avtrekkeren Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Beklager å måtte skuffe dere, men releasen på Steam er altså ikke 11/11/11 kl 00.00... men kl 09:00. :/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Ja, stakkars oss Benytt tidne til å sove istedet Når vi har venta flere mnd så er 9 timer ekstra ingenting Endret 1. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Eller det kan være den lille dråpen som får ventebegeret til å flyte over :S Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Da har man seriøse problemer Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvorfor ventet dem ikke med å lansere det til klokken 11? Eventuelt 11 over 11 Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Får vel dra til Gamestop på dagen da,, Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvor har folk forhåndsbestilt egentlig? Ser det er veldig forskjell i pris på prisjakt. F.eks cdon og dustin selger spillet til 250kr. Er litt skeptisk til cdon i alle fall når det gjelder forhåndsbestilling, så det blir muligens gamezone.. El Kjop selger spillet for 299, og det sednes 9.11, og vil da garantert være o postkassa på realsedagen. Og det er gratis frakt. Uansett hvilke tilbud Elkjøp kommer med, så hadde jeg ikke brukt fem sekunder på å bestille fra de. Dette er fra egen erfaring og hvor elendig Elkjøp er på å levere til release dato. Vet ikke hvor i landet du befinner deg men jeg som er i Notodden har fått alt jeg har forhåndsbestilt på lansering dato eller noen dager i forkant. Iløpet av alle disse årene har dem levert kun et spill en dag forsinket....så jeg kjenner meg ikke igjen i det hele tatt i dette. Og jeg forhåndsbestiller utelukkende alle spill via Elkjøp...så ganske så bra statistikk for min del. 1 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Usikker på om jeg bør kjøpe spillet på PS3 eller til PC... Har en bærbar Dell XPS 15" med følgende specs: - 1080P skjerm - 4 GB Ram - i7-2630 - NVIDIA GT540M Tror dere det er tilstrekkelig til at jeg kan nyte spillet med tastatur og mus eller bør jeg gå for PS3-versjonen for å være sikker på godkjent grafikk uten lagg? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Har laget en fan movie Håper dere liker den Video redigering og all musikk har jeg laget selv http://www.youtube.com/watch?v=cXJusZ-VNB4 Endret 1. november 2011 av Straffa 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Skyrim = Oblivion, in the snow, with dragons? Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Men i oblivion levelet monstrene opp sammen med deg. I Morrowind var ikke systemet sånn. Der hadde alle monstrene en fixed level, så om du var 20 levels over dem grusa du dem med ett slag, uansett hvor store de så ut. Levelscalinga i Oblivion var et svar på akkurat det, det var alt for lett å bli overpowered og godlike i Morrowind, så når du fortsatte hovedquesten var du alt for "sterk" ift til det designerne foreså. Jeg ble så lei av å være altfor sterk at jeg downgrada armoren min og la inn mods som økte fiendenes hitpoints me flere tusen Jup, alle npc i Morrowind hadde fast level mesteparten hadde lav level og få hadde bra utstyr, de var derfor veldig lette å drepe, i motseting til det mange tror var de fleste mostere som dyr og undead level scaled men max monster level var litt over 20 noe som du kunne drepe uten å bli svett som en level 20 med godt utstyr. Legg til at når du hadde spilt spillet noen ganger kunne du skaffe deg godt utstyr som level 5 og spillet ble latterlig lett på høye levels, dette prøvde de å rette opp i Oblivion og det virket ikke så godt, i Fallout 3 gikk det mye bedre, men fortsatt for lett på max level så de ga oss broken steel :o) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg synes det SKAL være lett når du er på "maks" level. Det er litt av poenget med ett rollespill, å se karakteren gå fra en svekling til en krigskjempe. 6 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Helt enig med deg der, Skurupu! Tror tråden her kommer til å eksplodere den 11.11 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Enig med Skurupu jeg også, når man har kommet seg til maks level syntes jeg man skal føle som en skikkelig barsk krigskjempe og du skal ikke ha problemer med noen usle ulver osv. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Noen som vet om det finnes butikker i Trondheim som har nattåpent på releasedagen? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Nja ikke helt enig. Når Oblivion kom synes likte jeg ikke lvl scaling. Jeg ville ha det som i Morrowind der du fikk grisebank eller ga grisebank. Nå synes jeg faktisk lvl scaling er bra men den må være balansert slik at følelsen av at det skal være vanskelig i starten men lettere utover men samtidig utfordrende. Det var artig i Morrowind såklart å luske seg inn på nye områder for å så vite at de du møtte der var langt over det du kunne klare å ta, men jeg synes det var gørr kjedelig når jeg var "uber" og bare jeg så på dem så knakk de sammen. Er lvl scalingen bra så vil jeg fortsatt luske meg inn på nye området og få grisebank men samtidig når jeg har fått opp karakteren så har jeg fortsatt utfordringer og må passe på. Endret 2. november 2011 av Straffa Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Nja ikke helt enig. Når Oblivion kom synes likte jeg ikke lvl scaling. Jeg ville ha det som i Morrowind der du fikk grisebank eller ga grisebank. Nå synes jeg faktisk lvl scaling er bra men den må være balansert slik at følelsen av at det skal være vanskelig i starten men lettere utover men samtidig utfordrende. Det var artig i Morrowind såklart å luske seg inn på nye områder for å så vite at de du møtte der var langt over det du kunne klare å ta, men jeg synes det var gørr kjedelig når jeg var "uber" og bare jeg så på dem så knakk de sammen. Er lvl scalingen bra så vil jeg fortsatt luske meg inn på nye området og få grisebank men samtidig når jeg har fått opp karakteren så har jeg fortsatt utfordringer og må passe på. Det største problemet mitt med både Morrowind og Oblivion var levelscalinga i Oblivion og mangelen på den i Morrowind. I Morrowwind var det bortimot umulig og finne noe motstand etter ett visst level, det eneste som ga motstand var hovedmissionet, og det var begrenset hvor lenge det var gøy og eie alt ellers i verden. I Oblivion så ga jo alt av bandiddter dadric rustning og hu og hei etter ett visst level så der ble det på andre måten at det ble litt for dumt. Heldigvis var det mods som løste den biten ganske bra da. Savner litt slik det var i Daggerfall hvor det var områder du kunne gå inn og bli eid, helt til du kom på høyt nok level til at du kunne kjempe imot. Og andre områder hvor etter ett visst level var alt lett som en plett. Håpr det blir noe ala dette i Skyrim. Hvis ikke finnes dets ikkert noen mods for det etterhvert. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Etter min mening kan man like gjerne la være å ha levels hvis det er 100/100 levelscaling. Hvorfor skal jeg bry meg hvilket level motstanderen har hvis jeg har det samme? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Helt enig Mr Gnu, er meningsløst med levelscaling hvis fiendene levler med deg og holder seg på samme nivå. Det beste etter min mening er å ha områdene delt inn i lavere og høyere levels, og så la de skalere til en viss grad etter deg innad i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå