot av serien, men en direkte oppfølger til ME1. Vi gjorde veldig mange svært viktige valg i ME1 som ikke ikke ble nevnt engang i ME2, mange av folkene i ME1 kjente oss ikke igjen og hele Geth-invasjonen var glemt. Selv om geth fortsatt er til stede er de plutselig en ubetydelig fiende? Reapers holdt på å ødelegge galaksen, men de er ikke viktige lenger i ME2 før langt ute i spillet. Citadel ble nesten ødelagt, og hvem kan glemme hva det egentlig var ment som? I ME2 er det så vidt nevnt, og bare tatt med som en liten, ubetydelig bonus. Ikke får vi det samme Citadel heller, så strengt tatt får vi bare et lite b rett de har kalt Citadel. Hadde dette vært et "ekte" Mass Effect 2 ville vi vært helter på Citadel og spradet rundt sammen med de fleste av folkene vi hadde med oss. Det kunne til og med startet med et bryllup mellom Shepard og han/hun vi valgte å ha en romanse med. I ME3 ville de kunne tatt det et steg videre og latt partneren være igjen på Normandy med ungen(e) vår, så vi hadde måttet gå til krig mot Reapers og samtidig beskyttet familien vår. Da hadde vi snakket historie. ;) I stedet fikk vi et ME2 som bare er løst basert på ME1 og har en mye dårligere historie og kjedelige karakter. Jeg kommer sikkert til å forhåndsbestille ME3... :rolleyes:

Lenke til kommentar

Alle problemene du nevner der, PityTheFool, adresseres i ME2 i en større eller mindre grad. Hvorfor Shepard får lite tillit, hvorfor Geth er lite relevant og hvordan the Citadel fortsatt ikke er bygd opp igjen. Det forklares via dialog, vel og merke.

 

Forøvrig er Mass Effect 2 noe å glede seg til i aller største grad. Driver på med min tredje gjennomspilling i disse dager, (på Xbox 360 vel og merke, vil ha med savegames fra ME1) og storkoser meg minst like mye som jeg gjorde i februar. Så lenge man tar seg godt tid og klarer å bearbeide alle inntrykkene spillet gir, så er det en himla god opplevelse i vente. Tenker jeg plukker det opp på PS3 også, for å få en prøvesmak på ME3-motoren. :)

Lenke til kommentar

De fleste problemene blir nok adressert, men hva hjelper det når forklaringen er så latterlig dårlig? Det er tross alt BioWare vi snakker om. Hva ville folk sagt om svært få av folkene vi hadde med oss i Baldur's Gate enten ikke var med i BG2 eller ikke ante hvem vi var?

 

Da synes jeg du skal prøve spillet igjen. Kan være enig i at noen av tingene i ME1 ble litt glemt, men vi får svar på mange andre ting, f eks, hvorfor de ikke stoler på Shepard nå, geth invasjonen er ikke glemt den er bare borte nå. Gethene har ingen leder lenger og derfor angriper de heller ikke. Det første man hører i ME2 er jo at Normandy SR1 skal ut å finne Geth å drepe, men så går det litt skeis :p

Lenke til kommentar

Testa demoen på PS3 igår, meget imponert altså! Dette skal kjøpes uten tvil....likte at det var litt action over det hele og at det ikke falt i den typiske old school rpg sjangeren. Men dette er vel etter hva jeg har forstått veien Bioware går med sine rpg spill fremover. Dragon Age 2 skal også bli mer action orientert vertfall på konsollene menes jeg å ha lest.

 

Og har sett HD klipp av X360 og PS3 sin utgave a demoen og det er litt lys og skygge forskjeller som jeg kanskje synes blir håndtert bedre på X360. Men ellers ser det veldig om ikke helt likt ut den meste av tiden altså. Om bare andre studioer hadde vært like flinke eller nøye som Bioware.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Og har sett HD klipp av X360 og PS3 sin utgave a demoen og det er litt lys og skygge forskjeller som jeg kanskje synes blir håndtert bedre på X360. Men ellers ser det veldig om ikke helt likt ut den meste av tiden altså. Om bare andre studioer hadde vært like flinke eller nøye som Bioware.

 

Må huske at de kun har hatt PS3 å konsentrere seg om da ME2 kom ut til X360 og pc tidligere. Da er det lettere å være nøye. Blir spennende å se når ME3 kommer om de klarer å være like nøye da, for da har de begge konsollene pluss pc som de skal fokusere på, samtidig.

Lenke til kommentar

Hvis du seriøst forventet bryllup og unger i ME2, så er det åpenbart mer dine forventninger som er tildels forskrudde.

