Odesseiron Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det nye Mortal Kombat slippes allerede i vår. Les hele saken Lenke til kommentar
Harashique Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Lurer på om Xbox-360 versjonen også får en ekstra spillbar figur :o Master Chief blir vell ikke å komme i et Mortal Kombat spill Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det hadde vært tøft om Master Chief var med, og et av Fatalitiene hans var å dra av seg masken og avslør hodet til Samus Aran. Kameraet zoomet inn i nærbilde av henne, hun smiler lurt og sier "Multiplatform, baby!" Gleder meg til dette, men er selvsagt skeptisk. Det er vel ny utvikler nå? Og stereopisk 3D eller hva de kaller det er uinteressant. Super Street Fight IV kommer jo på 3DS og får ekte 3D. Jeg tar heller det om kontrollene funker. Men det blir nok Kollector's Edition på meg uansett. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det hadde vært tøft om Master Chief var med, og et av Fatalitiene hans var å dra av seg masken og avslør hodet til Samus Aran. Kameraet zoomet inn i nærbilde av henne, hun smiler lurt og sier "Multiplatform, baby!" Gleder meg til dette, men er selvsagt skeptisk. Det er vel ny utvikler nå? Og stereopisk 3D eller hva de kaller det er uinteressant. Super Street Fight IV kommer jo på 3DS og får ekte 3D. Jeg tar heller det om kontrollene funker. Men det blir nok Kollector's Edition på meg uansett. Hva er det som gjør stereoskopisk 3D mindre ekte enn den man får på 3DS? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Herregud, stort nok bilde de brukte eller??? Ville se nærmere på bildet, men ikke SÅ nærme! Stress å se sånt på en laptop! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 "Test din makt"? "Test din styrke" er vel en bedre oversettelse av "test your might" i mine øyne. Det er tross alt ikke maktutøvelse man driver med men heller rå vold. Litt på gjerdet når det gjelder denne tittelen, slossespill er liksom ikke min greie - men Mortal Kombat er jo egentlig litt morsomt! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 makt makt f1 el. m1 (norr makt, fra lty, besl med måtte) 1 kraft, (kropps)styrke, evne, velstand, rikdom allm-, avm-, velm- / bruke m- for å åpne døra / ta i av all m- / kunnskap er m- / stå ved m- være gyldig / gjøre alt som står i ens m- for å gjennomføre noe / det står ikke i min m- å hindre det Lenke til kommentar
IceVamp_InnleggNO Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Aldri vært særlig gira på Mortal Kombat. Det med blod og slikt var tøft når man var 12, men.. meh. SSFIV! Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Woohoo! Dette blir dritbra! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Brillene? Det er jo like fullt 3D, bare en annen teknologi å vise det på som blir brukt... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Straks du tar av deg brillene er det ikke lenger 3D, ergo er det bare falsk 3D. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Det er bare tåpelig å påstå. 3D er 3D. Så i følge din logikk så kan vi også si at 3Den på 3DS heller ikke er ekte 3D. For med en gang du ser på skjermen fra en litt for stor innsynsvinkel så forsvinner 3D-effekten. Ergo; heller ikke ekte 3D Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har du prøvd eldre FPSer som gode, gamle Doom? Du kan løpe rundt i brettene som du vil, men du vil aldri klare å dukke under en bro. Dette er fordi Doom bare er 2D, selv om det på alle måter ser ut som et vanlig FPS. Det minner veldig mye om 3D, men det er bare en falsk 3D-effekt. Det samme gjelder antistopisk, eller hva det nå kalles. Hadde det vært ekte 3D ville de ikke trengt kalle det for noe annet enn 3D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå