Wiciwato Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Og så lenge varte Skyrim Livestream. Men det er nesten bare best å la opplevelsene vente til man har det i hendene. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 For interesserte: Skyrim livestream Hvordan oppdaget du denne streamen? Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Helt tilfeldig på youtube. Enda en her Endret 4. november 2011 av Inzane Cat 1 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvilke klasser har folk tenkt og spille? Raser og slikt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) I Skyrim er det vel ikke noen vanlige klasser? Jeg tenkt å spille Khajiit ninja så bra det lar seg gjøre (kort sverd, bue, stealth, atletisk osv) og en Argonial med et sverd/øks i en hånd og magi i den andre. Han vil bli totalt badass. Endret 4. november 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 blir nok khajiit tenker jeg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Har nå slettet en rekke innlegg som var fullstendig off-topic, og da spesielt poster om rettskrivning. Zealuu skrev om dette i går, men ble totalt ignorert. Vis litt respekt for veilederne og hold dere til tema fra nå av, folkens. Endret 4. november 2011 av ShampooMacTavish 2 Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som vet hvor stor plas spillet vil ta? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Noen som vet hvor stor plas spillet vil ta? 12-13GB kanskje? Endret 4. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Noen som vet hvor stor plas spillet vil ta? 12-13GB kanskje? 6-7 gb krever det så da er det sikkert på 6gb Med andre ord ikke veldig mye:) Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg gleder meg vilt, har storkost meg med Oblivion. Jeg har bestilt 360-utgaven da jeg spiller mest på xbox. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg gleder meg vilt, har storkost meg med Oblivion. Jeg har bestilt 360-utgaven da jeg spiller mest på xbox. jeg vurderer faktisk sterkt på om jeg skal kjøpe til xbox OG pc:P Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 De videoene som ligger ute på forskjellige nettsteder nå ser bare helt fantastiske ut. Det at de har lagt til drager er jo bare helt rått. Håper man kan bli varulv også Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvilke klasser har folk tenkt og spille? Raser og slikt. Tror det blir Wood Elf på meg, men veldig usikker. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hvilke klasser har folk tenkt og spille? Raser og slikt. Nord og kanskje warrior? Eller som på Oblivion, så fikser jeg min egen custom class ^^ (om det fortsatt er mulig) hva med deg da? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Skyrim Countdown Vet ikke om denne har blitt lagt inn før Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Hvilke klasser har folk tenkt og spille? Raser og slikt. Nord og kanskje warrior? Eller som på Oblivion, så fikser jeg min egen custom class ^^ (om det fortsatt er mulig) Det finnes ikke lenge forhåndslagde klasser som i Oblivion, man har heller ikke major og minor skills lengre. I Skyrim velger man Rase, stjernetegn og Warrior,Rogue,Mage tegn. Skills øker som vanlig avhengig av hva du bruker, det virker også som at warrior skills øker raskere dersom man har warrior tegnet osv Endret 4. november 2011 av Tørriss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå