TurtleSquirtel Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg lurer på hvordan collecter's edition bli? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Collector's Edition av Oblivion var nice den, men håper de lager noe enda bedre til dette. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Vil bare si litt som jeg synes de bør fikse på med stealth delen og nærmere bestemt backstab. De gjorde det helt fryktelig i Oblivion når du kommer bak målet ditt, han/hun vet ikke du er der og alt du gjør er å smacke dem i ryggen med en kniv og damage kommer ann på stealth skillen din. Samme hvor dårlig du er så er det ganske vanskelig å ikke drepe noen når du er rett bak dem. Kutte strupen, kjøre en dolk inn i halsen på noen osv. Clean backstab burde faktisk være instantkill, og heller lage det vanskeligere å få det til. Sneak skillet ditt burde heller anslå hvor mye lyd du lager når du dreper noen. Kanskje du er sløv og offeret rekker å si ifra til andre vakter/fiender før du dreper ham. Perfekt kill og ingen vet om det.. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Konsoll mode er du nesten nødt til å ha, særlig på spill som tilbyr brukerskapte mods. Spiellere skal imidlertid ikke behøve å benytte, eller oppfordres til å benytte, dette. Sjøl bruker jeg bare konsoll under mod testing eller når en setter seg fast ol. (les: bug bekjemping). Jeg har spilt dataspill helt siden jeg fikk en ZX Spectrum tidlig på 80-tallet, og jeg har til dags dato aldri trengt å bruke konsollen til noe som helst. Ikke ser jeg for meg at jeg kommer til å trenge det heller. Quck-save er bra om man vil ha det, men personlig vil jeg si det må begrenses. Jeg foretrekker helt klart at spillet lagres automatisk hvert femte eller tiende minutt samt når vi gjør noe viktig. Da trenger man ikke quick save, fordi man i verste fall må spille de siste ti minuttene om igjen. I et spill som glatt varer i femti timer er det ikke så mye akkurat. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Samme hvor dårlig du er så er det ganske vanskelig å ikke drepe noen når du er rett bak dem. Mye erfaring med dette eller? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Samme hvor dårlig du er så er det ganske vanskelig å ikke drepe noen når du er rett bak dem. Mye erfaring med dette eller? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Konsoll mode er du nesten nødt til å ha, særlig på spill som tilbyr brukerskapte mods. Spiellere skal imidlertid ikke behøve å benytte, eller oppfordres til å benytte, dette. Sjøl bruker jeg bare konsoll under mod testing eller når en setter seg fast ol. (les: bug bekjemping). Jeg har spilt dataspill helt siden jeg fikk en ZX Spectrum tidlig på 80-tallet, og jeg har til dags dato aldri trengt å bruke konsollen til noe som helst. Ikke ser jeg for meg at jeg kommer til å trenge det heller. Quck-save er bra om man vil ha det, men personlig vil jeg si det må begrenses. Jeg foretrekker helt klart at spillet lagres automatisk hvert femte eller tiende minutt samt når vi gjør noe viktig. Da trenger man ikke quick save, fordi man i verste fall må spille de siste ti minuttene om igjen. I et spill som glatt varer i femti timer er det ikke så mye akkurat. Nei, det er sjeldent man trenger å bruke console til noe som helst, men når du er ferdig med en quest og den siste journal entryen nekter å la seg oppdatere pga. en scriptbug, da er det kjekt å ha muligheten (dette hendte ofte i Morrowind). Eller når noe som er ment å skje ikke skjer, f.eks Veronicas mange forskjellige dialog triggere i Fallout: New Vegas. Hadde jeg ikke kunne brukt console for å rette på dette ville jeg aldri fått muligheten til å utføre questen 'I Could Make You Care'. Endret 16. desember 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har ikke tall på hvor mange timer jeg brukte i Morrowind, Tribunal og Bloodmoon, men jeg opplevde aldri noen bugs av betydning. Kjøp spillet neste gang, så slipper du consolen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg har ikke tall på hvor mange timer jeg brukte i Morrowind, Tribunal og Bloodmoon, men jeg opplevde aldri noen bugs av betydning. Kjøp spillet neste gang, så slipper du consolen. Jeg hadde mange, mange timer i spillet. Var enten over 100 eller 200 timer, husker ikke riktig. Det var en dude som ble sint på meg fordi jeg hadde drept noen av vennene hans, og han var visst viktig i forhold til main-questen fant jeg ut senere. Kunne rett og slett ikke fortsette fordi han ikke ville snakke med meg. Prøve forskjellige potions og spells for å få ham til å snakke med meg, men ingenting hjalp. Da hadde vært greit med console, men Xbox har ingen mulighet for console. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Vi hadde noe lignende i Ultima 8. Vi måtte snakke med en fyr, men han var allerede død. Men samme det, det er bare å snakke med en og annen necromancer for å tilkalle sjelen til fyren og snakke med ham. At han er død er bare en bagatell. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg lurer på hvordan collecter's edition bli? Soundtracket er ivertfall et must. En stor og flott artbook, et mer eksklusivet kart enn det som følger med standard, en figur eller noe annet fysisk, et tøffere cover og kanskje noe in-game content. Kommer ikke på noe annet da. Men det viktigste for meg er uansett soundtracket. Kjøper CE mest for det. Angrer enda på at jeg ikke kjøpte CE av Oblivion, for musikken i det spillet er helt fantastisk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Fire dager til feature på Gameinformer, folkens! Har kommet et par oppvarmingsartikler: http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2010/12/26/decrypting-the-elder-scrolls.aspx?PostPageIndex=1 http://www.pcgamer.com/2010/12/30/15-things-we-want-to-see-in-the-elder-scrolls-v-skyrim/ http://pc.ign.com/articles/114/1141433p2.html Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Og fem dager til Februar-utgaven av bladet dukker opp hos de som abbonnerer. En utgave med 14 sider dedikert til Skyrim. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Litt skeptisk til sånne veldig tidlige og eksklusive sniktitter. De kan jo ikke akkurat være kritiske. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Så lenge de er informative, så er det vel greit? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Litt skeptisk til sånne veldig tidlige og eksklusive sniktitter. De kan jo ikke akkurat være kritiske. Istedenfor at Bethesda slapp ut info gradvis har de gjort det gjennom GameInformer istede. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Hm, gleder meg til noen skikkelige screenshots.. Forventer liksom at et Elder Scrolls spill skal ta ting et skritt videre når det gjelder grafikk.. B) Endret 1. januar 2011 av Riboflavin Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Enig der Ribo. Husker fremdeles de første bildene fra Oblivion, det så jo fantastisk ut! Desverre så holdte ikke grafikken mål særlig lenge i forhold til andre spill, men da det var nytt var det fantastisk Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Enig. Og det var det samme med Morrowind, synes jeg å huske. Mener ihvertfall jeg det var enkelte ting som vann-effekter osv, jeg ble rimelig imponert over.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Morrowind var et av de første spillene som støttet shader-drevet vann, så om du hadde en GPU som klarte pixel-shading - noe som ikke var selvsagt i 2002 - var Morrowind (iallefall omgivelsene...) noe av det peneste på markedet. Jeg har ingen planer om å kaste meg på hypevognen slik jeg gjorde med Oblivion, for så å bli skuffet ved release. Jeg er mer interessert i å lese om hva de faktisk har tenkt til å gjøre med spillet, enn å se bilder. Det blir sikkert pent, for all del, men det er ikke hovedsaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå