Aizen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Blir gøy å le av xbox spillerene når vi får Skyrim Graphics Overhaul mod til Skyrim for PC. hehe ja for grafikk blir jo gang på gang bevistat er mer viktig en stabilitet! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Jeg vet ikke, men kanskje noe andre vet når man kan preloade på steam? Kan man preloade på konsoll? Det er blitt sagt på Steam Forumet at det skal være mulige å pre-loade Skyrim klokken 00:01 den 10. November. Men kan ikke bekrefte at det er riktig. Vet heller ikke noe om pre-loading til konsoll. Endret 7. november 2011 av Freshock Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nå er da ikke god grafikk og stabilitet motsetninger heller Har spilt Oblivion fint med masse mods, selvom jeg skal innrømme at det har vært stress å få alt til først å fungere som det skal, men det skyltes helst at en må være påpasselig med kompatabilitet mellom mods. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Blir gøy å le av xbox spillerene når vi får Skyrim Graphics Overhaul mod til Skyrim for PC. Uh? Who cares. Så lenge alle får nyte skyrim, samma om det er på konsoll eller pc. Er jo det gaming handler om. Gleder meg til å le at du skal le av noe unyttig og barnslig:D 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Blir gøy å le av xbox spillerene når vi får Skyrim Graphics Overhaul mod til Skyrim for PC. Uh? Who cares. Så lenge alle får nyte skyrim, samma om det er på konsoll eller pc. Er jo det gaming handler om. Gleder meg til å le at du skal le av noe unyttig og barnslig:D Er mer viktig idag å ha den absolutt beste grafikken isteden for å spille på det systemet du måtte foretrekke, en får også et slikt kult medlemskort fra PC Elite Race klubben en kan vifte rundt med å "tråkke" ned på dem som ikke er medlem i denne meget eksklusive klubben. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Jeg vet ikke, men kanskje noe andre vet når man kan preloade på steam? Kan man preloade på konsoll? Nei, du MÅ kjøpe spillet fysisk mens du tilber Odin under installasjonen, skulle du glemme av dette så forsvinner cd-plata di og du må kjøpe en ny en! Blir gøy å le av xbox spillerene når vi får Skyrim Graphics Overhaul mod til Skyrim for PC. Jeg vil fremfor kose meg den dagen vi på pc får uoffisielle patcher etter betesdda har gitt opp, tvist og vridninger på gameplayet som gir oss en helt ny opplevelse av spillet og generelt mods i den duren. Men jeg skal ikke si at jeg ikke laster ned en mod som bedrer grafikken. Endret 7. november 2011 av Hansien Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Blir gøy å le av xbox spillerene når vi får Skyrim Graphics Overhaul mod til Skyrim for PC. Hvis du syntes det er gøy å le av det, er du ganske teit Spillet kommer uansett til å selge x2 så mye til 360 som pc og ps3 til sammen, samme som bf3. Forstår ikke PC folka som virker mer opptatt av å le av konsollspillere enn å faktisk glede seg til spillet. 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Forstår ikke folka som gidder å krangle over PC eller konsoll generelt. Begge delene har kommet for å bli, og vi spillere burde være glade vi får muligheten til å spille på forskjellige måter 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vi PC-folk erter litt fordi vi egentlig er misunnelige. Skyrim er lagd for konsoll, og PC-versjonen er bare en dårlig port. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Har mine tvil om at den er dårlig, men vi får se. Skulle den vise seg å være det derimot, så skal jeg også hive meg på hylekoret Endret 8. november 2011 av Apox Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vi PC-folk erter litt fordi vi egentlig er misunnelige. Skyrim er lagd for konsoll, og PC-versjonen er bare en dårlig port. At den blir dårlig tviler jeg nå på, men at det vil være åpenbart at PC kun er en ettertanke tror jeg desverre er en realitet. Håper dog mods vil fikse på spesielt UI ganske raskt, og få på plass et godkjent quickslot-system. (Forbeholder meg retten til edit etter test ) Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Vi PC-folk erter litt fordi vi egentlig er misunnelige. Skyrim er lagd for konsoll, og PC-versjonen er bare en dårlig port. Haha, du har ikke spilt Skyrim enda... hvordan vet du at det er en dårlig port? Endret 8. november 2011 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Noen som har bestilt fra cdon? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vi PC-folk erter litt fordi vi egentlig er misunnelige. Skyrim er lagd for konsoll, og PC-versjonen er bare en dårlig port. Haha, du har ikke spilt Skyrim enda... hvordan vet du at det er en dårlig port? Bethesdas hovedfokus under utviklingen har vært konsoll. Det er da naturlig å tru at PC-versjonen lider av det. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Dette spillet betyr veldig mye for Bethesda, og jeg tror de har gjort en god jobb med pc-versjonen. Endret 8. november 2011 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Fredag kommer det til å være stille i gatene. 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Fredag kommer det til å være stille i gatene. Jeg er sikker på at 60% av Norges befolkning ikke engang vet hva Skyrim er, eller kommer noen gang til å vit det. Blir gøy å le av xbox spillerene når vi får Skyrim Graphics Overhaul mod til Skyrim for PC. Uh? Who cares. Så lenge alle får nyte skyrim, samma om det er på konsoll eller pc. Er jo det gaming handler om. Gleder meg til å le at du skal le av noe unyttig og barnslig:D Er mer viktig idag å ha den absolutt beste grafikken isteden for å spille på det systemet du måtte foretrekke, en får også et slikt kult medlemskort fra PC Elite Race klubben en kan vifte rundt med å "tråkke" ned på dem som ikke er medlem i denne meget eksklusive klubben. Med PC har man mods, mulighet for bedre grafikk, bedre gameplay, gamechaning mods som endrer basic ting i spillet som bør være fikset, unoficial bug patch slik som på oblivion, opp til tre skjermer med EyEfinity hvis man ønsker det, man kan til og med bruke gamepad, så skjønner ikke hvorfor Xbox på NOEN del skulle være det minste bedre enn PC på noe vis. Endret 8. november 2011 av Romis 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Fredag kommer det til å være stille i gatene. Veldig skeptisk til det. Men det skal hjelpe på med mye lyd over anlegget eller i headsettet for å overdøve disse lydene! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vet bare at eksamenslesingen blir lagt på is her i helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå