Gå til innhold

Kamp mot naturen i nytt SSX (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva som gjorde SSX bra?

 

- morsomme karakterer

- bra dialog selv i løpene

- sprø, urealistiske baner. Hva med trampoliner? :p

- Stort, åpent fjell (fra SSX3)

- fyrverkeriene

- varierte baner

 

 

SSX: DD virker alt for seriøst så langt, og etter at de fjernet karakterene i On Tour tviler jeg på at de kommer tilbake. De var riktignok i bakgrunnen, men On Tour og Blur hadde ikke SSX-følelsen i det hele tatt. Det blir som et realistisk Tony Hawk-spill. Hvem gidder spille det? Vil jeg ha realisme i skateboard spiller jeg Skate. Jeg vil ha SSX, ikke "dette kunne ha vært Amped, 1080 eller hva som helst.)

Lenke til kommentar

jeg har ikke noe imot grafiken siden det blir bare bedre med så bra grafikk men det burde heller være som ssx tricky eller ssx 3 med for eksempel med de urealistiske triksene og mange urealistiske baner fordi det var jevelig bra!!

det blir bare stygt om alt i ssx blir seriøst og vill mann spille realistiske snowboard spill så kan mann heller stå på snowboard i virkligheten.

alt det urealistiske i ssx tricky og ssx 3 var det som gjorde det morsomt og gøy å spille :D

jeg har selv spilt ssx tricky, ssx 3 og ssx on tour men jeg har ikke fått spilt ssx 1 eller blur men blur har jeg sett en del gamepay clip men den ser så styg ut at jeg aldri ville ha prøvd den uansett men ssx 1 tror jeg er drit bra.

men det EA heller burde lage er en ssx tricky 2 eller en ssx som er lik ssx 3 bare andre baner men i HD :D

Lenke til kommentar

SSX i et nøtteskall: Jeg suste nedover bakken, traff en trampoline, spratt mange meter opp i luften, kræsjet gjennom et vindu, grinded på skrivebord gjennom hele rommet, kræsjet gjennom vinduet på den andre siden, pløyde gjennom puddersnøen, kom inn på banen igjen og var fortsatt på tredjeplass. Realistis? Ikke i nærheten. Morsomt? Dumt spørsmål. :p

Lenke til kommentar

Jeg holder en knapp på SSX3, men mest fordi det funket med et stort åpent fjell, og det var tøft å kjøre foran snøskred de første fire, fem gangene. Etter det lærte jeg at det kom på samme sted til samme tid hver eneste gang, så hva er vitsen da? I SSX: DD må alt av snøskred, vind, fallende is osv være dynamiske, ellers er det jo liten vits.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...