samco Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Uff når menyene er konsoll made? ikke mye vits da mulig på oblivion men på skyrim som har en helt annen meny layout blir det litt usless Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvorfor ikke bruke en 360 kontroll? ikke som skyrim er et super kjapt fps? Først hoverer du over å ha fått spillet flere dager før folk som har vært fans av serien siden 90-tallet. Deretter slenger du vilt rundt deg med spoilers i stedet for å gi noe som faktisk hadde vært interessant (bilder/video). Og nå presterer du å nevne 360-kontrollere i samme åndedrag som PC... 6 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Uff når menyene er konsoll made? ikke mye vits da mulig på oblivion men på skyrim som har en helt annen meny layout blir det litt usless Kan ikke du bare gi opp å prøve å overtale folk til at ting du liker er bedre enn ting vi liker? Det nytter ikke, så bare spar deg. Endret 7. november 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Mulig Samco burde fått seg en egen tråd hvor han kan dele sine kunnskaper om teknologiens verden. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 360 kontrolleren er jævlig digg å bruke på PC, bruker den på det aller meste (spesielt bilspill, men har ratt også da, bare stress å dra fram) bortsett fra FPS som cs osv. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Min egen tråd ikke første gang jeg hat hatt det Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Får vi spilt det klokken 12 på fredag? altså på natta. Nei, da sover man trygt i sin seng. Helt uberørt av lanseringen av det største spillet på flere år. 3 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Uff når menyene er konsoll made? ikke mye vits da mulig på oblivion men på skyrim som har en helt annen meny layout blir det litt usless Erm.. du sitter jo på en konsoll. Det betyr ikke at dette er det vi som bruker pc får. Jeg mener det ble bekreftet tidligere i tråden at tastaturet hadde blitt mer utnyttet i form av hurtigtaster o.l.. Hva er "usesless" med det? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Min egen tråd ikke første gang jeg hat hatt det Bestemors sysaker teller ikke. 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Back 2 the game.. et så et avslappende spill bør ha en avslappende kontroll system 360 paden er gulle god, for en kveld med skyrim går utrolig fort anbefales Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det er din mening. Jeg mener at et sånt spill nytes best bak en PC og med tastatur og mus. 5 Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det er din mening. Jeg mener at et sånt spill nytes best bak en PC og med tastatur og mus. Word! 1 Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 http://www.amentio.no/MS-XBOX-360-Controller-2010-black-MICROSOFT/cat-p/c/p3540707.html Kan en sånn kontroller brukes som gamepad til pc? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ja. Og de aller fleste nye spill som kommer har innebygget støtte for den, så ingen konfigurasjon er nødvendig. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Når begynner preload på steam? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 In this thread we ask the same questions over and over again. 4 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Har 2 spørsmål: 1. Når er Steam preloadingen? 2. Hvilket klokkeslett på Fredag kan jeg begynne å spille? Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) In this thread we ask the same questions over and over again instead of answering. Hadde vært jævli vanskelig å bare skrive en dato eller noe i stedet? Du kan begynne å game 01:00 på fredag mener jeg å huske. Preloaden er det ingen som vil svare på, men tror det er den 8. Endret 7. november 2011 av Nightmare1518 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 In this thread we ask the same questions over and over again. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå