Joachim_F Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Vi må vente litt ekstra på den etterlengtede tittelen. Les hele saken Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Faen, men hvis vi får et spill med mindre bugs så går det greit. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det er egentlig litt greit, det kommer fryktelig mye i mars. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Gjør meg ingenting. Har en enorm backlogg med spill. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 "Spillene våre har solgt så dårlig at dette må vi gjøre ekstra bra." Høres jo egentlig ikke så dumt ut, det. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ble litt skremt av tittelen, men klarer å overleve en måned lenger enn først antatt. Dette er et av de spillene jeg virkelig håper de gjør skikkelig, så bare bra om de får ta seg tid til det Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 At dårlige spill selger dårlig, og at utviklere tar det til seg er et sunnhetstegn for markedet. Håper vi får se mer av slikt. AtW Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ble litt skremt av tittelen, men klarer å overleve en måned lenger enn først antatt. Dette er et av de spillene jeg virkelig håper de gjør skikkelig, så bare bra om de får ta seg tid til det Nå står det vel ikke at spillet kommer en måned senere, men at release flyttes til neste finansår, som begynner i april. NÅR i dette finansåret det skal komme vet vi ikke. Kan jo komme ut til neste jul, for eksempel.. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ble litt skremt av tittelen, men klarer å overleve en måned lenger enn først antatt. Dette er et av de spillene jeg virkelig håper de gjør skikkelig, så bare bra om de får ta seg tid til det Nå står det vel ikke at spillet kommer en måned senere, men at release flyttes til neste finansår, som begynner i april. NÅR i dette finansåret det skal komme vet vi ikke. Kan jo komme ut til neste jul, for eksempel.. Auda, tror du har et poeng der ja. >.< Jaja, får prøve å undertrykke alt jeg vet om spillet litt til. Ellers så går jeg som en galning og venter, og forventningene til spillet stiger over alle grenser. Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Vil tro det kommer senest i løpet av sommeren. Vil tro at de ønsker å vippe det over på det neste finansåret for å ha en tittel som kan dra inn litt penger, slik at investorene og aksjeholderne blir fornøyde. Lenke til kommentar
Vademecum Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Utgiveren forteller at de har opplevd svake salgstall for sine nye spillutgivelser, samt at en av deres nøkkeltitler (muligens Final Fantasy XIV) har fått en svært hard mottakelse av markedet. De mener den beste måten å sikre seg mot dette i fremtiden er å bruke mer tid på utvikling. Endelig? Hadde ikke trodd jeg skulle se det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå