Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare husk å disable chat!

Jeg så en stream en gang... så var det en idiot som satt å skreiv spoilere om Gears of War 3 (det var i sommer.)

 

Hvis man er redd for spoilere bør man vel neppe se på streamen i det hele tatt..

Joda, men jeg så på en Gears of War 2 stream... Så var det en person som begynte å skrive om Gears 3.

Admins var for treg å slette kommentarene.

Lenke til kommentar

Til dere som har spilt det litt, hvordan er det med valgmulighter i dialoger? I oblivion var det som regel bare ett, og hvis det var flere fikk det samme utfall uansett. Håper Skyrim gjør slik at du kan påvirke både historien og sideoppdragene mer.

Sammenlign det med Fallout, ikke Oblivion.

 

Altså er det flere muligheter enn i Oblivion som jeg har forstått hvertfall.

Lenke til kommentar

Noen som har fått spillet enda? Tråden blusset veldig opp. Eller er det downloading ute å går?

Uansett, hvis noen har det, ser kvinner ut som kvinner i det spillet her, å da mener jeg ikke så mannlige men samtidig ikke slutty heller! Høres veldig overfladisk ut.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Samma pick locking som i oblivion :whistle:

 

 

Nei? På Oblivion måtte man på en måte få de hakene til å hoppe så trykke raskt, her er det å stille inn picken, forså å vri den men passe på at den ikke knekker.

 

Korrekt, akkurat samme som i Fallout 3. oblivion sin versjon var vel egentlig kun irriterende etter å ha gjort det 150 ganger.

Lenke til kommentar

Trodde ikke UI'en var noe folk kom til å klage på. For det er vel ingen så og si?

Tror folk tenker på selve meny-systemet. Mislikte det sterkt i Oblivion - trykk en knapp for å åpne menyene, så må du navigere til den delen du vil ha tak i, istedet for å ha kart, inventory etc. adskilt med hurtigtaster. Håper en ikke må navigere menyer for hver minste ting i Skyrim på PC også.

Lenke til kommentar

På PC hadde man egne knapper for de forskjellige menyene :)

 

Men questloggen var hysterisk dårlig, bare listet alt opp når man fikk dem, så man satt i 10 minutter og bladde bakover for å finne igjen en quest man begynte på for en uke siden.

Ja, det var hurtigtaster, men menyer var designet for å navigere. Derfor var det alt for mange knapper for navigering, og rammer og symboler, istedet for en hel skjerm tilegnet de forskjellige menyene, som f.eks. quest-loggen.

Lenke til kommentar

er det level scaling? og kanskje det mest viktigaste av alt! er det masse buggs og glitches?

 

"Level and item scaling has been changed from Oblivion after a near universal outcry from players. Skyrim's level scaling will occur similar to that of Fallout 3/New Vegas' levelling. This means that when the player enters an area the creatures levels and types based on those levels are set within a certain band and remain that way for the rest of the game. For example if a player enters an area at level 10, and the area is set to between level 15 and 20 then the creatures will be set to level 15. If the player enters the same area at level 18 the creatures will be set at level 18. If the player enters at level 21 then the creatures will be set at level 20."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...