aBadMan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg bestille Skyrim fra komplett, men ser nå at det "Låses opp" i Steam natt til fredag (litt etter midnatt). Burde jeg da bare avbestille fra Komplett og kjøpe det på Steam? Eller er det mulig at Komplett sender det slik at det er her den 10.? Og om det skulle være det, kan man i det hele tatt spille det med en gang eller vil det også være knyttet til Steam slik at det er låst til midnatt? Du får det nok 1-2 dager før release, men du får nok ikke spilt det før på fredag. Har nå spilt i cirka 2 timer, og kan vel kun si at jeg digger det. Vekker gode minner fra Oblivion. hysj! jeg blir dårlig jeg gleder meg så sykt til fredag! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg ble aldri ferdig med Oblivion. Vil det ha noen betydning når jeg spiller skyrim? Representanter fra Bethesda (blant annet Todd Howard) har sagt at du trenger ikke noen forhistorie fra de tidligere spillene for å nyte Skyrim. Det er uansett mengder med lesbart stoff, i form av bøker, liggende rundt omkring i Skyrim - så om du vil fordype deg i den rike historien kan du gjøre nettopp det. Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ja enig det er oblivion på sterioider Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg ble aldri ferdig med Oblivion. Vil det ha noen betydning når jeg spiller skyrim? Det har ingenting å si. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg bestille Skyrim fra komplett, men ser nå at det "Låses opp" i Steam natt til fredag (litt etter midnatt). Burde jeg da bare avbestille fra Komplett og kjøpe det på Steam? Eller er det mulig at Komplett sender det slik at det er her den 10.? Og om det skulle være det, kan man i det hele tatt spille det med en gang eller vil det også være knyttet til Steam slik at det er låst til midnatt? Du får det nok 1-2 dager før release, men du får nok ikke spilt det før på fredag. Har nå spilt i cirka 2 timer, og kan vel kun si at jeg digger det. Vekker gode minner fra Oblivion. hysj! jeg blir dårlig jeg gleder meg så sykt til fredag! Haha, det bør du. En ting er sikkert, det er at Orc har blitt betraktelig styggere, mens Redguard har blitt enda kulere. 1 Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvordan har du fått tak i det allerede? :O Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) 103 locations discoverd 22 dungeons cleared 214days passed 44696gold (atm) level 19 133 chest looted 29 dragons slayed Endret 6. november 2011 av samco Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvordan er lastetidene? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) er det level scaling? og kanskje det mest viktigaste av alt! er det masse buggs og glitches? Endret 6. november 2011 av Jikla Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvordan er lastetidene? Nå har jeg det lastet ned på HDD, og da går det ganske så raskt Var i hvert fall ikke noe nevnderig tregt. Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) litt loading er det nokk men det har jo en loading item på skjermen som man kan snurre å se på Funnet et par items man ikke bør selge pga quest related seinere (tids sparing og gull) pm for tips Endret 6. november 2011 av samco Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvordan har dere fått tilgang til spillet allerede? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Nye picklocking er også mye morsommere enn på Oblivion. Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Samma pick locking som i oblivion Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Samma pick locking som i oblivion Nei? På Oblivion måtte man på en måte få de hakene til å hoppe så trykke raskt, her er det å stille inn picken, forså å vri den men passe på at den ikke knekker. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 alright blander med fallout sjekka du hadde rett Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Dette blir en laaang uke http://youtu.be/JCnbbGzOaz0 Endret 6. november 2011 av Inzane Cat 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 5år siden oblivion så tok nokk feil :!: Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Dette blir en laaang uke http://youtu.be/JCnbbGzOaz0 Haha er så bra den her Jepp blir en lang uke, forhåpentligvis for vi spillet inn litt tidligere på jobben 1 Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Ny stream oppe. Stream oppe - enn så lenge. Endret 6. november 2011 av Inzane Cat 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå