TST Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hva gjemmer seg innenfor? Les hele saken Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 En god unnskyldning til å begynne igjen ^^ Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Visste det var en grunn til at jeg FORTSATT ikke har kjøpt det. Denne vinner jeg Woho Lenke til kommentar
Trazzer89 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Håper jeg vinner, har ikke kjøpt det ennå. Men begynte å spille wow igejnn i dag Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Har allerede kjøpt det så står over denne. Men kan skrive under på at det er en flott premie Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 har bursdag i dag så denne hadde smakt godt som bursdags gave. Lenke til kommentar
ShotgunStalker Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Denne skal JEG vinne! ;P Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Denne har jeg ingen grunn til å vinne, så jeg velger dermed å ikke stemme for at dere andre skal ha større sjanse! ^_^ Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Er dette en ren utvidelsespakke eller frittstående fullversjon av WoW i tillegg? Prisene tilsier vel det første? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Det er en ekstrapakke som krever at du eier World of Warcraft fra før av. Endret 14. desember 2010 av Odesseiron Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 OK, da overlater jeg flaksen til andre Jeg kjenner INGEN som spiller WoW... hmmm... må jo finnes en facebook-gruppe for slike som meg? Lenke til kommentar
snok89 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 herlige premier! lykke til folkens, *krysse fingre* ) Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Er dette en ren utvidelsespakke eller frittstående fullversjon av WoW i tillegg? Prisene tilsier vel det første? Den krever ikke bare WoW men også Wrath of the Lich King utvidelsen, og jeg er rimelig sikker på at WotLK krever The Burning Crusade utvidelsen i tillegg. Med andre ord krever Cataclysm alle de tidligere utvidelsene. Endret 14. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er dette en ren utvidelsespakke eller frittstående fullversjon av WoW i tillegg? Prisene tilsier vel det første? Den krever ikke bare WoW men også Wrath of the Lich King utvidelsen, og jeg er rimelig sikker på at WotLK krever The Burning Crusade utvidelsen i tillegg. Med andre ord krever Cataclysm alle de tidligere utvidelsene. ... og det bekrefter vel bare at jeg har gjort et godt valg... Og man klager over at FIFA-serien melker kundene? Minner meg mer om salgsmetodene til ymse menn i Skippergata. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Vil ikke akkurat sammenligne det med Fifa når det gjelder melking ... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Vil ikke akkurat sammenligne det med Fifa når det gjelder melking ... Nei, for i FIFA så kan du hoppe over 5 år og likevel kjøpe et spill som fungerer alene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå