Gå til innhold

Mer for pengene hos One Call


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er heller et tilbakesteg spør du meg. Ta for eksempel meg. Jeg ringer kanskje 60 minutter i måneden, sender 1000 SMS og bruker 500MB. Hvordan skal jeg da forholde meg til pakker som ingen i det hele tatt passer til mitt bruk? Har selv hatt One Call i nesten 2 år, men måtte bytte nettopp av denne grunn, de hadde ingenting som kunne gjøre meg tilfreds. Er nå fornøyd Ludo kunde hvor jeg har skreddersydd en pakke som passer meg akkurat.

Lenke til kommentar

Enig at dette lukter ukritisk journalistikk. Selv ble jeg skikkelig skuffet. Jeg ringer mye, og ble nå justert ned til 2000 ringeminutter. Hva skal jeg med alle de SMS/MMSene???

 

Er jo sikkert helt greit etterhvert, men når de andre har all bruk til 199,- fram til ihvertfall påske blir ikke dette så voldsomt å skryte av.. Kanskje om det kom om 3-4 måneder... De andre svarer sikkert igjen.

 

Tror nok noen i redaksjonen har one call abb siden de skrev så fort om dette... :-)

Lenke til kommentar

Takk for alle innspill!

 

Operatøren lanserer her et nytt pakkepriskonsept som vi ikke har sett maken til tidligere, og som kommer veldig godt ut i prissammenligning med andre abonnementer. Vi har vært like entusiastiske over for eksempel Tele2 Sheriff, Chess OnFlex eller Talkmore Fastpris når disse har blitt lansert tidligere.

 

At enkelte synes artikkelen fremstår som "reklame" er selvsagt uheldig. Som motvekt har vi nevnt Chess OnFlex som et veldig godt alternativ til One Calls nye pakkepriskonsept, samt link til priskalkulatoren Ringepriser, i artikkelen.

 

Påske-kampanjene som vi har omtalt mye i det siste følte vi ikke var like relevant i denne saken, ettersom disse tilbudene bare kan bestilles ut desember. Det virket mer naturlig å gjøre sammenligningen med Chess OnFlex, et abonnement Chess har i sin faste prisplan, som også er gunstig på pris, og som trolig dekker behovet til de som ikke synes One Call-abonnementene var noe særlig for dem.

 

Ingen i redaksjonen har for øvrig One Call-abonnement, da alle ansatte har bedriftsabonnement. Årsaken til at vi fikk høre om dette i forkant av lanseringen var at operatøren tipset oss om det. Det er ikke uvanlig med eksklusivitet på slike ting.

 

Verken Tele2 eller Chess tipset oss om påske-kampanjene sine, noe som sier oss at dette neppe er særlig lønnsomt for operatørene på kort sikt. Begge vil nok foretrekke at du som kunde heller velger et abonnement som er i prisplanen.

 

Jeg tar til meg kritikken fra dere, men jeg synes fortsatt det er riktig å applaudere nyskapning i markedet. ;)

Endret av Vegard Haugen
Lenke til kommentar

Hele mobilen.no annonse plass var jo dekket med onecall reklame,

Gullruten arangeres av mobilen.no og hovedsponsor er jo onecall, virker veldig overbevisende.

 

Hei,

 

Vi i redaksjonen har ikke noe med hvem som kjøper annonseplass på våre sider - dette styrer salgsavdelingen vår. Hovedsponsor på Gulltasten i år var for øvrig Nokia, Samsung og Sony Ericsson. ;)

 

Ellers henviser jeg til mitt forrige svar.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...