V. Haugen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Nå skal det bli nesten like bra som på iPhone. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 hva med batterien, de fleste android mobiler leste jeg slitter med en "vanlig" bruk av facebook så håper ikke en sånn oppdatering skal suge alt det jeg har igjen av batteri på noen minutter.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Android telefoner sliter ikke ved vanlig bruk.. men sitter du mye på nett via WiFi så må du regne med å lade hver natt.. det gjelder alle touch telefoner.. stand tid og taletid er like god som det meste annet.. prøver du deg på det samme med en mini pc så må du som regel lade etter 90min.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg får ikke disse Push notifications til og fungere så bra. Jeg får ikke Push notifications ved komentarer og de kommer ikke umiddelbart når applikasjonen ikke er åpen. Jeg kan sette en oppdaterings frekvens på ned til hvert 30 min og får da varsel hvert 30 min, men ikke umiddelbart. Får også bare varsel ved meldinger, venneforespørsel og Invitasjoner til arrangementer. Så hos meg fungerer det i grunn akkurat som før. Noen innstillinger jeg må gjøre? Chat fungerer da. Har prøvd både på Desire HD og Desire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg