Joachim_F Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 The Humble Indie Bundle 2 er i salg. Les hele saken Lenke til kommentar
ododooo Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Noen som veit om disse funker i ubuntu? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har hittil bare testa den forrige pakken, men når det står at et for linux også, så vil det nok gjøre det ja Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg fikk faktisk email fra Humble Bundle Pack 1 om at disse spillene nå var på steam. Fikk tilogmed gratis kode for alle spillene! Skal sies at jeg ikke kjøpte denne pakken i utgangspunktet, men jeg registrerte meg på nettstedet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Noen som veit om disse funker i ubuntu? Funker bare fint, spillene kommer litt forskjellige formater, men alt går greit å installere. Endret 15. desember 2010 av Runarbs Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Fantastisk pakke! Kjøpt! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Alle spill som må reklamere med seg selv som "Indie" for å bli solgt er som regel ikke verdt å kjøpe. En del av disse spillene er gode unntak Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Oooh, er Cortex Command ferdig nå? Prøvde en demo for lenge, lenge siden og det virket lovende. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Æsj, det var dumt at denne skulle komme når jeg er blakk. Kunne tenke meg å faktisk betale en del for denne pakka. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Synd at jeg har to av dem fra før av (Braid og Machinarium), men regner med at jeg kommer til å slå til.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Denne Koatku-artikkelen var litt interessant. En Robert Bowling som jobbet med Call of Duty betalte 500 dollar for pakka og Notch som lager Minecraft svarte med å betale 2000 dollar for den. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Kjøpt! Braid og Machinarium har jeg hatt lyst på lenge. Angrer på at jeg ikke kjøpte forrige gang også, men hvis det kommer flere vil det bli en vane. Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 skal kjøpe dette ikke på steam? Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Flott pakke! Kjøpte den forrige og har kjøpt denne nå. Hadde Braid og Machinarium fra før, to veldig gode spill, ingenting imot å støtte opp på nytt. Ser ikke ut som Cortex Command eller Revenge of the Titans er på Steam enda. Mulig vi får tilgang til spillene på Steam senere en gang, hvis vi er heldige. Slik de gjorde med den første pakken. Veldig praktisk å ha det på Steam. Selv om en DRM fri installasjonsfil heller ikke er noe stort problem. Hvor mye velger egentlig folk å betale for dette? Jeg valgte 20$, i litt mangel av penger før jul, og siden jeg har to av spillene fra før. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har egentlig jæskli lyst å kjøpe denne pakka, men er jo totalt raka fant. Og jeg vil føle meg råtten om jeg betaler 3-4 dollar for pakka. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Om du bare har 4$ så blir de nok glade for det Det er fortsatt mer enn ingenting. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Cortex Command er et genialt konsept, men det ser ut som om det går veldig lang tid mellom oppdateringene. Håper tilskuddet gjør at utvikleren får mer tid til spillet. Edit: Det er visstnok ikke tid eller penger det står på, men heller latskap fra utvikleren Data. Forøvrig et meget godt kjøp. Har egentlig jæskli lyst å kjøpe denne pakka, men er jo totalt raka fant. Og jeg vil føle meg råtten om jeg betaler 3-4 dollar for pakka. Du kan jo kjøpe den nå for $3 og så kjøpe den på nytt senere. Endret 17. desember 2010 av Zarunil Lenke til kommentar
Mow Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) skal kjøpe dette ikke på steam? Joda, kom på Steam i dag:-) Endret 19. desember 2010 av Mow Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvor finner du denne på Steam? Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Braid og Osmos har jeg fra før, og Machiniarium har jeg kjøpt fra utivkleren sin side, men installer-filen virket ikke. Betalte derfor bare 1 dollar. De to andre spillene kommer jeg ikke til å spille. En ting er at jeg ikke har lyst til å spille de, og den andre er at jeg betalte så lite fordi jeg bare ville ha tilgang på spill jeg hadde fra før. Blir derfor litt umoralskt å spille de andre da. Endret 19. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå