Tåkefyrste Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Jo, kjøpte Oblivion på releasedatoen, og det var smertefritt for min del. (Selv om spillet hadde en del bugs underveis, så satte det absolutt ingen demper på opplevelsen) Endret 1. november 2011 av Apox Lenke til kommentar
Eivdjo Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvor har folk forhåndsbestilt egentlig? Ser det er veldig forskjell i pris på prisjakt. F.eks cdon og dustin selger spillet til 250kr. Er litt skeptisk til cdon i alle fall når det gjelder forhåndsbestilling, så det blir muligens gamezone.. Lenke til kommentar
olav10 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvor har folk forhåndsbestilt egentlig? Ser det er veldig forskjell i pris på prisjakt. F.eks cdon og dustin selger spillet til 250kr. Er litt skeptisk til cdon i alle fall når det gjelder forhåndsbestilling, så det blir muligens gamezone.. El Kjop selger spillet for 299, og det sednes 9.11, og vil da garantert være o postkassa på realsedagen. Og det er gratis frakt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg bestilte hos GAME og Gamezone. Bestemte meg å gå for både PC og PS3 versjonen, og bestilte fra to steder fordi jeg ville ha både soundtrack og t-skjorte + tøykart. ^_^ Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvor har folk forhåndsbestilt egentlig? Ser det er veldig forskjell i pris på prisjakt. F.eks cdon og dustin selger spillet til 250kr. Er litt skeptisk til cdon i alle fall når det gjelder forhåndsbestilling, så det blir muligens gamezone.. El Kjop selger spillet for 299, og det sednes 9.11, og vil da garantert være o postkassa på realsedagen. Og det er gratis frakt. Uansett hvilke tilbud Elkjøp kommer med, så hadde jeg ikke brukt fem sekunder på å bestille fra de. Dette er fra egen erfaring og hvor elendig Elkjøp er på å levere til release dato. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Megaspoiler følger. De 23 første minuttene av Skyrim, altså hele introduksjonen! Ble lekket tidligere i dag. Ikke trykk her, med mindre du takler å få starten spoilet for deg.. Den ble fjernet ganske fort. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har alltid fått spill fra elkjøp på tiden ! Personlig er det ikke så viktig da eksamen nærmer seg, men et par timer skyrim skal man da få tid til ! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ny making of-trailer: Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Har en følelse av at medietråden til dette spillet i samme forum ikke akkurat har noen stor hensikt, med tanke på at folk enten poster i begge tråder eller en random av de to. 4 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Sikkert gammalt nytt. Men jeg fant i hvert fall akkurat ut nå at PC-versjonen støtter 360 kontrolleren. Så da blir det PC-versjonen denne gang - spilt med 360 kontroller. Så kan jeg jo begynne å glede meg.. Utmattet etter 95 timer i Dark Souls, blir nok Skyrim et litt annerledes spill. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Etter det jeg har lest av previews er Skyrim mere sånn som Morrowind, der jeg brukte 2 uker på å bare gjøre sidequests og levele opp istedet for å bry meg med mainquest (som jeg egentlig hadde glemt helt bort). Spilte tilogmed 2 expansions før jeg fortsatte på mainquesten i Morrowind. Så jeg var så overpowered godlike, at ingenting var vanskelig lengre. Sånn som at man starter spillet og får beskjed om å dra til den og den byen. Så driter jeg hardt i det, og stikker motsatt retning og ser hva som er der, oj alveruiner med masse treasures i! Andre byer med masse quests! Leveling! Lære drageskills! mainquest h..Oj en annen ruin! Er det gått 6 timer alt? osv osv Endret 1. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg prøvde å gjøre det i Oblivion. Begynt etter en stund å møte landeveistyver med glassarmor, og gnomer i kloakken som var umulig å ta livet av. Håper levelscalingen blir bedre i Skyrim. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Men i oblivion levelet monstrene opp sammen med deg. I Morrowind var ikke systemet sånn. Der hadde alle monstrene en fixed level, så om du var 20 levels over dem grusa du dem med ett slag, uansett hvor store de så ut. Levelscalinga i Oblivion var et svar på akkurat det, det var alt for lett å bli overpowered og godlike i Morrowind, så når du fortsatte hovedquesten var du alt for "sterk" ift til det designerne foreså. Jeg ble så lei av å være altfor sterk at jeg downgrada armoren min og la inn mods som økte fiendenes hitpoints me flere tusen Endret 1. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Jeg er så redd for at dette spillet kommer til å ha akkurat samme feil som enginen til Fallout 3, Oblivion osv hadde. Dvs, elendig rag-doll physics, kjedelig combat, mage er OP, AI-et er horribelt, se bare i den sneak-peek filmen, i starten av del 2 så sniker han seg inn på to fiender og skyter den ene ned, mens den andre står helt stille og venter på å bli skutt fordi AI'et er helt horribelt. Når man kommer inn i en by for første gangen føler man at de gjør noe nyttig, men når du har besøkt den byen for tredje gangen går de bare i en 10 minutters loop hele dagen. Dungeongs kommer garantert til å være veldig copy-paste, med kjedelig generic fiender og armor, UI'et ser helt jævlig ut, fonten er helt ubrukelig, og man kan se at Skyrim er en elendig port fra Xbox360. Huff, huff, huff. Jeg kommer til å bruke flere hundre timer på dette spillet, men gud, det er snakk om latskap med slike piss-ting som forekommer i hvert eneste spill fra Bethesda. Det får virkelig spillene deres til å virke som samme spillet bare andre characters og landskap. ( Sikkert masse klager på det innlegget her, men det blåser jeg langt i. ) Endret 1. november 2011 av Romis Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Noen tips om hvor det er best å forhåndsbestille fra? SKAL HA DET PÅ DAGEN! Så at dustin home solgte skyrim til pc for 250 kroner, men jeg vet ikke om de leverer på release... Noen tips? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Noen tips om hvor det er best å forhåndsbestille fra? SKAL HA DET PÅ DAGEN! Så at dustin home solgte skyrim til pc for 250 kroner, men jeg vet ikke om de leverer på release... Noen tips? Steam. Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kjøpt via Steam! Noen som vet når man kan laste ned, og når det kan aktiveres? Er det mulig å ha alt klart til 11/11 klokka 00.00 eller litt utover natta? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kjøpt via Steam! Noen som vet når man kan laste ned, og når det kan aktiveres? Er det mulig å ha alt klart til 11/11 klokka 00.00 eller litt utover natta? Kan som regel preloade noen dager i forveien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå