xxTJxx Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Hei. Noen som kan anbefale meg en nettside som sende spillet ut den 9. november så jeg får det på release samtidig som jeg får pre-order bonusen? Ser at f.eks elkjøp sender tidlig nok ut men har ikke bonusen. Annbefaler å bestille fra Gamezone.no, kan jo ikke love at de sender det tidlig, men jeg har aldri opplevd og få et spill fra de etter release, får det gjerne noen dager før release tilogmed. Edit: Usikker på hvordan det er med pre-order bonus og hva man eventuelt får, så du får gjøre litt research selv rundt der, Gamezone kundesupport er helt fantastisk så send de en mail hvis du lurer på noe. Endret 31. oktober 2011 av xxTJxx 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 11 dager til 11.11.11! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det vanligste argumentet for konsollspillere er at de bare putter inn plata så starter spillet. Ingen timeslang installering, fikling med 200 grafikk options, dårlig framerate fordi noe er stilt inn for høyt, evt artifact bugs fordi grafikkortet ikke er nytt nok og utallige andre ting. Det bare virker. Uhmmm... sånn Apple logikk altså. Ulempen er at det blir totalt uten mulighet for tilpassing til personlige ønsker og muligheter. Hvorfor folk velger enkelt fremfor muligheter har jeg aldri skjønt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 De som bare har lyst å spille. Ikke fikle med alt mulig annet og mods og hacks og patcher. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) De som bare har lyst å spille. Ikke fikle med alt mulig annet og mods og hacks og patcher. Jeg spiller ikke spill fordi det er enkelt å spille dem. Jeg spiller spille fordi det er knakende artig og det blir mye morsommere når jeg har mulighet til å endre spillet til slik jeg vil ha det. Oblivion med mods på PC vs Vanilla oblivion på konsoll er verdt bryderiet! (Jeg antar det blir lignende med Skyrim) Godt mulig jeg er litt innhabil, jeg synes moddinga i seg selv er artig. Det å lete på tessource/tesnexus etter mods er fornøyelig, litt sånn "hva skal jeg prøve i dag"-krible følelse. Forventniger, nesten som julaften. Gratis er det også. Endret 31. oktober 2011 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nå som man har Steam så blir jo patching og installering gjort av seg selv.. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Med online passes, day one patches, obligatoriske installasjonar, DLC som tek knekken på hardware og øydeleggjer saves og hu og hei, så har ikkje dei klassiske konsollargumenta heilt same vekt som under 16-bitseraen. Om ein vil ha ein vanilla oppleving, så er ikkje det å spele på PC meir komplisert enn på konsoll. 1 Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 åssen bonus? Et kart likt du får i papirutgave i den vanlige versjonen, men i høykvalitets stoff. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Er tøyversjonen av kartet en generell preorder bonus? Ettersom Gamezone ikke reklamerer for det så bestilte jeg fra Komplett.no, men hvis alle har det så vil jeg heller ha det fra GameZone hvor jeg er sikker på at jeg får det tidlig.. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hele grunnen til at det blir best på PC er jo pga. høyere framerate (forutsatt at du har kraftig now hw), som er alfa-omega i et spill.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det vanligste argumentet for konsollspillere er at de bare putter inn plata så starter spillet. Ingen timeslang installering, fikling med 200 grafikk options, dårlig framerate fordi noe er stilt inn for høyt, evt artifact bugs fordi grafikkortet ikke er nytt nok og utallige andre ting. Det bare virker. Uhmmm... sånn Apple logikk altså. Ulempen er at det blir totalt uten mulighet for tilpassing til personlige ønsker og muligheter. Hvorfor folk velger enkelt fremfor muligheter har jeg aldri skjønt. Kunne ikke vært mer enig! "Valgmuligheter" og "komplisert" er omtrent banneord i spillbransjen, for tiden. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hmm kanskje jeg skal vurdere pc-utgaven allikevel? Fikk jobb-pc'en min i dag: i7, 16 gig ram, 590 gtx. Burde multitaske 4x Skyrim på max settings burde jeg mene... Men er det sånn at jeg må ha Steam og må være online for å spille Skyrim på pc? Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 De som bare har lyst å spille. Ikke fikle med alt mulig annet og mods og hacks og patcher. Jeg spiller ikke spill fordi det er enkelt å spille dem. Jeg spiller spille fordi det er knakende artig og det blir mye morsommere når jeg har mulighet til å endre spillet til slik jeg vil ha det. Oblivion med mods på PC vs Vanilla oblivion på konsoll er verdt bryderiet! (Jeg antar det blir lignende med Skyrim) Godt mulig jeg er litt innhabil, jeg synes moddinga i seg selv er artig. Det å lete på tessource/tesnexus etter mods er fornøyelig, litt sånn "hva skal jeg prøve i dag"-krible følelse. Forventniger, nesten som julaften. Gratis er det også. Spesielt når du tar fram spillet etter et halvt år, går inn på tesnexus og finner ting som er av proff kvalitet, mange mods some er bedre laget en knigth of the nine. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Men er det sånn at jeg må ha Steam og må være online for å spille Skyrim på pc? Uansett om Steam er påkrevd, nei du må ikke være online. Steam har en offline funksjon som, selvom mange dommedagsprofeter spår vil få maskinen din til å eksplodere, fungerer stort sett som den skal. Lenke til kommentar
rafa123 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hvis man forhåndsbestiller idag, f.eks., fra mpx.no, en utgave til Xbox 360. Når burde man forvente å få det i posten? Merker at førstkommende helg ville vært ideelt gaming-helg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Sannsynligvis skjer det et eller annet så du må vente flere dager over releasedatoen. Og da må du bare sitte og vente og sjekke postkassa hver dag, ellers får du to eksemplarer hvis du går og kjøper det. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen som veit kossen Skyrim/oblivion ser ut med Eyefinity? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Klarer jeg max på min GeForce GTS 450 GPU? Hvis alt annet er over recommended? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hele grunnen til at det blir best på PC er jo pga. høyere framerate (forutsatt at du har kraftig now hw), som er alfa-omega i et spill.. Er ikke poeng med mer FPS enn skjermen har HZ uansett, da Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen som har forhåndsbestilt hos Gamestop? Er det den offisielle guiden som de gir ut med preorder? Og får man liksomtøy-kartet der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå