TST Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Sjekk dagens premie! Les hele saken Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Flotte saker for konsollspilleren, dette! Lenke til kommentar
Dvx_InnleggNO Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Se om man vinner denne gangen da =) Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Google fikser biffen! (Kjekk premie også, får aldri for mange headsett ) Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 google? finnes da en myyyyyye lettere måte rett her oppe på sida og sjekke svaret... Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Flott premie. Håper virkelig jeg vinner disse. Mitt orginale xbox headsett takka for seg for en stund siden og har hindra meg i å spille online med kompiser. Det er bare ikke morsomt når man ikke kan preike med kompiser. Lenke til kommentar
DogeWow Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Nice! Lurer på om det er mulig at folk jukser, bruker scripts og slikt, på slike trekninger Er drit kjedelig for oss som er ærlige . Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er jeg den eneste som faktisk visste svaret? ^_^ Tror ikke det er så mange som jukser, men å tro at alle spiller med åpne kort er vel omtrent som å tro at man skal vinne i kalenderen. Satser på at systemet de bruker for å trekke er sikkert nok til å luke ut de verste juksemakerne, uansett er det ikke verdens undergang - jeg går 11 måneder ellers i året uten muligheten til å vinne en dritt, desember trenger ikke skille seg ut i så måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå