skille22 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Skyrim Countdown Vet ikke om denne har blitt lagt inn før :love: Tida går treigt. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvilke klasser har folk tenkt og spille? Raser og slikt. Nord og kanskje warrior? Eller som på Oblivion, så fikser jeg min egen custom class ^^ (om det fortsatt er mulig) hva med deg da? du velger ikke class på skyrim Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvilke klasser har folk tenkt og spille? Raser og slikt. Nord og kanskje warrior? Eller som på Oblivion, så fikser jeg min egen custom class ^^ (om det fortsatt er mulig) hva med deg da? du velger ikke class på skyrim Ja sant det! Hadde glemt det Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Jeg tror det enten blir en Nord barbar, med to-hånds sverd (hvis mulig), eller en rein trollmann som ikke tåler noen ting. Spørs om sistnevnte blir litt vanskelig. Her er forresten en 3-timers stream. Den har veldig få spoilere (kan jo spole forbi snakkinga også). Den begynner omtrent 2 timer inn i spillet, og dessverre er spilleren ubrukelig... Endret 4. november 2011 av Aurvan 1 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Pøh, alle sammen her er helt på viddene, det er jo bare en rase som teller Dunmer og ninja, evt. en op. destruction magiker Gleder meg grenseløst til spillet. Holder på med BF3 og kommer til å få det travelt med Batman Arkham City, Saints Row the third på toppen av dette. Så mange gode spill at jeg vurderer å bli schizofren for å rekke over alt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Nok ein bunke innlegg er fjerna. For n-te gong, rapporter innlegg som provoserer eller på andre vis de meiner er upassande.Diskutering av piratkopier av spelet tillet eg ikkje ganske enkelt fordi fleirtalet her inne ikkje driv med sånt. Opprett ein eigen tråd for dei som eventuelt vil diskutere det Endret 4. november 2011 av Zeph 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har ikke spoila noe historie eller noe om mudcrabs har sex? nei har ikke observert det tviler egentlig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Du ser vel at innleggene dine skaper ein dårleg stemning? Kva glede har du av dette? Spel spelet ditt. 5 Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Muligens det men var ikke jeg som starta noen krangel med vilje eller viten yeh yeh luffer vekk da spiller uansett nå Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har ikke spoila noe historie eller noe om mudcrabs har sex? nei har ikke observert det tviler egentlig Nei, du spoilet ikke historie. Det har du rett i. Men det du spoilet var et element flertallet av oss gjerne ville ha gleden av å oppdage selv. Det må da gå ann å ha tråden i mine innlegg og klikke seg inn her uten at man må lese om elementer i spillet.. I hvertfall utenfor en tagg! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg kommer til å spille Imperial med kun et mål, gjøre livet surt for Dark Elfs. Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg tror det enten blir en Nord barbar, med to-hånds sverd (hvis mulig), eller en rein trollmann som ikke tåler noen ting. Spørs om sistnevnte blir litt vanskelig. Her er forresten en 3-timers stream. Den har veldig få spoilere (kan jo spole forbi snakkinga også). Den begynner omtrent 2 timer inn i spillet, og dessverre er spilleren ubrukelig... Titta litt på den, og det er noen spoilers... men å hoppe litt frem og tilbake i videoen som jeg gjorde gjør ikke mye skade. var litt engstelig da jeg hørte at enkelte faktisk lo av grafikken til skyrim. Derfor måtte jeg se litt på denne videoen, og jeg må si at jeg ble lettet! Grafikken er fin den, og sikkert enda bedre på pc! Under 7 dager til jeg forsvinner inn i Skyrim!! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Ingen vert sensurerte utover at off-topic er sletta, fordi åtvaringa om å droppe det ikkje vart teke til følgje. Det er heller ikkje kosher å kommentere moderering anna enn via PM. Trur eg skal gjere noko nytt i Skyrim. Imperial, til dømes. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg gleder meg vilt, har storkost meg med Oblivion. Jeg har bestilt 360-utgaven da jeg spiller mest på xbox. jeg vurderer faktisk sterkt på om jeg skal kjøpe til xbox OG pc:P Jeg tar det på PS3, men om jeg klarer å gå lei vanilla Skyrim og vil ha mer etterhvert kommer jeg kanskje til å kjøpe det på PC også for å få mods. Selv om det krever Steam. (btw har sendt mail til Steam-support fire ganger og spurt hvorfor klienten ikke er valgfri. Hver eneste gang har de kommet med noe svada som ikke er i nærheten av å svare på det jeg spurte om.) Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Om jeg bestiller fra steam, er det slik at får lastet det ned noen dager før release slik at jeg kan begynne å spille ved midnatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ser ut som om det stemmer ja. - http://www.gamezone.com/news/players-will-be-able-to-preload-skyrim-on-steam Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er så forbaska usikker på hvilken rase og stjernetegn jeg skal ha/være.. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er så forbaska usikker på hvilken rase og stjernetegn jeg skal ha/være.. hvor viktig er det valget da? 1 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Er så forbaska usikker på hvilken rase og stjernetegn jeg skal ha/være.. hvor viktig er det valget da? Sikkert ikke viktig i det hele og store! Endret 5. november 2011 av Rons0 Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) mens det går i pc her, kaster jeg meg på! Snubla nettopp en 6-minutters video som jeg mener må være første gameplay video på pc! Den er ikke store spoileren, men kan være greit for enkelte å styre unna. Ingenting er quest-relatert, hele videoen er utforsking. http://www.youtube.com/watch?v=qAVV-aKbkbA . Endret 5. november 2011 av Wazza95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå