V. Haugen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Slutt på 24-timers prøvetid når du handler i Android Market. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hva med de med tregt nett? Noen store apps kan ta over 15 min å laste ned.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Her ser vi en av de største grunnene til at man burde styre unna Android. Hvorfor tror du at de gjør dette? De bryr seg ikke om mennesker men om penger. AppStore og OVI har ikke dette idiotiet, heldigvis. Glad jeg har min kjære iPhone og ikke en AnDOSHIT moneygreed mobil Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Og appsene de "selger" har de så liten tro på og er så dårlige/møkka kvalitet at de ikke tør å gi kundene angrefrist? Get out of business Google with Android if you don't care about your customers -.- Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Uh, i AppStore har man ikke mulighet til å angre på kjøpe, så jeg skjønner ikke hva dere to over meg snakker om. 15 minutter er absolutt kjempebra! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 "Her ser vi en av de største grunnene til at man burde styre unna Android. Hvorfor tror du at de gjør dette? De bryr seg ikke om mennesker men om penger. AppStore og OVI har ikke dette idiotiet, heldigvis. Glad jeg har min kjære iPhone og ikke en AnDOSHIT moneygreed mobil " Forklar meg hvordan dette gjør android dårlig? Du sier jo selv at Apple ikke har det, android har ihvertfall muligheten til det. Innlegget ditt er så elendig formulert at du til og med motsier deg selv i innlegget. Jeg har selv iPhone 3G og HTC Desire, og på mange måter er android bedre, det eneste jeg har å pirke på er at siden krever litt mye og at designet kunne vært noe bedre... Men takk skal du ha for dagens latter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg