Romis Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Married#Achievements Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Stilig! Endret 3. november 2011 av Kongklykken Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Haha, skal lett gifte meg og bruke henne som pakkesel/bodyguard. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Haha, skal lett gifte meg og bruke henne som pakkesel/bodyguard. Sure, just don't treat me like a pack brahmin, ok? ( brahmin var allerede I mobil ordbokregisteret, wat.) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Brahmin er vell en slags prestetype i hinduismen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Driver å spiller oblivion nå, lurer på hvor mange ganger jeg har hørt '' hey, what's going on with you? '', ''have you heard about what happened at kvatch?'' Og '' I got nothing to say to you fancypants, so why don't you mind your own business, eh?'' Elsker oblivion :luv: Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 "I saw a mudcrab the other day. Nasty creatures." Den går igjen gjennom hele spillet, er så utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Mudcrab armor som DLC ftw!! Nå er det ikke mange dagene igjen. Burde ha spillet på torsdag, kanskje onsdag. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Mudcrab armor som DLC ftw!! Nå er det ikke mange dagene igjen. Burde ha spillet på torsdag, kanskje onsdag. Hvor har du bestilt i fra? Selv har jeg bestilt fra CDON, spent på om jeg får den innen fredag. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Da var Skyrim kjøpt, bare å vente til den 11. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg bestilte det akkurat fra GameZone. Har nylig kjøpt BF3 og forhåndsbestilt SWTOR derfra, og BF3 kom når det skulle. Vurderer å bestille Saints Row 3 også, men tror jeg venter på omtale av det først. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg ville aldri bestilt SWTOR online, da release er rundt juletider, og da er posten vanligvis veldig trege. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvilken plattform skal folket ha spillet til? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Hvilken plattform skal folket ha spillet til? PC jeg må ha mods Endret 3. november 2011 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Xbox da pc mest sannsynlig er altfor treg. Det å sitte i sofaen å spille er også et pluss. Mye mer avslappende. Dårlige grafikk får jeg nesten bare greie meg med. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Xbox 360 her også. Uansett om PC på max grafikk får litt bedre grafikk, så har det ikke mye å si. Mye greiere å slappe av ved å spille sånn type spill på konsoll. 1 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 PS3 <3 soffa/senga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå