Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Da fant jeg ut av noe awesome! (jeg har lest sykt lite om Skryim for å bli overrasket, men greide ikke mer) :p

Sikkert mange av dere som vet om dette...

Men om du ikke vil lese noe om Skyrim før release... IKKE LES.

I følge Skyrim wikia så kan du bli varulv^^

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Lycanthropy_%28Skyrim%29

Huff føler meg som en liten unge nå...

Edit: la til en link.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da fant jeg ut av noe awesome! (jeg har lest sykt lite om Skryim for å bli overrasket, men greide ikke mer) :p

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Lycanthropy_%28Skyrim%29

Haha fett! Så spørs det om det egentlig byr på mer ulemper enn fordeler, husker jeg ble vampyr i Oblivion, og det var jo egentlig bare en jævla forbannelse! :p Men fack, det må vel prøves :D

Lenke til kommentar

:thumbup:

http://elderscrolls....py_%28Skyrim%29

Haha fett! Så spørs det om det egentlig byr på mer ulemper enn fordeler, husker jeg ble vampyr i Oblivion, og det var jo egentlig bare en jævla forbannelse! :p Men fack, det må vel prøves :D

Bra at du forteller oss hva som sto i spoileren. :thumbup:

• Liker 9
Lenke til kommentar

Bestilte CE på elkjøp for ca. 3-4 dager siden. Stod at det ville bli sendt 09.11.11, men i natt fikk jeg denne mailen:

Vi takker for din bestilling hos Elkjøp!

Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag.

...

Sendt 2011-11-07 02:00:37

...

HÅ HÅ HÅÅÅÅÅ!!! :p

Endret av Aporia Qualia
Lenke til kommentar

Hva er galt med steam?

Det helt er uvesentlig. Men Skyrim ser såpass bra ut at det ikke ser sikkert man finner noe å klage på i selve spillet. Og som PC-gamer SKAL man klage over ting. Så, greit med Steam da slik at man ikke bryter en god tradisjon ved lansering. :)

Nei, vi er bare vant til bedre. :)

Lenke til kommentar

Bestilte cd-key fra ultimatum i går. Noen som vet om key'en kommer i tide til nedlastningen starter før spillet er låst opp? I mailen jeg fikk står det bare: If you have Pre-Ordered a game it will be approved and sent on release date.

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Bestilte cd-key fra ultimatum i går. Noen som vet om key'en kommer i tide til nedlastningen starter før spillet er låst opp? I mailen jeg fikk står det bare: If you have Pre-Ordered a game it will be approved and sent on release date.

Kommer veldig an på den aktuelle butikken. De jeg kjøpte BF3 av nektet å gi ut key før release, mens en annen ga de ut noen dager før så folk fikk preloade. Akkurat fra ultimatum vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Bestilte CE på elkjøp for ca. 3-4 dager siden. Stod at det ville bli sendt 09.11.11, men i natt fikk jeg denne mailen:

...

...

Nice! Er det CE? Har likevel sett at man kan preloade på Steam på Onsdag og alle andre butikekr sender også ut på Onsdag.

Lenke til kommentar

...

...

Nice! Er det CE? Har likevel sett at man kan preloade på Steam på Onsdag og alle andre butikekr sender også ut på Onsdag.

Ja :p Tracking viser at den sendes fra Sverige, så er ikke sikkert jeg får pakken før lansering, men forhåpentligvis, siden jeg bor i Oslo.

Lenke til kommentar

...

...

Ja :p Tracking viser at den sendes fra Sverige, så er ikke sikkert jeg får pakken før lansering, men forhåpentligvis, siden jeg bor i Oslo.

Ble så oppspilt over mailen din at jeg ikke så at du skrev CE. :p Kan jo hende at de sendte den i dag for at du skal få den på lansering. Posten bruker rundt 5 dager med servicepakke fra Oslo til Nordland, kan jo hende det skjer med Sverige til Oslo også.

Lenke til kommentar

Fikk netopp mail fra Elkjøp om at broderns standardutgave ble sendt.

Kan du se av Tracking om også standardutgaven blir sendt fra Sverige?

Edit: Eller blir vel kanskje sendt som brevpost, så ingen tracking?

Endret av Aporia Qualia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...