Lakus Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Ingen av Bethesda Games Studios sine spill har, funfact-ish som det nå en gang er, inneholdt brukbare stiger som spilleren kan klatre i. Dette har vært en tung bør å bære for Todd Howard og hans kollegaer hos nevnte spillstudio. De snakket tidligere i år ut om både hva som var årsaken til hvorfor de ikke var i stand til å produsere noe så tilsynelatende enkelt som stiger i spillene sine, og om hva dette gjorde med dem som mennesker. Det skal nemlig ha vist seg, gjennom bruk, at det ikke har vært mulig å lage velfungerende stiger med spillmotoren de har brukt i en lang årrekke og helt frem til i dag. Dette har knukket moralen innad i utiklerteamet i en lang periode, som dette sitatet bekrefter; "It just felt like we're game development pussies because we can't do ladders". Men med en ny spillmotor bak det nye spillet i Elder Scrolls-serien er det blitt tent ett nytt håp for stigenes inntog. (Damn you din slemme edit-bar der nederst i innlegget mitt. Du ødelegger symmetrien. Damn you!) Tror du det vil bli interaktive stiger i The Elder Scrolls V: Skyrim? Endret 13. desember 2010 av Lakus 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hehe, vi kan jo håpe. Aner ikke hvor mange ganger jeg sto i Imperial City og tenkte hvor morsomt det hadde vært å klatre helt opp i tårnet og hoppe ned igjen. ^_^ Achievement unlocked: Climbed a ladder! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 @Rider: Burde vel være mulig med nok acrobatic skill, pluss noen spells og litt fortify magic potions? ^_^ Uansett. Glem level-scaling. Glem klisjéfylt hovedhistorie. Glem kjedelige grotter. Blir det ikke stiger, vil ikke dette spillet selge en eneste kopi. Det vil bli en katastrofe i samme gate som Hiroshima og Tsjernobyl. For guds skyld. Ta med stiger. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det var mulig, men det gikk ikke ann å stå der oppe, fallt bare tvers gjennom hele tårnet. Og det er stige jeg vil ha. Gi meg summon ladder spell. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 @Rider: Burde vel være mulig med nok acrobatic skill, pluss noen spells og litt fortify magic potions? ^_^ Uansett. Glem level-scaling. Glem klisjéfylt hovedhistorie. Glem kjedelige grotter. Blir det ikke stiger, vil ikke dette spillet selge en eneste kopi. Det vil bli en katastrofe i samme gate som Hiroshima og Tsjernobyl. For guds skyld. Ta med stiger. Tror nok det at de kommer til å merke coveret med stor skrift der det står, "Spillet inneholder stiger", bare for å være helt sikker på å selge nok. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Litt av en tråd! ^_^ Blir TESV det nye stigespillet? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Blir iværtfall den mest populære moden til spillet. La aldri merke til at det manglet stiger i oblivion når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Jeg kunne ikke brydd meg mindre om spillet har interaktive stiger eller ikke, bare sånn tbh. Endret 14. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Aldri i verden, det hadde blitt som om Akilles ikke lenger hadde hælen sin. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tviler på det dukker opp stiger vi kan bruke i Skyrim. For å være helt ærlig, vil jeg ikke ha stiger heller Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ladders for president! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kunne virkelig ikke brydd meg mindre, men sleng de med så får de med stigefetish holde på. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tror ikke det kommer, men om det gjør det skal jeg faen meg tilbringe en hel dag med å klatre opp og ned den lengste stigen i hele spillet. Håper de lager en achievement som går på nettopp det (a lá det Rider foreslår, bare drøyere) - Ladder Climbererer (selvfølgelig fulgt opp med Ladder Climbererest i TESVI: Elsweyr): 50G - Climbed the same ladder 100 times. Den vil gå rett i Trophy Casen min på TA. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Haha ^_^ Om ikke stiger, så hadde det vært veldig kult om man kunne komme seg opp på hustak ved enten å bruke stige, eller bare klatre opp husveggene slik man kunne i Daggerfall. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Når de fikk til stiger (om enn ikke med klatreanimasjon) i Nehrim, så burde Bethesda ha en sjanse. Jeg tror de har litt større budsjett. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tror nok det at de kommer til å merke coveret med stor skrift der det står, "Spillet inneholder stiger", bare for å være helt sikker på å selge nok. Ladders for president! Oppsummerer fint hva jeg tenker om saken. Splitter ny spillmotor, og de er veldig bevisst på problemet selv. Så klart har de stiger! Ladder Climbererer: 50G - Climbed the same ladder 100 times. Den vil gå rett i Trophy Casen min på TA. Word. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Tror du kan mane fra en stige. Som på kommando løfter deg opp der du vil. det hadde vært noe! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 @Ban: Kanskje de både bringer tilbake Levitation og gir oss stiger. Samtidig. Mind = blown. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Kanskje man skal bruke stigene til å klatre opp i reirene til de lokale Cliffracerne som flyktet til Skyrim når Jiub utslettet dem fra Vvardenfell?! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Du sier noe der, jeg håper for guds skyld Skyrim ikke har Cliff Racers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå