MrL Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Da fant jeg ut av noe awesome! (jeg har lest sykt lite om Skryim for å bli overrasket, men greide ikke mer) Sikkert mange av dere som vet om dette... Men om du ikke vil lese noe om Skyrim før release... IKKE LES. I følge Skyrim wikia så kan du bli varulv^^ http://elderscrolls....py_%28Skyrim%29 Huff føler meg som en liten unge nå... Edit: la til en link. Haha fett! Så spørs det om det egentlig byr på mer ulemper enn fordeler, husker jeg ble vampyr i Oblivion, og det var jo egentlig bare en jævla forbannelse! Men fack, det må vel prøves Bra at du forteller oss hva som sto i spoileren. Jeg fortalte hva det dreide seg om, og men du kan umulig ha skjønt hva som står i spoileren utfra det jeg sa Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Føler på meg at jeg bestilte fra feil plass ved å bruke Gamezone nå når dere har fått det sendt fra CDON allerede! Noen som har erfaring med hvor tidlig Gamezone sender ut? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Jeg fikk Skyrim-plata fra Elkjøp allerede på torsdag. Trur du jeg venter på aktivering!???!!! Endret 7. november 2011 av Naken_Greve Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Føler på meg at jeg bestilte fra feil plass ved å bruke Gamezone nå når dere har fått det sendt fra CDON allerede! Noen som har erfaring med hvor tidlig Gamezone sender ut? GameZone har 360 og PC versjonen på lager nå hvertfall, fikk fortalt at de sender i dag. Så da kan vi ha det allerede i morgen CDON bruker 2-3 dager. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hadde vært fantastisk å komme hjem fra jobb til Skyrim i postkassa i morgen iallefall! Regner med Gamezone sender mail når det er blitt sendt? Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Gamezone sender nok i dag ja. De har allerede kjørt ut ordrene til plukking. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Sendt Twiter melding til Peter Hines om de kan lansere spillet på Steam litt tidligere. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Pakka er sendt her og. Vil tro at den ligger på posten allerede på onsdag eller torsdag. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Hvordan er det med de som får spillet til konsoll noen dager før? Må de også vente til fredag? Ingenting fra CDON enda her.. Endret 7. november 2011 av Rons0 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg både elsker og hater å vente på et spill som jeg har gledet meg til i lang tid! Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Er spillet verdt 50 euro ? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Er spillet verdt 50 euro ? Nei. Det er verdt mye mer. 8 Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvordan er det med de som får spillet til konsoll noen dager før? Må de også vente til fredag? Ingenting fra CDON enda her.. Hvorfor skulle de det? Tidslås på esken? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 For de som bor i Trondheim: Elkjøp åpner ny butikk på Lade. I forbindelse med nyåpning kan du sende inn "MEGA" til 2030 og få et passord som fungerer som et gavekort på 100 kr. Bestill Skyrim til PC for 300 kr, bruk kode når du henter spillet i den nye butikken - og vips har du mye spill for 200 kr 1 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvordan er det med de som får spillet til konsoll noen dager før? Må de også vente til fredag? Ingenting fra CDON enda her.. Hvorfor skulle de det? Tidslås på esken? Sarkastisk svar! Nei, bare lurte jeg siden dette er første spillet jeg forhåndsbestiller til konsoll. Lenke til kommentar
olav10 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) WTF? Send min og!! Spesialbehandling til de som kjøper CE!? Venter kun på vanlig pc-versjon Jeg bestillte ikke CE, og min er sendt. Men det hjelper vel lite når spillet først kan aktiveres på Steam på fredag....? Og noen som vet hvor man kan bestille Strategy guiden? Endret 7. november 2011 av olav10 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Min std. versjon er sendt fra elkjøp også. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) WTF? Send min og!! Spesialbehandling til de som kjøper CE!? Venter kun på vanlig pc-versjon Jeg bestillte ikke CE, og min er sendt. Men det hjelper vel lite når spillet først kan aktiveres på Steam på fredag....? Og noen som vet hvor man kan bestille Strategy guiden? Gamezone har den vanlige guiden, mens cdon har den vanlige og collectors guiden (sistnevnte er i hardback). Endret 7. november 2011 av Raggz1967 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Venter også på steam skal låse det opp nå så vi kan preloade spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå