Odesseiron Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 En samling av konsollens beste spill kommer til Xbox 360 og PlayStation 3. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 THPS2 på Dreamcast var rimelig fantastiske greier. Eneste sportsspillet som har klart å holde meg hektet i lang tid. That said, alle spillene dere nevnte er gode. Akkurat Soul Calibur er litt utdatert nå, da er det bedre å investere i SC2 (Xbox-versjonen virker forhåpentligvis på 360), som er det beste spillet i serien. Lenke til kommentar
proffloff Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvis jeg hadde fått MSR, Shenmue og SoulCalibur på samme disk hadde jeg vært evig takknemlig Lenke til kommentar
Dvx_InnleggNO Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Phantasy star online please! beste offline split-screen RPG jeg noen gang har spilt! Lenke til kommentar
Sigh_InnleggNO Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 kan bli veldig bra... Lenke til kommentar
Zabiam Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hva med Skies of Arcadia?? Det var jo konge! Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Håper de slenger med Crazy Taxi. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det kan man jo allerede få på XBLA, men det hadde jo vært kjekt å ha alt i en pakke, ser den. Lenke til kommentar
Nazomi Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Vær så snill og legg ut Shenmue på DLC Sega!! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Nå er mine beste spillopplevelser av dreamcast spill, multiplatformspill som ble portet av konsollen til pc etc (fur fighters, rayman 2, Crazy Taxi), og etterfølgere,som Panzer Dragoon Oorta og Jet Set Radio Future). Men det hadde vært morsomt å teste f. eks shenmue og Jet Grind Radio. Endret 16. desember 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jet Set Radio i HD på Xbox 360/PS3 Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Shenmue i ekte HD, værsåsnill... Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Mmmm. Metropolis street racer.... Tidenes mest givende bilspill, og langt forut for sin tid. Aldri spilt et bilspill så mye, og opplevd en slik stemning i tilsvarende. Ecco the Dolphin! Fantastisk vakkert undervannseventyr, langt og forferdelig vanskelig til tider. Men ga jeg opp? Neeh... Bortsett fra siste bossen.... Crazy taxi, seff. Og Soul calibur. Ingen av de senere hadde med de fantastiske kata-ene (så vidt jeg vet.) Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Mange gode Dreamcast-spill å velge mellom, men her er det 2 spill som skiller seg ut som MÅ være med: 1. Sega Rally 2. Et av de beste arkaderacerne noensinne laget, men dessverre var Dreamcast-versjonen plaget av ustabil framerate. En ny-portering vil fikse dette og automatisk bli et av mine mest spilte spill. 2. Daytona USA 2001 - med online. Dreamcast-serverne ble tatt ned for lenge siden og det ville vært fantastisk å få spille kompetitivt Daytona over Xbox Live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå