Mow Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Hvor finner du denne på Steam? Du må inn på nedlastingssiden til humblebundle.com, der kan du hente en kode du kan aktivere på Steam. Endret 20. desember 2010 av Mow Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Hvor finner du denne på Steam? Som Mow skriver, fra nedlastingssiden til Humble Inde Bundle. Det er bare Braid, Osmose og Machinarium som vi får tilgang til på Steam foreløbig, men de andre to skal vistnok automatisk bli lagt til kontoen når de blir tilgjengelige. Spillene vil også være tilgjengelig via Desura, ikke at jeg har satt meg inn i hvordan Desura fungerer, men flere alternativer er ikke dumt. Her er hovedinnholdet i mailen: I wanted to let you know that you can now optionally redeem your Humble Indie Bundle #2 games on Steam as well as the newly launched Desura service. Please note that Revenge of the Titans and Cortex Command are not currently available on Steam, but as soon as they are, they will automatically be added to your account. Also, David Rosen of Wolfire Games recently created this video design tour of all the games in your bundle, if you'd like to get a game designer's perspective on what makes them unique. Endret 20. desember 2010 av larseknu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ah, ok. Jeg forsto det slik at det var mulig å skaffe den via Steam. Takk for svar Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Kjøpte den nettopp for 21 dollar. Fikk også med den første pakken siden jeg betalte over 7.45 dollar, som er gjennomsnittet. Noen som kaller seg "grflwitz" har forresten betalt rundt 3100 dollar for pakken nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå