Craxmerax Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Du kan jo se det slik, men man må også tenke på at noe av det beste mange synes er med Skyrim, Oblivion og Fallout er at det er utrolig enkelt å modde. Bethesda har jo sagt selv at veldig mye av det som er forandret i Skyrim fra Oblivion er tatt fra diverse mods de har funnet. Skyrim ville aldri blitt laget slik hadde det ikke vært for mange trofaste PC-spillere. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kan me vere greie og ikkje dra inn i tåkeheimen av dårleg funderte myter om PC-plattformen? 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 ekstremt bra grafikk på skyrim altså. jeg er mektig imponert. det eneste jeg lurer på er om de klarer å lage det laggfritt. er også en av de som irriterer seg over smålags som plutselig oppstår når man hopper, noe småting skjer, elns. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 ekstremt bra grafikk på skyrim altså. jeg er mektig imponert. det eneste jeg lurer på er om de klarer å lage det laggfritt. er også en av de som irriterer seg over smålags som plutselig oppstår når man hopper, noe småting skjer, elns. Etter jeg byttet til SSD'er har jeg ikke hatt noen slike spikes i spill. Hadde det endel før da jeg hadde tregere disker og mindre RAM. SSD er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tenkte da hovedsakelig på konsoll, da jeg er en konsollgamer. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 ekstremt bra grafikk på skyrim altså. jeg er mektig imponert. det eneste jeg lurer på er om de klarer å lage det laggfritt. er også en av de som irriterer seg over smålags som plutselig oppstår når man hopper, noe småting skjer, elns. Seriøst? Hvis du synes det er ekstremt bra grafikk, har du mange spill igjen å se her i verden.. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 tatt i betraktning at det er en open ended world så er det noe av det beste som noensinne er laget. prove me wrong bitch. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Skyrim har kjempebra grafikk, ja. Rart at man kan si noe annet. MrLG har Crysis i avataren, så det forklarer kanskje litt. 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kan me vere greie og ikkje dra inn i tåkeheimen av dårleg funderte myter om PC-plattformen? Godt argumentert. Jeg glemte at pc-eiere er master-race... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Er grenser for kor mange ganger det er interessant å tilbakevise den same leksa - særleg når du berre sleng ut ei rekkje påstandar full av urimelege, tendensiøse presupposisjonar. Om du trur at PC som plattform er på veg ut, er uprofitabel, eller ein eller annan variant av dei vanlege - og feilaktige - dommedagsprofetiane, så kan du til dømes lese her. Endret 26. oktober 2011 av Zealuu 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Takk for at du linker til et langt innlegg med dine subjektive meninger, skulle gjerne argumentert mot med mine, men på vegne av flere: tl;dr. Jeg finner like mange linker som mener det motsatte som dine linker ved et enkelt googlesøk, så hva er da sannheten? Sega FM2012 på Steam pga 80% piratkopier, 50-90% global piratvirksomhet osv, men sånn er det vel bare: utsagn mot utsagn.. Dette er en Skyrim-tråd så jeg diskuterer ikke mer om dette nå, gleder meg til å spille dette snart og håper det ikke blir for pc-ifisert da slike spill gjør seg best på konsoll og 60" - etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Takk for at du linker til et langt innlegg med dine subjektive meninger, skulle gjerne argumentert mot med mine, men på vegne av flere: tl;dr. Jeg finner like mange linker som mener det motsatte som dine linker ved et enkelt googlesøk, så hva er da sannheten? Sega FM2012 på Steam pga 80% piratkopier, 50-90% global piratvirksomhet osv, men sånn er det vel bare: utsagn mot utsagn.. Dette er en Skyrim-tråd så jeg diskuterer ikke mer om dette nå, gleder meg til å spille dette snart og håper det ikke blir for pc-ifisert da slike spill gjør seg best på konsoll og 60" - etter min mening. Ja, det er litt off-topic, men det er jo hyklersk å ta opp salgstall på PC-spill som et argument for at det er bortkastet tid å produsere en PC-versjon av Skyrim - for så å ikke ville snakke om det igjen når noen argumenterer i mot. Eksempelvis finnes det ikke et eneste Playstation 3 spill som har solgt så mye som PC-spillene/PC-versjonene av The Sims, The Sims 2, World of Warcraft, StarCraft, Half-Life og Half-Life 2. Så det er tydelig at folk kjøper spill til PC. Oblivion solgte meget bra til PC, og var klart det mestselgende PC-spillet i ukene etter det kom ut. For ikke å snakke om Morrowind. Dessuten var TES: Arena og TES: Daggerfall kun til PC, så uten salg på PC hadde vi antageligvis aldri fått flere spill i serien. Endret 26. oktober 2011 av Aurvan Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Så lenge jeg når minimum, så er jeg fornøyd. Spiller ikke RPG for grafikken, akuratt. Hvis ikke grafikken betyr noe... hva med Daggerfall? Det har vel en av de største verdenene i noe rollespill ever. hvor kan jeg kjøpe Daggerfall? Du kan lovlig laste ned Arena her: http://www.elderscrolls.com/arena/ Du kan lovlig laste ned Daggerfall her: http://www.elderscrolls.com/daggerfall/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Takk for at du linker til et langt innlegg med dine subjektive meninger, skulle gjerne argumentert mot med mine, men på vegne av flere: tl;dr. Jeg finner like mange linker som mener det motsatte som dine linker ved et enkelt googlesøk, så hva er da sannheten? Sega FM2012 på Steam pga 80% piratkopier, 50-90% global piratvirksomhet osv, men sånn er det vel bare: utsagn mot utsagn.. Dette er en Skyrim-tråd så jeg diskuterer ikke mer om dette nå, gleder meg til å spille dette snart og håper det ikke blir for pc-ifisert da slike spill gjør seg best på konsoll og 60" - etter min mening. Nei, det er statistikk mot statistikk - og eg har framleis til gode å få presentert noko anna enn lenestolsstatistikk som i det heile er i nærleiken av å indikere at PC-utvikling er bortkasta tid. Alt anna er eintydig semd om at PC-markedet er gigantisk, i vekst, og profitabelt både for AAA-spel og snevrare titlar. Altså det motsatte av den innleiande påstanden din. Om du ikkje vil diskutere eit emne, unngå å ta det opp på eit vis som ikkje bør stå uimotsagt. 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Takk for at du linker til et langt innlegg med dine subjektive meninger, skulle gjerne argumentert mot med mine, men på vegne av flere: tl;dr. Jeg finner like mange linker som mener det motsatte som dine linker ved et enkelt googlesøk, så hva er da sannheten? Sega FM2012 på Steam pga 80% piratkopier, 50-90% global piratvirksomhet osv, men sånn er det vel bare: utsagn mot utsagn.. Dette er en Skyrim-tråd så jeg diskuterer ikke mer om dette nå, gleder meg til å spille dette snart og håper det ikke blir for pc-ifisert da slike spill gjør seg best på konsoll og 60" - etter min mening. Nei, det er statistikk mot statistikk - og eg har framleis til gode å få presentert noko anna enn lenestolsstatistikk som i det heile er i nærleiken av å indikere at PC-utvikling er bortkasta tid. Alt anna er eintydig semd om at PC-markedet er gigantisk, i vekst, og profitabelt både for AAA-spel og snevrare titlar. Altså det motsatte av den innleiande påstanden din. Om du ikkje vil diskutere eit emne, unngå å ta det opp på eit vis som ikkje bør stå uimotsagt. Du er ikke mye lettskremt, ser jeg Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 PC vs konsoll kan diskuteres inn og ut i evigheter, det er meningsløst. Det handler ikke om hva som er best, men hva du liker å spille på. THE END. 3 Lenke til kommentar
noxside Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 PC vs konsoll kan diskuteres inn og ut i evigheter, det er meningsløst. Det handler ikke om hva som er best, men hva du liker å spille på. THE END. Here you go sir, a trophy from the internetz. Jeg personlig elsker og spille singleplayer RPG på konsoll, ligge i godstolen med 60" plasma TV.. Huff man er blitt feit xD Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Selv om jeg ser ironien i dette innlegget; Hvorfor helle mer bensin på bålet? Vikingr har helt rett, selv om det for noen ikke holder å nyte spillet. De må også "trampe" på de som ikke får like bra grafikk osv. for å føle en full utnyttelse av spillet sitt. Noe som er trist. Selv lurer jeg på om jeg skal kjøpe både Skyrim og BF3 til konsoll, for de dagene man bare vil slappe av i sofaen med bedagelig konsollgaming Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 En liten faktaopplysning; Det er ingenting som hindrer bruk av 60" plasma, godstol eller xbox kontroller (urk!) fra en PC. Lenke til kommentar
olav10 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 tatt i betraktning at det er en open ended world så er det noe av det beste som noensinne er laget. prove me wrong bitch. Helt enig! Skyrim ligger rundt samme visuelle nivå som både Red Dead Redemption og Assassin's Creed 2/Brotherhood, som vel er de to peneste åpen-verden spillene på markedet idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå