MrL Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Barn i Skyrim. lol Gikk det faen ikke ann å drepe ungen? Det er jo isåfall dårlig.. I fallout 3 drepte jeg jo unger i hytt og pine, husker ene ungen som gikk med belte rundt halsen som halshogde ungen når jeg ikke klarte oppdraget hehehe Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Du må ha mods for å drepe unger i fallout. Edit: jeg har aldri giddet å installere sånne mods Endret 6. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Var egentlig forbredt på at det ikke ville gå an å drepe barn siden jeg fikk høre om spillet. Tror dessuten dataspill ikke trenger mer negativ oppmerksomhet blant utenforstående enn det de har fått etter Utøya-hendelsen. Barna i Skyrim bringer nok uansett en ny og morsom dimensjon til serien. Det at man ikke kan knerte dem burde ikke være en negativ ting. Trodde ikke det gikk an å drepe barn i Fallout heller jeg? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Du må ha mods for å drepe unger i fallout. Edit: jeg har aldri giddet å installere sånne mods Nei måtte vel ikke det? Ganske sikker på at jeg ikke hadde mods for det http://www.youtube.com/watch?v=LiJCD2jtK_c Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Barn i World of Warcraft også, og i spill generelt er som oftest nokså overlevelsesdyktige. Ser uansett ikke gleden av å gå rundt og henrette pixelbarn, og hvis man personlig får stor tilfredsstillelse av å gjøre det så er det vel bare å installere mods Endret 6. november 2011 av Error Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Bra det ligger en sperre på det nok vold i verden om at vi trenger barne drap i spill Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ville umiddelbart være en demonisering av spillbransjen generellt og gamere ikke minst, "nå er det kommet et spill der folk kan drepe barn i kaldt blod! Forby faenskapen!" 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det tar vell sikkert ikke lange tiden før noen har gjort det mulig å drepe unger uansett. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Du må ha mods for å drepe unger i fallout. Edit: jeg har aldri giddet å installere sånne mods Nei måtte vel ikke det? Ganske sikker på at jeg ikke hadde mods for det Jo må ha mod. Her står det om hvorfor de ikke ville ha det med: http://www.computerandvideogames.com/200353/why-you-cant-kill-kids-in-fallout-3/ Og en mod med navn "Killable Children" Edit: gidder ikke å legge til linken av den Endret 6. november 2011 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Var egentlig forbredt på at det ikke ville gå an å drepe barn siden jeg fikk høre om spillet. Tror dessuten dataspill ikke trenger mer negativ oppmerksomhet blant utenforstående enn det de har fått etter Utøya-hendelsen. Barna i Skyrim bringer nok uansett en ny og morsom dimensjon til serien. Det at man ikke kan knerte dem burde ikke være en negativ ting. Trodde ikke det gikk an å drepe barn i Fallout heller jeg? Tja det er sikkert mange som ikke synes det er negativt, men jeg synes det da alle slike ting i et spill gjør det mer urealistisk, jeg liker å ha muligheten til å drepe en irriterende kidz hvis jeg har lyst til det, så da burde jeg også få muligheten til det. Det er dessuten like realistisk at man skal kunne drepe en unge som en vanlig person, motbydlig eller ikke, spillet her er uannsett ikke ment for å være noe "nice-guy" spill. EDIT: Kanskje jeg husker feil i fallout 3 og at jeg faktisk lasta ned den modden. Men når jeg tenker meg om er det like greit at det kommer en modd ja så spillet slipper sosial slakt i mediene.. Endret 6. november 2011 av MrLG 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Og til dere som er veldig glad i mods http://www.skyrimnexus.com/ (Den nyeste nettsiden som bare er til Skyrim) Nexus er min favoritt mod nettside... har så og si alt der Mange av dere har sikkert hørt om disse sidene, men er jo ikke sikkert at alle har det. Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Stream oppe - enn så lenge. 1 Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Uien i dette spillet ser forferdelig ut. Foretrekker oblivion UIen ovenfor Skyrim sin. Håper det kommer en ui mod eller noe. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Uien i dette spillet ser forferdelig ut. Foretrekker oblivion UIen ovenfor Skyrim sin. Håper det kommer en ui mod eller noe. Prøvde du DarNified UI? altså til Oblivion. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Trodde ikke UI'en var noe folk kom til å klage på. For det er vel ingen så og si? Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg bestille Skyrim fra komplett, men ser nå at det "Låses opp" i Steam natt til fredag (litt etter midnatt). Burde jeg da bare avbestille fra Komplett og kjøpe det på Steam? Eller er det mulig at Komplett sender det slik at det er her den 10.? Og om det skulle være det, kan man i det hele tatt spille det med en gang eller vil det også være knyttet til Steam slik at det er låst til midnatt? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg ble aldri ferdig med Oblivion. Vil det ha noen betydning når jeg spiller skyrim? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Har nå spilt i cirka 2 timer, og kan vel kun si at jeg digger det. Vekker gode minner fra Oblivion. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg ble aldri ferdig med Oblivion. Vil det ha noen betydning når jeg spiller skyrim? Tror det skal gå greit at du ikke har gått gjennom Oblivion. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg bestille Skyrim fra komplett, men ser nå at det "Låses opp" i Steam natt til fredag (litt etter midnatt). Burde jeg da bare avbestille fra Komplett og kjøpe det på Steam? Eller er det mulig at Komplett sender det slik at det er her den 10.? Og om det skulle være det, kan man i det hele tatt spille det med en gang eller vil det også være knyttet til Steam slik at det er låst til midnatt? Skyrim er basert på Steamworks-konseptet, som betyr at det MÅ gå innom Steam for å låses opp uansett hvor/hvordan du bestiller det - så lenge det er til PC. Det som er fordelen med å få en fysisk kopi er at du får med et kart over Skyrim, men det ligger selvsagt litt usikkerhet i når du får spillet levert i postkassen. Digitalt, derimot, er du sikkret i få spillet til rett tid. Og på Steam får du også lastet ned spillet før utgivelse. Dessverre er det nok noe dyrere å bestille på Steam, da de selger i euro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå