Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det generelt sett er en skrall pre-order bonus de kjører. Vanligvis er det jo da naturlig å vente med og kjøpe til spillet har kommet ut slik at man kan få lest noen anmeldelser først og evnt avventet kritiske (og etterhvert så obligatoriske) patcher. Tror utgiver er temmelig klar over at de har en fan-base som kjøper Skyrim uansett hvordan spillets tilstand er når det slippes og derfor ikke trenger å lokke med vanlige bonuser som for eks en DLC.

 

Når det er sagt, etter alt jeg har sett og lest om spillet, har jeg troa på at Bethesda leverer så tenker nok dette uansett er en ganske safe forhåndsbestilling :)

Lenke til kommentar

Hele grunnen til at det blir best på PC er jo pga. høyere framerate (forutsatt at du har kraftig now hw), som er alfa-omega i et spill..

Er ikke poeng med mer FPS enn skjermen har HZ uansett, da :p

 

Selvfølgelig ikke, men tror du at Xbox 360-versjonen vil ligge noe særlig over 30FPS i gjennomsnitt? Det tror ikke jeg. Jeg mener å ha hørt at spillet er i 30FPS på 360. Det er jo på grensen til uspillbart.

Lenke til kommentar

Noen andre plasser enn Gamestop som selger spillet med strategi-guiden til PC?

 

Har ikke Gamestop i nærheten av hvor jeg bor og hvor jeg jobber per dags dato..

 

Det kuleste hadde vært om det hadde latt seg gjøre å bestille boka i tillegg til en versjon av Skyrim som inneholder kartet.

 

Oooog en titt innom Gamezone var nok til å finne det selv! :whistle:

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Men er det sånn at jeg må ha Steam og må være online for å spille Skyrim på pc?

Uansett om Steam er påkrevd, nei du må ikke være online. Steam har en offline funksjon som, selvom mange dommedagsprofeter spår vil få maskinen din til å eksplodere, fungerer stort sett som den skal.

 

Ah takker.

 

Sannsynligvis skjer det et eller annet så du må vente flere dager over releasedatoen. Og da må du bare sitte og vente og sjekke postkassa hver dag, ellers får du to eksemplarer hvis du går og kjøper det.

 

Man kan vel bestille fra en eller annen internettbutikk (elkjøp, gamezone osv) og hvis du ikke har spillet i posten på releasedagen så kjøper du spillet i en eller annen butikk. Når spillet da kommer i posten så returnerer du det forseglet og får pengene tilbake.

Sånn kan man også skaffe seg pre-order bonuser hvis du skal slåss mot konspirasjonen..

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å si. Velg etter hvilke kontrollere du liker best, vil jeg si. Og om du vil kunne bruke mods.

 

Man kan fortsatt bruke Xbox360 kontroller til PC, så ser virkelig ikke vitsen med å kjøpe konsoll versjon, ved mindre man har en utdatert datamaskin. Ulikt meg, med andre ord. :) :)

 

Er maskinen min "utdatert" i dine øyne? Eller god nok for en bra skyrim opplevelse? Specs: i5 430M, Ati Radeon 5730, 4 GB RAM.

Beklager masing, men jeg gleder meg så sykt nå, og er usikker på hva jeg skal kjøpe det på :p

 

Det spørs hva slags settings du vil spille på, oppløsningen du spiller på og hvor mye FPS du syntes er akseptabelt nivå å spille på.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å si. Velg etter hvilke kontrollere du liker best, vil jeg si. Og om du vil kunne bruke mods.

 

Man kan fortsatt bruke Xbox360 kontroller til PC, så ser virkelig ikke vitsen med å kjøpe konsoll versjon, ved mindre man har en utdatert datamaskin. Ulikt meg, med andre ord. :) :)

 

Er maskinen min "utdatert" i dine øyne? Eller god nok for en bra skyrim opplevelse? Specs: i5 430M, Ati Radeon 5730, 4 GB RAM.

Beklager masing, men jeg gleder meg så sykt nå, og er usikker på hva jeg skal kjøpe det på :p

 

Det spørs hva slags settings du vil spille på, oppløsningen du spiller på og hvor mye FPS du syntes er akseptabelt nivå å spille på.

 

Medium med 1366 x 768 pix og litt over 30 fps? I så fall at det blir bedre enn på xboxen min.

Lenke til kommentar

Nei ingen vil vel ha et spill man har venta på i 5år på releasedagen :p

Vi vil heller vente noen måneder ekstra på første patch, ikke sant?

 

Hot-fix patcher for gigantiske bugs som gjør spillet uspillbart gis ut noen timer etter relase. Har du aldri vært med på release-date launch, før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...