Licht Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er sikkert fjelløver i stedet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Spillet stiger nok på karakterskalaen hvis dette blir implementert. Endret 15. desember 2010 av Error 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Spillet stiger nok på karakterskalaen hvis dette blir implementert. Ba dam tsh Lenke til kommentar
kompakk Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Artig tråd. Tror Skyrim vil ha interaktive stiger siden det er mye fjell, håper på stupbratte fjellpasseringer ala veiene i Bolivia. Cliffracers kan jeg dog klare meg uten. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Stiger er for enkelt. Bethesda kan ikke komme med en masse stiger, nå som vi forventer det. Gi meg tau og krok, så snakker vi. Bra initiativ av Lakus, forresten. Viktig å få dette på dagsordenen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har faktisk ikke tenkt over at det ikke har vært stiger i TES. Jeg savner levitation, jeg. Var så kos å fly rundt i fugleperspektiv over byer. Men siden byer nå er sin egen "instance", så går vell ikke det. Begrensninger. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Var ikke Skyrim sine byer åpne? Ikke "instance's"? Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg vil gjerne se at man kan bruke rep/tau, hvor en kan knyte et tau rundt et tre og fire seg nedover en bratt fjellknaus. Eller at man knyter tauet til en hest, eller noe annet da. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Litt sånn Justcause-aktig? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg så en veldig bratt trapp, tror det er det nærmeste man kommer Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Alle stiger jeg har kommet over har bare vært "dører" til dit de leder. Så ser ikke ut som det er noen stiger gitt. Er så lett å klatre oppover fjell da, at det kan forsåvidt kalles en stige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå