Joachim_F Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Klar for å bli ydmyket av Trials HD igjen? Les hele saken Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Vil gjerne ha det på ps3... Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 «Beginner»-modus har fått én ny bane, «easy» har fått åtte, «medium»-modus har tretten og «hard» kan skilte med femten. Den vanskeligste modusen, «expert», har fått tre nye moduser. Typo? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Typo? Er bare hjernen som ikke alltid funker. Takk, rettet feilen nå. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Alle har sine øyeblikk Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg hadde klart alle banene i Big Thrills utenom Expert-banen Pilgrimage. Først satt jeg fast på ett sted, men plutselig klarte jeg å komme videre til neste, men der ventet den superbratte rampa som går mot det siste sjekkpunktet før mål. Jeg prøvde og prøvde, men det virka helt umulig. Men i natt klarte jeg søren meg banen, og det er så digg. Man kan virkelig HATE Trials HD når man sitter bom fast på et bestemt sted, men når man endelig klarer det, så er man bare så letta og stolt over seg selv. 400 MS-poeng for 40 nye baner som man kan bruke mange timer på, samt en del nye turneringer. Verdt penga =) Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det som er litt frustrerende er at baner som jeg bruker 17 minutter og 450 fails på, er det mange som tar på 1 minutt med 0 fail :'( Lenke til kommentar
Aashild_InnleggNO Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg forstår ikke hvorfor du synes det er ufortjent at dette spille har blitt en av det største suksessene. Det er jo dødsbra Æsj, leste feil jeg. Sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå