vikingkylling Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Edit: grafikken i Skyrim er bra nok Grafikken i Morrowind er mer enn bra nok for meg. Jeg går (nesten) alltid for gameplay over grafikk. Er litt skeptisk etter Oblivion, Fallout 3 og enkelte ting i Skyrim, men alt i alt vil jeg tro de har lært leksen sin. Ser ikke noen grunn til hvorfor Skyrim ikke skal være mye nærmere Morrowind enn Oblivion. Til opplysning kjøpte jeg begge expansionene i Morrowind hver for seg pluss Morrowind: GotY senere, men har ennå ikke vurdert expansionen til Oblivion. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 For dei som vil diskutere gameplay frå streams og for tidleg leverte kopiar av spelet, så har eg no snekra saman ein Skyrim - spoilertråd. Vonar han vert teke i bruk. 6 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Dette blir en laaang uke http://youtu.be/JCnbbGzOaz0 Mulig jeg er på bærtur, men skal ikke det der være Cartman som venter på at Wii kommer ut? Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Dette blir en laaang uke http://youtu.be/JCnbbGzOaz0 Mulig jeg er på bærtur, men skal ikke det der være Cartman som venter på at Wii kommer ut? Jo, men videoen er tuklet med . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Jepp episoden er gammel, de har bare editert inn skyrim-bildene. In "Go God Go" (2006), Cartman is unable to wait the three weeks until the Wii video game console is released, and attempts to freeze himself to get closer to the release date, but accidentally ends up much later in the future, in the atheistic world of 2546. Endret 6. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Regnet med det var noe sånt, men det er bra gjort å få stemmen til å ligne så mye på stemmen til Cartman. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Regnet med det var noe sånt, men det er bra gjort å få stemmen til å ligne så mye på stemmen til Cartman. Det eneste de har gjort er å endre bildet av spillet, stemmen er den samme.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Han sier jo "I'm waiting for the new video game to come out"? Wii er da ikke et spill? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kanskje de har fjernet "console" etter video game? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Folk med mindre peiling kaller ofte konsoller for videospill. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Han sier: "Im waiting for the new nintendo wii to come out." Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Kan garantere at Cartman har sagt "Video Game" i en eller flere andre episoder, så da er det vel bare å klippe inn...? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Damn. Når denne trådtittelen sier "Alt om The Elder Scrolls V: Skyrim", så mener den virkelig alt. Hva Cartman sier i en redigert versjon av et scenario i en South Park episode. 2 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Bokstavelig talt alt! Gad damn, så grusomt det er å vente.. Håper virkelig spillet kommer i postkassa noen dager før! Endret 6. november 2011 av Rons0 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hva slags undertøy har figurene i Skyrim? Undertøyet i Oblivion var kjedelig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ikke noe undertøy, når jeg kommer i gang med moddinga 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ikke noe undertøy, når jeg kommer i gang med moddinga Hehe, har du noen mods ute på nexus? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvit bokser med røde hjerter og jeg skal runne hele spillet uten klær! (med forbehold om at dette ikke må moddes inn!) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ikke noe undertøy, når jeg kommer i gang med moddinga Hehe, har du noen mods ute på nexus? Formulerte meg litt feil, mener at jeg skal legge inn en slik mod, ikke at jeg lager en selv Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ikke noe undertøy, når jeg kommer i gang med moddinga Hehe, har du noen mods ute på nexus? Formulerte meg litt feil, mener at jeg skal legge inn en slik mod, ikke at jeg lager en selv Hehe ok det er noen gode "norske" mods der (vet bare om 2 tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå