Hansien Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Har 2 spørsmål: 1. Når er Steam preloadingen? 2. Hvilket klokkeslett på Fredag kan jeg begynne å spille? 1. Usikker.. Høyst sannsyneligvis et par dager før 2. 09.00 (Bittelitt usikker her!) Endret 7. november 2011 av Hansien Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Har 2 spørsmål: 1. Når er Steam preloadingen? 2. Hvilket klokkeslett på Fredag kan jeg begynne å spille? Please, make it stop... OT: Noen som har hørt noe om maks Level, eller går det så langt som skillsene rekker som i oblivion (lengre om man decreaser de ved fengselsitting)? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Achievements nevner level 50. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 "There is no scripted limit to how high you can level, so in theory you could become level 1000 and be almighty! But there is a mathematical limit, which is at around 75, when there are no more skills to progress. You level up by advancing your skills, and the higher the skill, the more it contributes to a level-up. It works pretty much like in previous Elder Scrolls games, except that you no longer need to rest to level-up." http://www.skyrimnexus.com/content/features/details.php Lenke til kommentar
XitraZz Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 siden det ikke lenger er noe main skills man levler av lenger, så vil det si å makse alle skillsene i hele spillet? challenge accepted... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 OT: Noen som har hørt noe om maks Level Over 9000 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 maks lvl er 50 trur jeg de sa Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 "There is no scripted limit to how high you can level, so in theory you could become level 1000 and be almighty! But there is a mathematical limit, which is at around 75, when there are no more skills to progress. You level up by advancing your skills, and the higher the skill, the more it contributes to a level-up. It works pretty much like in previous Elder Scrolls games, except that you no longer need to rest to level-up." http://www.skyrimnexus.com/content/features/details.php Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Litt off-topic, men ser det er mange her som meiner at Oblivion var "uspeleleg" utan mods. Nokon som kan legge fram eit par mods som hever opplevinga av spelet betrakteleg? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Her er en del mods fra en litt gammel tråd LINK Selv bruker jeg: - Alternative start - Natural environments - Unofficial oblivion patch Endret 7. november 2011 av Freestyle89 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Litt off-topic, men ser det er mange her som meiner at Oblivion var "uspeleleg" utan mods. Nokon som kan legge fram eit par mods som hever opplevinga av spelet betrakteleg? Spør i en Oblivion tråd er du snill. Gidder ikke masse prat om Oblivion når Skyrim er rett rundt hjørnet<3 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Mener å ha lest at høyeste nivå er 70, men at det krevdes noe hinsides innsats og tid. 50 var topp nivå i Skyrim området, slik at man da kan reise over alt uten å møte på uoverkommelige problemer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Litt off-topic, men ser det er mange her som meiner at Oblivion var "uspeleleg" utan mods. Nokon som kan legge fram eit par mods som hever opplevinga av spelet betrakteleg? Spør i en Oblivion tråd er du snill. Gidder ikke masse prat om Oblivion når Skyrim er rett rundt hjørnet<3 Er derfor vi fremdeles skulle hatt TES-subforumet. Vedder på at forumet kommer til å eksplodere av Skyrim-tråder på fredag. Endret 7. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvilken Rase/klasse skal DU være når Skyrim kommer ut og ditt sosiale liv slutter? (Det er ikke klasser, men hva skal du skal gå liksom) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 In this thread we quote the same quotes over and over again. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 OT: Noen som har hørt noe om maks Level Over 9000 HJÅHJÅ! Herp derp >9000 i can haz u mad? Her har dere info om level cap: http://www.eurogamer.net/articles/2011-04-20-tesv-skyrim-level-cap-explained Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Når er preload på Steam??????? Kan jeg spille tidligere hvis jeg dasker en kengurupung på proxyen min og snakker Australsk??? Hvorfor er konsollversjonen pc'ifisert? det ødelegger hele opplevelsen...... Men seriøst: Få frem litt tanker om hvordan du skal ta for deg spillet. Skal du leve deg inn i hele opplevelsen og bare loke rundt i mange timer og dette over en og annen quest før du i det hele tatt fokuserer på storyen, eller går du for å runde spillet kjappest mulig for så å gå kartet i sømmene. Eller er du så teit og starter spillet, følger guiden slavisk og runder spillet på autopilot?' Jeg: Får spillet, starter og vandrer rundt. Vil ikke tenke på å ta i en guide, åpne en forumtråd, touche gamefaqs eller google noe som helst som inneholder Skyrim for å være mest mulig jomfru gjennom hele opplevelsen. 2 GANGER! Og så kan vi begynne å snoke i guider, lese ordentlig i tråder (har allerede lært meg å ignorere ymse postere som ikke kan spoilertags) og gå dypere inn i opplevelsen og finne alle secrets osv. Da snakker vi 2015 og neste TES er rett rundt hjørnet.. 1 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvilken Rase/klasse skal DU være når Skyrim kommer ut og ditt sosiale liv slutter? (Det er ikke klasser, men hva skal du skal gå liksom) Tror jeg kommer til å satse tungt på magic og være Dunmer av rase Kombinere litt sverd og magic kanskje. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 level 61 sneak :!: starta med level 13sneak i kveld Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 På min steam står det at det er 3 dager og 4 timer til aktivering. Det vil si mellom 01.00 og 02.00 natt til fredag. Så jeg tror 09.00 på morgenen er feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå