Robinvi Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvor er det billigst å kjøpe spillet? Med god levering også. Kan man preloade på steam? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Noen med 360 versjonen som kan bekrefte dette? http://n4g.com/news/882210/xbox-360-version-of-skyrim-has-texture-loading-issues Skal visstnok være problemer med textures (de loader ikke skikkelig), hvis du har spillet installert til HD. Virker veldig rart for meg, bruker å være slkt om du IKKE installerer spill til HD. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) På min steam står det at det er 3 dager og 4 timer til aktivering. Det vil si mellom 01.00 og 02.00 natt til fredag. Så jeg tror 09.00 på morgenen er feil Hvor i Steam står dette? EDIT: Nvm Endret 7. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ingen problemer med teksturer som loader seint hær? har spillet på hdd på 360 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ingen problemer med teksturer som loader seint hær? har spillet på hdd på 360 Var det ikke du som sa det var en patch i dag? Isåfall kan de ha fiksa det. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Noen som vet når man kan preloade det på steam? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvor mange ganger skal folk spørre om preload på steam? Bla litt tilbake og du finner ut at det har blitt spurt om det samme 20 ganger nå. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Til de som spør om når spillet unlocker på Steam så er det klokka 2, natt til fredag ifølge countdown timeren på Skyrim store page Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 ith Acrobatics and Athletics gone, it seems your standard jump height and running/swimming speed will be set in stone. Dette er tatt fra skyrimnexus.com. Noen som vet om dette stemmer? Isåfall er det jo helt på jordet!! Som archer/thief er jeg interessert i speed! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Tja, det da ikke bare øker mengden stamina en har til å bruke på slag osv. Skulle ikke forundre meg mtp. hvilke forenklinger utviklere liker idag. Endret 7. november 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Tja, det da ikke bare øker mengden stamina en har til å bruke på slag osv. Skulle ikke forundre meg mtp. hvilke forenklinger utviklere liker idag. Virkelig trist å se utviklingen, ja. Det er denne forenklingen som har gjort at jeg har mistet mer og mer interessen for spillmarkedet de siste årene. Det ser heller ikke ut til å stoppe. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 I Skyrim får tre valg ved opplevling .. magica, healt og stamina pluss skill points du kan bruke på spesifike ting du ønsker å levele opp på exs våpen skills osv Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Ja, det hjelper ikke på når en med årene også har vanskelig får å holde interessen rundt spill oppe. Enkle overfladiske spill er ikke noe for meg lenger så da er det trist at dype og komplekse spill tilhører fortiden :/ Så det samme med Dragon Age 2 og Mass Effect 2 desverre. Samco: Hva gjør de tre forskjellige statsa da? Endret 7. november 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Må nok gå til innkjøp av Skyrim da, hadde helt glemt det, da jeg ble litt for opptatt av BF3 lansering Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 I Skyrim får tre valg ved opplevling .. magica, healt og stamina pluss skill points du kan bruke på spesifike ting du ønsker å levele opp på exs våpen skills osv Synd og skam. Utviklerene har virkelig lave tanker om kundene sine. Eller er det dettekundene faktisk vil ha? Jeg veit ikke hvem som er dummest her. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Alt i dagens samfunn handler om å maksimere profitt ved å nå ut til MEST mulig folk desverre. Om dette går på bekostning av trofaste fans så virker det ikke å være et hinder overhodet. Lurer på hvor mye makt Bethesda osv. har ovenfor shareholders når man ser på måten de voldtar serien på. Endret 7. november 2011 av M@R7!N 1 Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 På min steam står det at det er 3 dager og 4 timer til aktivering. Det vil si mellom 01.00 og 02.00 natt til fredag. Så jeg tror 09.00 på morgenen er feil Hvor i Steam står dette? EDIT: Nvm Library, høyreklikk på skyrim og velg "view store page". Der står det (på min i allefall): Available: 11 November 2011 This game will unlock in approximately 3 days and 3 hours. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Alt i dagens samfunn handler om å maksimere profitt ved å nå ut til MEST mulig folk desverre. Om dette går på bekostning av trofaste fans så virker det ikke å være et hinder overhodet. Lurer på hvor mye makt Bethesda osv. har ovenfor shareholders når man ser på måten de voldtar serien på. Modig sagt med tanke på at dere ikke har sett hvordan det fungerer i spillet. Dere kan vel vente til dere spilt spillet før dere starter sytinga. Endret 7. november 2011 av Armageddon 6 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Jeg snakker ikke om Skyrim spesifikt, da dette er en trend som alle de store spillselskapene følger. Og vi veit jo hvordan skillsystem, levelsystem og menysystem fungerer allerede. Og det er enkelt å se at det er en fordumming av Oblivion, som igjen var en fordumming av Morrowind, som igjen, som igjen, som igjen... Endret 7. november 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå