Mr. President Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Hvis man skal fokusere veldig mye på spells, kanskje bruke et lite våpen/bue nå og da, hvilken rase og stjernetegn er det lurt å velge da? Endret 6. november 2011 av Rons0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Altmer eller Breton. Det er ikke stjernetegn i Skyrim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Trekker de norsk mva, som jo tulleloven er, blir det ca kr 322,50 og da får man spillet billigere fra Spillsjappa, f.eks. Jeg har kun betalt via PayPal, og har aldri opplevd noe momskrav i den forbindelse. edit: Eller trekkes dette automatisk fra visaen ved månedsskifte? Akkurat dette har jeg ikke sjekket. Endret 6. november 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Altmer eller Breton. Det er ikke stjernetegn i Skyrim. Stemmer det.. Dunmer da? gtamann Skrevet i dag, 02:31 Skyrim livestream www.ustream.tv/channel/gsygaming Så lenge varte den.. Endret 6. november 2011 av Rons0 Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er stjerne tegn i level up menyen flotte nordlys effecter i spillet Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Skyrim Countdown 4 days 18 hours 54 minutes 22 seconds left before Skyrim's release <3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Får vel snart muligheten til å preloade tenker jeg. Er mange som har kjøpt det så de burde jo begynne snart Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) virker som våpenene levler opp når du bruker skillpoints på Karakterens exs 1 handed våpen skills (ikke selve våpene) .. er vell litt uvanelig? mine har jumpa opp 35levels plutselig i inventory? Gjør ikke meg noe men blir nesten litt dumt å lete etter noe bedre når alle plutselig gikk fra level 30 til 65? Endret 6. november 2011 av samco Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er stjerne tegn i level up menyen Han mente stjernetegn som feks i Oblivion, altså forskjellige sett med stats alt etter hvilket stjernetegn du velger. Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Nei tror ikke du har den muligheten lengre (mulig jeg missa den?) Har satt på oblivion litt for å se litt på forskjeller mellom spillene og det som jeg legger merke til er at skyrim ikke har våpen tilstand lengre oblivion har hvordan kondisjon våpenet dit er i , det er borte i skyrim gjør ingen ting egentlig men encharted våpen mister kraft ved bruk som før Endret 6. november 2011 av samco Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Noen som har funnet ut hvor billigste LOVLIGE nedlasting er? Direct2Drive.co.uk selger den ikke til Norge. Det er ikke helt riktig. Gå på direct2drive.com og det står spesifisert at det selges til Norge for rundt 360kr. Det er ikke ekstremt mye billigere enn steam. Damn. Ultimatumgamekeys var jo svinebillig, og det blir jo basicly det samme som å kjøpe via steam, siden download uansett blir gjennom steam? Tror jeg går for den, 250kr vs steams 390 er jo en grei forskjell. Endret 6. november 2011 av Dimitrij Lenke til kommentar
alundromir1453 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 virker som våpenene levler opp når du bruker skillpoints på Karakterens exs 1 handed våpen skills (ikke selve våpene) .. er vell litt uvanelig? mine har jumpa opp 35levels plutselig i inventory? Gjør ikke meg noe men blir nesten litt dumt å lete etter noe bedre når alle plutselig gikk fra level 30 til 65? Regner med at de nye du finner også blir oppgradert:) Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Vil du ikke ofre en femtilapp og få en fysisk manual og et kart via CDON.no ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvem bruekr fremdeles manualer i 2011? :!: Tror siste gang jeg åpnet en spillmanual var The Sims 2 sin i 2000. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg er glad i å lese i manualer når eg eksempelvis sitter på toget/buss på vei hjem, og kjeder meg. Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Preordra på gamestop så har du fått guide boka gratis Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvem bruekr fremdeles manualer i 2011? :!: Tror siste gang jeg åpnet en spillmanual var The Sims 2 sin i 2000. Hehe, jeg setter pris på en god manual. Oblivion sin inkluderte raser, skills, atributes, forklaringer på alle minigamesa som lockpicking, alchemy etc. Og kartet må jo selvfølgelig henges opp på veggen og studeres opp og ned Men ja, manualer er litt avleggs. Siste jeg leste var vel Oblivion sin i 07'.. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som vet når tid Steam preloadingen begynner? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Noen som vet når tid Steam preloadingen begynner? Det ryktes 9 november. Edit: om det gjør det samme som da Rage ble utgitt, da var det mulig å preloade spillet 2 dager før release. Endret 6. november 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 http://gamingeverything.com/11519/first-review-of-the-elder-scrolls-v-skyrim-is-in/?pid=7039 Første review av spillet, og som ventet, positive annmeldere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå