bandreas Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Skal man gå i detalj så er ikke det veldig bra. Men som nevnt tidligere i tråden her.. Det er det enorme, visuelle, helhetlige bildet som er imponerende. Grafikken i seg selv er ikke noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) tatt i betraktning at det er en open ended world så er det noe av det beste som noensinne er laget. prove me wrong bitch. Helt enig! Skyrim ligger rundt samme visuelle nivå som både Red Dead Redemption og Assassin's Creed 2/Brotherhood, som vel er de to peneste åpen-verden spillene på markedet idag. Nja det synes jeg ikke. Brotherhood ser mye penere og bedre ut synes jeg. Dessuten kommer skyrim til PC til å bli helt voldtatt av en elendig konsollport. Ser allerede mange tegn til forfordelige texturer, som også ødla hele spillet Rage. Endret 27. oktober 2011 av MrLG Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 tatt i betraktning at det er en open ended world så er det noe av det beste som noensinne er laget. prove me wrong bitch. Helt enig! Skyrim ligger rundt samme visuelle nivå som både Red Dead Redemption og Assassin's Creed 2/Brotherhood, som vel er de to peneste åpen-verden spillene på markedet idag. Nja det synes jeg ikke. Brotherhood ser mye penere og bedre ut synes jeg. Haha? Teksturene i Skyrim er jo mye mer detaljerte! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Må ikke glemme at bildene som er vist av Skyrim hittil, er tatt med XboX 360 (vil jeg mene). Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Haha? Teksturene i Skyrim er jo mye mer detaljerte! Har du møkk i øynene? Brotherhood liger milevis foran på teksturer, detaljer, og har ikke minst den forfordelige lame, gråaktige og kjedelige texturene som skyrim har. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Må ikke glemme at bildene som er vist av Skyrim hittil, er tatt med XboX 360 (vil jeg mene). Det meste offisielle promomaterialet er tatt på PC, på høgaste settings (altså minst eit hakk over kva som er mogleg på konsoll). RAGE sitt problem var like mykje den uferdige megatexture/texturestreaming-teknologien som det var sjølve teksturane. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hmm, mener da at Skyrim skal se vesentlig bedre ut enn det der. Men det kan vel hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Screenshotet der oppe er vel kanskje det verst tenkjelege dømet. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 For en frekkhet. I tillegg saa har ikke skyrim noen loadetider. det er totalt soemloest og open ended. brotherhood er mere platform hvis man tanker over det. ser jo paa view distance at skyrim er milevis foran-- bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Har du møkk i øynene? Brotherhood liger milevis foran på teksturer, detaljer, og har ikke minst den forfordelige lame, gråaktige og kjedelige texturene som skyrim har. Du har valgt feil tråd for å rakke ned på Skyrim. Selv om Skyrim møter med halvgode teksturer (for dagens standard) vil det uansett være imponerende med tanke på mengden som rendres på enkelte plasser. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Todd Howard on the lessons Skyrim has learned from Fallout 3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Har du møkk i øynene? Brotherhood liger milevis foran på teksturer, detaljer, og har ikke minst den forfordelige lame, gråaktige og kjedelige texturene som skyrim har. Du har valgt feil tråd for å rakke ned på Skyrim. Selv om Skyrim møter med halvgode teksturer (for dagens standard) vil det uansett være imponerende med tanke på mengden som rendres på enkelte plasser. Det er ingenting imponerende med grafikken til Skyrim. Jeg er selv en hardbanka Elder Scroll fan, men hvis man ikke kan se det, lider man enten av ekstrem fanboylisme, blindhet, eller uvitenhet om hva slags grafikk det er mulig å skape i dag. At skyrim har lave krav tviler jeg skyldes ekstremt bra optimalisering, men like gjerne fordi de har portet fra den elendige konsollversjonen, og prøvd å finepusse på litt texturer her og der EDIT: Ja grunnen til at det er elendig er nå åpenbart: That’s great, but with the Xbox 360 coming up on six years of age, the real question is how much better it looks on a modern high-end PC gaming machine. As it turns, it just looks the “same.” kilde Endret 27. oktober 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er da ingen hemmelighet at Skyrim hovedsaklig er skreddersydd for konsoller. Dette har Bethesda vært åpne om hele veien. Uansett syntes jeg grafikken er imponerende ved tanke på at det er optimalisert for seks år gammel hardware. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Selv synes jeg egentlig alt lagd etter omtrent 2008 har bra grafikk. Det virker som om vi har nådd et slags platå, hvor grafikk ikke trenger å bli bedre for å fortelle historien til utviklerene troverdig. De har derfor fokusert på andre ting i utviklingsprosessen enn å forbedre grafikken som uansett er mer enn god nok. 2 Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Masse nye scener her... http://www.g4tv.com/...-video-preview/ En ting er i hvertfall sikkert, Skyrim har Art Direction som er milevis bedre enn Oblivion... EDIT: Ooops, feil tråd. Burde hvært i medietråden... Endret 27. oktober 2011 av xm8 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 De har derfor fokusert på andre ting i utviklingsprosessen enn å forbedre grafikken som uansett er mer enn god nok. De er jo nødt til å fokusere på andre ting grunnet konsollene. For min del er det greit nok (ihvertfall mht RPG's), mens andre synes nok det er trist at GPU'ene ikke får brukt kreftene sine. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Masse nye scener her... http://www.g4tv.com/videos/55960/the-elder-scrolls-5-skyrim-video-preview/ Å herregud for en absolutt forferdelig preview. Fine scener, da. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Med ei så stor verd som det Skyrim foretrekker eg grei grafikk og variert landskap framfor wow-grafikk som er veldig repetiv. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Masse nye scener her... http://www.g4tv.com/videos/55960/the-elder-scrolls-5-skyrim-video-preview/ Å herregud for en absolutt forferdelig preview. Fine scener, da. Bildene er flotte som sagt, men kommentatorene beviser allerede etter ett par minutter at de ikke har pepling på hva de prater om. Blir nærmest pinlig til tider. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå