Joachim_F Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Kast deg utfor verdens mest utfordrende fjellsider. Les hele saken Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Så de går bare lengre og lengre bort fra alt som gjorde SSX bra i første omgang? Liker ikke helt den utviklingen... Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Vil kjøre snowboard jeg, ikke bry meg om plagsomme "kule" effekter.... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hva var det som gjorde SSX bra? Var det ikke over-the-top-ness? Traileren var ikke så interessant, men uansett spennende :-) Kult at det er samme utvikler som av tidligere ssx-spill også. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hva som gjorde SSX bra? - morsomme karakterer - bra dialog selv i løpene - sprø, urealistiske baner. Hva med trampoliner? - Stort, åpent fjell (fra SSX3) - fyrverkeriene - varierte baner SSX: DD virker alt for seriøst så langt, og etter at de fjernet karakterene i On Tour tviler jeg på at de kommer tilbake. De var riktignok i bakgrunnen, men On Tour og Blur hadde ikke SSX-følelsen i det hele tatt. Det blir som et realistisk Tony Hawk-spill. Hvem gidder spille det? Vil jeg ha realisme i skateboard spiller jeg Skate. Jeg vil ha SSX, ikke "dette kunne ha vært Amped, 1080 eller hva som helst.) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Er det ikke mulig for dette spillet å møte alle de kravene du nevner der da ? Lenke til kommentar
FidelC Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 starter å glede meg litt jeg nå Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Er det ikke mulig for dette spillet å møte alle de kravene du nevner der da ? I teorien, ja. Men etter On Tour, Blur og den traileren tviler jeg sterkt at de gidder prøve engang. Lenke til kommentar
retset Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 jeg har ikke noe imot grafiken siden det blir bare bedre med så bra grafikk men det burde heller være som ssx tricky eller ssx 3 med for eksempel med de urealistiske triksene og mange urealistiske baner fordi det var jevelig bra!! det blir bare stygt om alt i ssx blir seriøst og vill mann spille realistiske snowboard spill så kan mann heller stå på snowboard i virkligheten. alt det urealistiske i ssx tricky og ssx 3 var det som gjorde det morsomt og gøy å spille jeg har selv spilt ssx tricky, ssx 3 og ssx on tour men jeg har ikke fått spilt ssx 1 eller blur men blur har jeg sett en del gamepay clip men den ser så styg ut at jeg aldri ville ha prøvd den uansett men ssx 1 tror jeg er drit bra. men det EA heller burde lage er en ssx tricky 2 eller en ssx som er lik ssx 3 bare andre baner men i HD Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 SSX i et nøtteskall: Jeg suste nedover bakken, traff en trampoline, spratt mange meter opp i luften, kræsjet gjennom et vindu, grinded på skrivebord gjennom hele rommet, kræsjet gjennom vinduet på den andre siden, pløyde gjennom puddersnøen, kom inn på banen igjen og var fortsatt på tredjeplass. Realistis? Ikke i nærheten. Morsomt? Dumt spørsmål. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Fikk Cod følelse av traileren, Du sklir, (cod mw2 snø banen, du sklir(ishakke), og holder på å falle). Paraglide, tingen, Black ops, ene oppdraget, der du hopper utenfor klippen. Men SSX Trickey var det beste.(min mening) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg holder en knapp på SSX3, men mest fordi det funket med et stort åpent fjell, og det var tøft å kjøre foran snøskred de første fire, fem gangene. Etter det lærte jeg at det kom på samme sted til samme tid hver eneste gang, så hva er vitsen da? I SSX: DD må alt av snøskred, vind, fallende is osv være dynamiske, ellers er det jo liten vits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå