Treningsmagasinet.no Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Sporbredde â?? ingen liten detalj, men selve fundamentet for skiopplevelsen. Les saken her Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvis du ser hvordan de små jentene går på ski i verdenscupen, så ser du at de skrever mer enn det som er normalt. Det ser forferdelig ut å gå slik med så brede spor. Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Tenkte på det på trening i dag - Christiansen har helt rett... Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 flott, jeg starter i pulje 11 og kan bytte med noen i pulje 1 eller 2(kanskje mot et lite vederlag?) Jeg forventer nå et "rush" fra startende i tidlige puljer som virkelig har tatt poenget!! Lenke til kommentar
Treningsmagasinet Gjest Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Godt initiativ!!! Den gangen sporene ble lagt manuelt ble de ofte så smale at Rottefella bindingene (på Blåskia!) til tider klinket mot hverandre. Da snakker vi ned mot 14 cm. Når du traff på smøringen var opplevelsen fantastisk. I dag sliter jeg med mine korte ben. Det blir kantpress, dårlig gli og dårlig feste. Vridde føtter eller 10 cm ut med knea er ikke spesielt behagelig i 30 km. Om ikke dette endres vurderer jeg å legge kiler under bindingene! Så var det det med tyngdeoverføringen i tillegg. Oppgitt Sørlending Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg