Jikla Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Indie Humble bundle 2 er her. Støtt Childs play og indie devs! http://www.youtube.com/watch?v=orzQ2J-oDpc&feature=player_embedded#! Du bestemmer prisen helt selv og spillene har en verdi på 83$. En ganske fin julepresang til familie og venner! Kjøpte pakken for 15$ pga jeg er så å si blakk. Hva betalte du for pakken? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg ga 10$. To av spillene har jeg fra før på andre plattformer. og jeg kommer ikke til å gi mer enn det på rene impulskjøp. Morsomt å se at Linux-brukere gir mer enn både Mac-brukere og Windows-brukere, og at Windows-brukere er mest gnitne. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg ga 10$. To av spillene har jeg fra før på andre plattformer. og jeg kommer ikke til å gi mer enn det på rene impulskjøp. Morsomt å se at Linux-brukere gir mer enn både Mac-brukere og Windows-brukere, og at Windows-brukere er mest gnitne. Sikkert fordi linux brukere ikke betaler noe for operativsystem og at spillene i pakken er "nye" for linux Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har allerede tre av spillene fra før, men ga 20$. Er en stor tilhenger av Indiespill, så dette skal støttes! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Fikk nettopp en mail om at jeg (og alle andre, regner jeg med) får spillene som var med i Humble Bundle 1 som bonus fordi jeg kjøpte nr. 2. Har ingen av disse spillene fra før Endret 22. desember 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 aah, smått urettferdig for oss som faktisk støttet de syns jeg. Men uansett, kos deg, bra spill alt i alt Forresten, noen som vet om vi får Samorost 2 til steam? det ligger jo ute på steam så lurer litt på hvorfor den ikke ble med? Noe å gjøre med at det var en slags "donasjon" fra Amanita Design? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg fikk også en mail fra de hvor jeg fikk spillene fra den første Humble Bundle, men siden jeg allerede støttet den første så var det ikke noe "wohoo" for meg Jeg donerte forsåvidt 30 dollar til humble bundle #1 og jeg angrer ikke, så jeg er fornøyd, supert for de som ikke støttet første gangen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Kjøpte denne selv i siste liten, men jeg får ikke spillene til å fungere i Steam (har ikke lastet de ned utenom). Har prøvd Aquaria og Lugaru HD. De starter opp, men allerede i den intro-filmen for utvikleren begynner spillene å stotre og tilnærmet fryse uten å komme særlig i gang noen gang. Har Win 7. Endret 27. desember 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå