Gå til innhold

Tror du TES5: Skyrim vil ha stiger?

Anbefalte innlegg

ladder.png

Ingen av Bethesda Games Studios sine spill har, funfact-ish som det nå en gang er, inneholdt brukbare stiger som spilleren kan klatre i. Dette har vært en tung bør å bære for Todd Howard og hans kollegaer hos nevnte spillstudio. De snakket tidligere i år ut om både hva som var årsaken til hvorfor de ikke var i stand til å produsere noe så tilsynelatende enkelt som stiger i spillene sine, og om hva dette gjorde med dem som mennesker. Det skal nemlig ha vist seg, gjennom bruk, at det ikke har vært mulig å lage velfungerende stiger med spillmotoren de har brukt i en lang årrekke og helt frem til i dag. Dette har knukket moralen innad i utiklerteamet i en lang periode, som dette sitatet bekrefter; "It just felt like we're game development pussies because we can't do ladders". Men med en ny spillmotor bak det nye spillet i Elder Scrolls-serien er det blitt tent ett nytt håp for stigenes inntog. (Damn you din slemme edit-bar der nederst i innlegget mitt. Du ødelegger symmetrien. Damn you!)

Tror du det vil bli interaktive stiger i The Elder Scrolls V: Skyrim?

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Rider: Burde vel være mulig med nok acrobatic skill, pluss noen spells og litt fortify magic potions? ^_^

Uansett. Glem level-scaling. Glem klisjéfylt hovedhistorie. Glem kjedelige grotter. Blir det ikke stiger, vil ikke dette spillet selge en eneste kopi. Det vil bli en katastrofe i samme gate som Hiroshima og Tsjernobyl.

For guds skyld. Ta med stiger.

Lenke til kommentar

@Rider: Burde vel være mulig med nok acrobatic skill, pluss noen spells og litt fortify magic potions? ^_^

Uansett. Glem level-scaling. Glem klisjéfylt hovedhistorie. Glem kjedelige grotter. Blir det ikke stiger, vil ikke dette spillet selge en eneste kopi. Det vil bli en katastrofe i samme gate som Hiroshima og Tsjernobyl.

For guds skyld. Ta med stiger.

Tror nok det at de kommer til å merke coveret med stor skrift der det står, "Spillet inneholder stiger", bare for å være helt sikker på å selge nok.

Lenke til kommentar

Tror ikke det kommer, men om det gjør det skal jeg faen meg tilbringe en hel dag med å klatre opp og ned den lengste stigen i hele spillet.

Håper de lager en achievement som går på nettopp det (a lá det Rider foreslår, bare drøyere) - Ladder Climbererer (selvfølgelig fulgt opp med Ladder Climbererest i TESVI: Elsweyr): 50G - Climbed the same ladder 100 times. Den vil gå rett i Trophy Casen min på TA.

Lenke til kommentar

Tror nok det at de kommer til å merke coveret med stor skrift der det står, "Spillet inneholder stiger", bare for å være helt sikker på å selge nok.

Ladders for president!

Oppsummerer fint hva jeg tenker om saken. Splitter ny spillmotor, og de er veldig bevisst på problemet selv. Så klart har de stiger!

Ladder Climbererer: 50G - Climbed the same ladder 100 times. Den vil gå rett i Trophy Casen min på TA.

Word.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...