V. Haugen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 For de fleste lønner det seg å gjøre noe helt annet. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Om man stikker inn ett vanlig tvillingkort i en iPad blokkerer man tale på hovedkortet. Man må ha ett rent datasim på disse for at det fungerer optimalt. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Et tvillingsim er et klonet sim, så om telefonen også står med tilkoblet datatrafikk vil all bruk krasje, ikke bare samtaler... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Dette med tvilling burde dere vel tenkt noe mer igjennom mobilen.no? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har testet bluetooth-tilkobling for nettdeling med iPhone, mot iPad og galaxy tab. Det går ikke! Bad research!!! Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Da har vi fjernet avsnittet om bruk av tvilling-SIM - takk for opplysningen! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg bruker tvilling sim fra Netcom uten problemer. På telefonen har jeg iConnect og på iPadden et tvillingkort. Dette kortet er låst til databruk og forstyrrer ikke taletrafikk på telefonen Pris for databruk på iPad er kr 30,- pr måned uansett bruk Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hos Telenor kan man knytte et rent datakort opp mot sitt abonnement og bruke det i iPad. Har man en Galaxy tab så er det bare å få seg et tvillingkort å putte i. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg bruker tvilling sim fra Netcom uten problemer. På telefonen har jeg iConnect og på iPadden et tvillingkort. Dette kortet er låst til databruk og forstyrrer ikke taletrafikk på telefonen Pris for databruk på iPad er kr 30,- pr måned uansett bruk Hei, Da har vi sjekket med NetCom og de kan bekrefte at tvilling-SIM i nettbrettet fungerer. Det er helt riktig at man må ha data-SIM, men dette tilbyr i alle fall NetCom som tvilling-SIM til abonnementet. NetCom sier til Mobilen.no at dette er en løsning som vil lønne seg for flere av deres mobil- og nettbrett-kunder. Det er naturlig å tro at andre operatører også vil legge til rette for dette, om de ikke allerede gjør det. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Med andre ord. Vent på bedre og billige løsninger. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Til dere som benytter iconnect og tvilling-sim. Ringer samtaler som normalt til telefonen med hoved-sim? Jeg som forhandler har kontaktet netcom ved fler anledninger og blitt fortalt at dette ikke lar seg gjøre uten mulig tap av innkommende samtaler til hoved-sim. Er jo helt supert at det fungerer, da skal jeg ta med meg dette:) Til dere med telenor og datakort; Har dere bedriftsabonnement? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 ikke gre ipad og galaxy tab under samme kam. ipad er et surfebrett, mens galaxy er en forvokst smarttelefon. Derfor må man ha et vanlig telefonabonnement på galaxy mens ipad trenger man bare et mobilt bredbånd. netcom har halv pris på mobilt bredbånd i et år. da koster det 125 kroner i måneden og du har fri bruk. netcom har noe som heter mobilt bredbånd tvilling som ikke forstyrrer teletrafikken på sim kortene. Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 ikke gre ipad og galaxy tab under samme kam. ipad er et surfebrett, mens galaxy er en forvokst smarttelefon. Derfor må man ha et vanlig telefonabonnement på galaxy mens ipad trenger man bare et mobilt bredbånd. netcom har halv pris på mobilt bredbånd i et år. da koster det 125 kroner i måneden og du har fri bruk. netcom har noe som heter mobilt bredbånd tvilling som ikke forstyrrer teletrafikken på sim kortene. Se siste sak om dette tema: - Det vi tilbyr er veldig bra At du ikke får tvilling-SIM til nettbrettet ditt er helt greit, mener Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg