casemodd Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Quoter en annen bruker fra en annen tråd her: "Bare de ikke tar med noe lignende Oblivion Gates i Skyrim - det ødela hele Oblivion for min del" Det utsagnet støttes fullt ut (sammen med håpløs level-scaling++) og jeg lurer fortsatt på om det er noe lignende Oblivion Gates i Skyrim, da det ikke har blitt besvart tidligere så vidt jeg har registrert. Noen som vet? For øvrig synes jeg Skyrim ser rimelig bra ut rent visuelt sett. Ikke eksepsjonelt, men heller ikke ille. Etter hva jeg har forstått så blir det level-scaling... Skal se om jeg finner artikkelen hvor det stod. EDIT: Fant ikke den artikkelen jeg leste igår men her er en som forklarer litt rundt det http://attackofthefanboy.com/news/elder-scrolls-skyrim-level-scaling-detailed/ Level-scalingen har jeg fått med meg, det er dokumentert, samt informert om at den er mer lik Fall out 3 enn Oblivion, men hva med disse repetitive gatesene jeg Quotet om, blir det noe lignende i Skyrim? Det var det jeg lurte på Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Level-scalingen har jeg fått med meg, det er dokumentert, samt informert om at den er mer lik som Fallout 3 Kan dere ikke hvertfall lese litt i topic eller søke før dere spør? Det har blitt besvart 2-3 ganger allerede. Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Level-scalingen har jeg fått med meg, det er dokumentert, samt informert om at den er mer lik som Fallout 3 Kan dere ikke hvertfall lese litt i topic eller søke før dere spør? Det har blitt besvart 2-3 ganger allerede. Det er tydeligvis du som ikke leser: Jeg lurte på disse j... Oblivion Gatesène , om det var noe lignende i Skyrim. Det jeg tok med om øvrige irriterende ting i Oblivion som f.eks. level-scaling, var kun nevnt i forbifarten for å markere at det ikke bare var gatesene som var irriterende, men det var altså gatesene som var spørsmålet og ikke noe annet!! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Noe som skapte en diskusjon, og den diskusjonen er nå død. Så kan vi fokusere på disse forferdelige Oblivion-gatene. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Oblivion gatene var det som fikk meg til å avslutte hovedhistorien ganske tidlig inn i den. Med andre ord: fullførte aldri historien pga dem. Selv med 4-500 timer playtime. (modder mye ) Endret 29. oktober 2011 av Thyristor Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Jeg syntes også disse Oblivion gatene var plagsomme, jeg ble riktignok ferdig med historien. Nå skal det sies at jeg spilte i over 300 timer så det skulle vel bare mangle at jeg ble ferdig med hoved historien i hvertfall, men uansett så syntes jeg ikke det er hoved historien som er viktigst i spill som dette. Det nærmeste jeg TROR(sjansen for at jeg tar feil her er ekstremt stor) du kommer noe sånn som Oblivion gates i Skyrim er restene av drager du har drept, i en video jeg så drepte han en drage og etter at han hadde "konsumert" drage sjelen så lå det bare beinrester igjen som ikke så ut til å bli borte. Dette tror jeg kunne vært kult, men det kan også gi problemer senere tror jeg, hvis du tilfeldigvis dreper en drage et sted du helst ikke skulle gjort det. Endret 29. oktober 2011 av xxTJxx 1 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Level-scalingen har jeg fått med meg, det er dokumentert, samt informert om at den er mer lik som Fallout 3 Kan dere ikke hvertfall lese litt i topic eller søke før dere spør? Det har blitt besvart 2-3 ganger allerede. Det er tydeligvis du som ikke leser: Jeg lurte på disse j... Oblivion Gatesène , om det var noe lignende i Skyrim. Det jeg tok med om øvrige irriterende ting i Oblivion som f.eks. level-scaling, var kun nevnt i forbifarten for å markere at det ikke bare var gatesene som var irriterende, men det var altså gatesene som var spørsmålet og ikke noe annet!! Ikke noe tegn til noen gate lignende hendelser i Skyrim så langt. Men nå skal det også sies at Bethesda har vært veldig hemmelighetsfulle med tanke på historien. Det nærmeste man kommer er vel random spawnende drager vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvor mange gates gjorde egentlig folk? Jeg kan ikke huske at jeg tok stort flere enn de 2-3 stykkene som var obligatoriske for hovedhistorien. Resten av dem var bare som kjedelige og gjenbrukte dungeons. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg lurte på disse j... Oblivion Gatesène , om det var noe lignende i Skyrim. Etter hva jeg har forstått har dragene fått den jobben, det dukker opp flere av dem jo lenger du kommer i main-story. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Vis jeg kjøper dette på pc, må jeg ha dvd disken i pcen eller slipper jeg den dritten? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Du må helt sikkert ha discen i maskinen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Du må installere det i Steam, så da slipper du å ha discen i. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Du må installere det i Steam, så da slipper du å ha discen i. så jeg må ha steam vis jeg skal slippe disken:(? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Du må ha Steam uansett. Skyrim bruker Steam som DRM. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Du må ha Steam uansett. Skyrim bruker Steam som DRM. LAAAAAAME Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 In the parlance of our time. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 DRM er djevelens verk. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ser ikkje heilt problemet med det. I forhold til mange andre DRM-varianter er då vitterleg Steam heilt kurrant? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jada, steam er ikke så ille. Jeg satt det på spissen. Men jeg skulle helst sett at det ikke var noe DRM, i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det som er mest irriterende når de tar i bruk Steam er at det tar lang tid å starte spillene, og noen ganger er serverne for opptatte til å starte spillet ditt, selv om det er 100% singleplayer. Kunne godt ha sett meg Skyrim uten steam, men om de absolutt skal bruke en for for plattform for å styre spillene er Steam min favoritt, dette fordi jeg allerede har mange spill der. Jeg forstår ikke hvorfor de skal bruke DRM når de ikke har gjort det på de forrige spillene i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå