Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte cd-key fra ultimatum i går. Noen som vet om key'en kommer i tide til nedlastningen starter før spillet er låst opp? I mailen jeg fikk står det bare: If you have Pre-Ordered a game it will be approved and sent on release date.

Sendte en mail til Ultimatum og spurte.

De vil sende ut CD-keys: "1-2 days before release date. Thanks."

 

Dere burde heller bestilt fra denne siden. Mye billigere, vurderer om jeg skal gjøre det selv

 

Får ikke adde til cart. Er det utsolgt kanskje?

Lenke til kommentar

Bestilte cd-key fra ultimatum i går. Noen som vet om key'en kommer i tide til nedlastningen starter før spillet er låst opp? I mailen jeg fikk står det bare: If you have Pre-Ordered a game it will be approved and sent on release date.

Sendte en mail til Ultimatum og spurte.

De vil sende ut CD-keys: "1-2 days before release date. Thanks."

 

Dere burde heller bestilt fra denne siden. Mye billigere, vurderer om jeg skal gjøre det selv

Var billigere før. Jo tidligere man bestiller jo mere rabatt.

Så kosta 40$ når jeg bestilte det. Batman er fortsatt 33$ ser jeg.

Men takk for tipset - greit å flere steder å sammenligne med.

Lenke til kommentar

Bestilte cd-key fra ultimatum i går. Noen som vet om key'en kommer i tide til nedlastningen starter før spillet er låst opp? I mailen jeg fikk står det bare: If you have Pre-Ordered a game it will be approved and sent on release date.

Sendte en mail til Ultimatum og spurte.

De vil sende ut CD-keys: "1-2 days before release date. Thanks."

 

Ok, høres jo bra ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Fra Gamezone sin Facebook side:

 

"Hei alle sammen, Skyrim sendes fra oss i morgen. Enkelte har fått sendingsbekreftelse i dag, men det skyldes (som med BF3 og MW3) at antall ordrer er så stort at vi ønsker å sikre garantert sending i morgen for alle. Spillet vil dermed dukke opp i alles postkasser senest på releasedagen fredag! Good times!"

Lenke til kommentar

Gamezone på Facebook:

 

Hei alle sammen, Skyrim sendes fra oss i morgen. Enkelte har fått sendingsbekreftelse i dag, men det skyldes (som med BF3 og MW3) at antall ordrer er så stort at vi ønsker å sikre garantert sending i morgen for alle. Spillet vil dermed dukke opp i alles postkasser senest på releasedagen fredag! Good times!

Endret av fantomena
Lenke til kommentar

GameZone har ikke sendt i dag, de sier de sender i morgen. Er ganske irriterende, ettersom jeg fikk bekreftet på mail i dag at de hadde det på lager OG at det ble sendt i dag. Dette er ikke noe de bruker å gjøre, men det skjedde med BF3 også. Greit nok at de vil sende ut så effektivt som mulig, men hvorfor fortelle kundene at det blir sendt i dag, i tillegg til å sende ut sendingsbekreftelse? Forvirrende er bare fornavnet.

 

Begynner å lure på om de har skifta ledelse eller noe i de siste månedene med denne taktikken. Virker jo som om de forsøker å tiltrekke seg fler kunder ved å lure folk med at de sender ''tidlig''.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Og noen som vet hvor man kan bestille Strategy guiden?

 

Gamezone som jeg vet om selv. De har den for 199,-

http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Strategiguider/The-Elder-Scrolls-V-Skyrim-Strategiguide-Strategy-Guide-116465-p0000044869.aspx

 

 

yay!! gamestop på strømmen her nå fått inn min. store epic-big-motha-fucka-collector-expensive-extreme-geek edition!! 1500 velbrukte kr! henter på fredagæ spurte om esken var stor, svaret var: kjører du bil?

 

Sendingsbekreftelsen min sier at pakka er tre kilo. Så bil MÅ du ikke ha!

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Hva er galt med steam?

 

Det helt er uvesentlig. Men Skyrim ser såpass bra ut at det ikke ser sikkert man finner noe å klage på i selve spillet. Og som PC-gamer SKAL man klage over ting. Så, greit med Steam da slik at man ikke bryter en god tradisjon ved lansering. :)

 

Nei, vi er bare vant til bedre. :)

 

Nei, det er vi ikke. Slettes ikke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...