Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange gates gjorde egentlig folk? Jeg kan ikke huske at jeg tok stort flere enn de 2-3 stykkene som var obligatoriske for hovedhistorien. Resten av dem var bare som kjedelige og gjenbrukte dungeons.

Farmet dem en god det for de stenene, men ja de var for lite varierte.

Lenke til kommentar

I vanilla brukte eg stort sett berre å springe (høg Speed og mykje Acrobatics) gjennom scenarioet bak kvar Oblivion gate for å få steinen på slutten. Gjekk lei av å denge dremora i identiske minidungeons ganske fort.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Hvor mange gates gjorde egentlig folk? Jeg kan ikke huske at jeg tok stort flere enn de 2-3 stykkene som var obligatoriske for hovedhistorien. Resten av dem var bare som kjedelige og gjenbrukte dungeons.

Siste gangen jeg spilte igjennom tidligere her i år, stengte jeg alle 60. Hadde ingenting imot de, men nå var det første gangen jeg tok meg tid til å stenge absolutt alle.

Lenke til kommentar

Det er 60 som åpner seg totalt. 50 random og 10 oppdragsrelaterte. Av de 10, er det 9 standard gates og den ene Great Gate som åpnes ved Bruma. Det er 100 mulige steder der en Oblivion gate kan åpnes, 10 av de er bestemt, altså de oppdragsrelaterte. Hvis du gjør ferdig hovedoppdraget, så stenges alle automatisk.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Man kan vanligvis laste ned forhåndsbestilte spill på Steam en uke før så sjansen er at du kan pre-loade på fredag, men ikke noe offisielt rundt dette enda.

Hm, ok.. Jeg får følge med...

Litt dumt at det ikke er noen "Download when availiable" setting i Steam. Da kunne jeg ha aktivert den og bare latt spillemaskina stå på fra fredag el.

(Jeg reiser bort fredag så jeg får fikse noe logmein etc til spill riggen sånn at jeg får starta nedlasting).

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...