Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som kan anbefale meg en nettside som sende spillet ut den 9. november så jeg får det på release samtidig som jeg får pre-order bonusen? Ser at f.eks elkjøp sender tidlig nok ut men har ikke bonusen.

Annbefaler å bestille fra Gamezone.no, kan jo ikke love at de sender det tidlig, men jeg har aldri opplevd og få et spill fra de etter release, får det gjerne noen dager før release tilogmed.

Edit: Usikker på hvordan det er med pre-order bonus og hva man eventuelt får, så du får gjøre litt research selv rundt der, Gamezone kundesupport er helt fantastisk så send de en mail hvis du lurer på noe.

Endret av xxTJxx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Det vanligste argumentet for konsollspillere er at de bare putter inn plata så starter spillet. Ingen timeslang installering, fikling med 200 grafikk options, dårlig framerate fordi noe er stilt inn for høyt, evt artifact bugs fordi grafikkortet ikke er nytt nok og utallige andre ting. Det bare virker.

Uhmmm... sånn Apple logikk altså.

Ulempen er at det blir totalt uten mulighet for tilpassing til personlige ønsker og muligheter. Hvorfor folk velger enkelt fremfor muligheter har jeg aldri skjønt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

De som bare har lyst å spille. Ikke fikle med alt mulig annet og mods og hacks og patcher.

Jeg spiller ikke spill fordi det er enkelt å spille dem.

Jeg spiller spille fordi det er knakende artig og det blir mye morsommere når jeg har mulighet til å endre spillet til slik jeg vil ha det.

Oblivion med mods på PC vs Vanilla oblivion på konsoll er verdt bryderiet!

(Jeg antar det blir lignende med Skyrim)

Godt mulig jeg er litt innhabil, jeg synes moddinga i seg selv er artig. Det å lete på tessource/tesnexus etter mods er fornøyelig, litt sånn "hva skal jeg prøve i dag"-krible følelse. Forventniger, nesten som julaften. Gratis er det også.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Med online passes, day one patches, obligatoriske installasjonar, DLC som tek knekken på hardware og øydeleggjer saves og hu og hei, så har ikkje dei klassiske konsollargumenta heilt same vekt som under 16-bitseraen. Om ein vil ha ein vanilla oppleving, så er ikkje det å spele på PC meir komplisert enn på konsoll.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det vanligste argumentet for konsollspillere er at de bare putter inn plata så starter spillet. Ingen timeslang installering, fikling med 200 grafikk options, dårlig framerate fordi noe er stilt inn for høyt, evt artifact bugs fordi grafikkortet ikke er nytt nok og utallige andre ting. Det bare virker.

Uhmmm... sånn Apple logikk altså.

Ulempen er at det blir totalt uten mulighet for tilpassing til personlige ønsker og muligheter. Hvorfor folk velger enkelt fremfor muligheter har jeg aldri skjønt.

Kunne ikke vært mer enig!

"Valgmuligheter" og "komplisert" er omtrent banneord i spillbransjen, for tiden.

Lenke til kommentar

De som bare har lyst å spille. Ikke fikle med alt mulig annet og mods og hacks og patcher.

Jeg spiller ikke spill fordi det er enkelt å spille dem.

Jeg spiller spille fordi det er knakende artig og det blir mye morsommere når jeg har mulighet til å endre spillet til slik jeg vil ha det.

Oblivion med mods på PC vs Vanilla oblivion på konsoll er verdt bryderiet!

(Jeg antar det blir lignende med Skyrim)

Godt mulig jeg er litt innhabil, jeg synes moddinga i seg selv er artig. Det å lete på tessource/tesnexus etter mods er fornøyelig, litt sånn "hva skal jeg prøve i dag"-krible følelse. Forventniger, nesten som julaften. Gratis er det også.

Spesielt når du tar fram spillet etter et halvt år, går inn på tesnexus og finner ting som er av proff kvalitet, mange mods some er bedre laget en knigth of the nine.

Lenke til kommentar

Men er det sånn at jeg må ha Steam og må være online for å spille Skyrim på pc?

Uansett om Steam er påkrevd, nei du må ikke være online. Steam har en offline funksjon som, selvom mange dommedagsprofeter spår vil få maskinen din til å eksplodere, fungerer stort sett som den skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...