Gå til innhold

klokkevennlig grafikkort??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm hav med ett r9700?skal vel kunne klokke dette en del om du har god kjøling.

Har du noe du vet er bra til å kjøle det ned med????

tja original kjøling duger vel med det første. men har selv bestil meg ett Thermaltake Giant Heatpipe sett, koster vel i underkant av 300 kr. finne det på www.netconnection.no eller www.microplex.no tror dette skal gjøre susen. men ellers erdet mange andre løsninger. om du tar ett raskt søk på forumet så finner du sikkert diverse tips :)

Lenke til kommentar
hmm hav med ett r9700?skal vel kunne klokke dette en del om du har god kjøling.

Har du noe du vet er bra til å kjøle det ned med????

tja original kjøling duger vel med det første. men har selv bestil meg ett Thermaltake Giant Heatpipe sett, koster vel i underkant av 300 kr. finne det på www.netconnection.no eller www.microplex.no tror dette skal gjøre susen. men ellers erdet mange andre løsninger. om du tar ett raskt søk på forumet så finner du sikkert diverse tips :)

Kunne du vere så vennlig å gi meg direktelink til det Thermaltake Giant Heatpipe settet?? eg finner det ikke. :) som sagt eg kan svært lite om data.. men å søke TRUDDE eg skulle gå fint.

Lenke til kommentar
oops.. sorry. det ble visst litt feil. Det ligger under kjøleribber på netconnection også skjermkort. det helt øverste.. fikk ikke helt til det URL greierene :-? :)

ja det stemmer, og det derre url greir, du er ikke den eneste som surrer med det :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...