Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 2 spørsmål:

 

1. Når er Steam preloadingen?

2. Hvilket klokkeslett på Fredag kan jeg begynne å spille?

 

Please, make it stop...

 

OT: Noen som har hørt noe om maks Level, eller går det så langt som skillsene rekker som i oblivion (lengre om man decreaser de ved fengselsitting)?

Lenke til kommentar

"There is no scripted limit to how high you can level, so in theory you could become level 1000 and be almighty! But there is a mathematical limit, which is at around 75, when there are no more skills to progress. You level up by advancing your skills, and the higher the skill, the more it contributes to a level-up. It works pretty much like in previous Elder Scrolls games, except that you no longer need to rest to level-up."

 

http://www.skyrimnexus.com/content/features/details.php

Lenke til kommentar

"There is no scripted limit to how high you can level, so in theory you could become level 1000 and be almighty! But there is a mathematical limit, which is at around 75, when there are no more skills to progress. You level up by advancing your skills, and the higher the skill, the more it contributes to a level-up. It works pretty much like in previous Elder Scrolls games, except that you no longer need to rest to level-up."

 

http://www.skyrimnexus.com/content/features/details.php

Lenke til kommentar

Litt off-topic, men ser det er mange her som meiner at Oblivion var "uspeleleg" utan mods. Nokon som kan legge fram eit par mods som hever opplevinga av spelet betrakteleg?

Spør i en Oblivion tråd er du snill. Gidder ikke masse prat om Oblivion når Skyrim er rett rundt hjørnet<3

Er derfor vi fremdeles skulle hatt TES-subforumet. Vedder på at forumet kommer til å eksplodere av Skyrim-tråder på fredag.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Når er preload på Steam???????

Kan jeg spille tidligere hvis jeg dasker en kengurupung på proxyen min og snakker Australsk???

Hvorfor er konsollversjonen pc'ifisert? det ødelegger hele opplevelsen......

 

Men seriøst:

Få frem litt tanker om hvordan du skal ta for deg spillet. Skal du leve deg inn i hele opplevelsen og bare loke rundt i mange timer og dette over en og annen quest før du i det hele tatt fokuserer på storyen, eller går du for å runde spillet kjappest mulig for så å gå kartet i sømmene.

Eller er du så teit og starter spillet, følger guiden slavisk og runder spillet på autopilot?'

 

Jeg:

Får spillet, starter og vandrer rundt. Vil ikke tenke på å ta i en guide, åpne en forumtråd, touche gamefaqs eller google noe som helst som inneholder Skyrim for å være mest mulig jomfru gjennom hele opplevelsen. 2 GANGER! Og så kan vi begynne å snoke i guider, lese ordentlig i tråder (har allerede lært meg å ignorere ymse postere som ikke kan spoilertags) og gå dypere inn i opplevelsen og finne alle secrets osv. Da snakker vi 2015 og neste TES er rett rundt hjørnet.. :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...