 

At overgangen historiemessig til ME2 kunne vært bedre er det ganske bred enighet om dog. Riktignok, ferske ME2-spillere på PS3 vil antakelig ikke se problemet.

 

Nei, bryllup og unger var bare et eksempel. Jeg hadde ikke hatt noe imot det, men sjansen for å få det var fint liten. Derimot regnet jeg med å føle at jeg spilte en oppfølger til ME1 med en videreføring av historien, de samme folkene, mange av de samme stedene og så videre. I stedet fikk vi en spill vi ikke aner om er en fortsettelse, hva det i såfall er en fortsettelse av eller om det er en reboot. Men nok om det. Jeg gidder ikke bruke jula på å diskutere et spill jeg ikke liker på et internettforum. ;)

Lenke til kommentar

ME2 er game of the century for min del.

Elska spelet. Og at det blir på ein betre motor er jo berre moro for dei som ikkje har fått spelt det endo.

Forskjellen gjer ikkje spelet noko betre dog. Og grafikken er så godt som akkurat lik. I lensoftruth sin demo-samanlikning så visar det seg at PS3 versjonen er noko meir plaga av screen-tearing enn XBOX360 utgåva.

Men det er på ingen måte noko game-breaker for dei som ønskjer å spele Mass Effect 2. Kan og væra eit resultat av at demoen er ein eldre build av spelet. For ei ordentleg samanlikning må ein nok vente på samanlikning av XBOX360 retail vs PS3 retail. Men forventar ein eit grafisk sprang, blir ein nok skuffa. Blir og lite realistisk.

 

Nokre skjermbilete:

post-209-1101225545_thumb.jpg

 

post-169-1101227186_thumb.jpg

 

Samt videosamanlikning:

http://www.youtube.com/watch?v=t468xDin4XI&hd=1

Skal godt gjerast å finne forskjell. Ser ut som BioWare har full kontroll på Unreal Engine såfall.

 

Eg har uansett anbefalt samtlege av mine kompisar som sitt med PS3 å handle denne perla.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Derimot regnet jeg med å føle at jeg spilte en oppfølger til ME1 med en videreføring av historien, de samme folkene, mange av de samme stedene og så videre. I stedet fikk vi en spill vi ikke aner om er en fortsettelse, hva det i såfall er en fortsettelse av eller om det er en reboot. Men nok om det. Jeg gidder ikke bruke jula på å diskutere et spill jeg ikke liker på et internettforum. ;)

Men du gidd tydeligvis gjere rede for at du ikkje har peiling på korkje ME1 eller ME2 - viss du påstår at ME2 ikkje er nokon oppfølgar.
Lenke til kommentar

Må helt ærlig si at jeg positivt overrasket over de fleste 'fanboyene' ( ikke nødvendigvis bare på gamer, men også på youtube og andre forum ). Det er ofte jeg ser at folk gratulerer PS3 spillere for at nå kan også vi få gleden av spillet. Varmer mitt lille gamerhjerte.

Lenke til kommentar

"Mass Effect 2 får bedre grafikk"

 

Det var jo knall å høre.

 

Testet demoen hos en kompis her om dagen, men kan ikke si at jeg ble helt imponert. Grafikken var slik den skal være, men det var mye "FPS" drops, og en del "tearing", som om det ikke ble brukt "vertikal sykronisering". Det var mildt skuffende. Dog, det gikk stort sett greit i kamp, så var det hovedsaklig i filmsnuttene problemene viste seg(heldigvis).

 

Jeg har spilt begge spillene på PC, men har ikke alle DLC'ene til ME2, så jeg skal nok kjøpe dette når det kommer.

 

PityTheFool:

 

Jeg er enig i mye av det du sier. f.eks. møtet med Liara etter første spillet, var et eneste stort antiklimaks! Men spenningskurven som stiger mot slutten av spillet, er noe av det mest engasjerende jeg har spilt. Når en av favorittkarakterene mine nesten døde mot slutten av spillet, så klarte jeg ikke holde følelsene igjen og brøt ut et stort: NEI! Heldigvis gikk det bra. Ha ha!

 

Jeg unner deg de følelsene spillet ga meg, så muligens hvis du hadde kjørt gjennom en gang til, og klarer å "pine deg" gjennom begynnelsen at det faller i smak lenger ut.

 

"Suspension of disbelief" heter det vel? Enkelte deler av ME2 krever mer, eller mindre av dette. Enkelte tilfeller som møtet med Liara, krever mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...