Auto Asmodeus Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Hurra. Enda en konsoll vs pc diskusjon. Lurer på hvem som vinner!! Ekke spennende engang, PC vinner altid Uansett, flott om noen kan poste systemkrav om noen har fått kloa i disse. Minimum System Requirements * OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.0 GHz * RAM: 3 GB * HDD: 15 GB * Graphics: 512 MB card * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9.0c Recommended System Requirements * OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Core 2 Quad 3 GHz * RAM: 3 GB * HDD: 15 GB free disk space * Graphics: 512 MB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9.0c Supported Graphics Cards: Minimum – 8800 GT Recommanded – Geforce GTX 460/Radeon 5850 Med andre ord: Hvis du kan kjøre office-pakka så kan du lett dra dette spillet på max med 4096x2048 oppløsning i SHD og 89 fps... Du må ha 48 Gig RAM får å få 90 FPS System kravene er ikke offisielt annonsert enda så vidt jeg vet. Skal annonseres en gang denne uka. Ergo bør den lista taes med en klype salt. Her er de offisielle kravene: Minimum PC Specs: Operating System: Win XP/7/Vista (32 or 64 bit) CPU: Dual Core 2GB Memory: 2GB RAM Video Card: DirectX9c video card w/ 512MB RAM See? Not that bad at all, but it you want those bells and whistles you'll need something a little meatier. Recommended PC Specs: Operating System: Win XP/7 CPU: Quad-Core Intel/AMD CPU Memory: 4GB RAM, 6GB Hard Drive Space Sound: DirectX compatible sound card Video Card: DirectX9 video card with 1GB memory. GTX 260/Radeon 4890 or higher Endret 25. oktober 2011 av Bjellesau Mr Gnu Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Her er de offisielle kravene: Minimum PC Specs: Operating System: Win XP/7/Vista (32 or 64 bit) CPU: Dual Core 2GB Memory: 2GB RAM Video Card: DirectX9c video card w/ 512MB RAM See? Not that bad at all, but it you want those bells and whistles you'll need something a little meatier. Recommended PC Specs: Operating System: Win XP/7 CPU: Quad-Core Intel/AMD CPU Memory: 4GB RAM, 6GB Hard Drive Space Sound: DirectX compatible sound card Video Card: DirectX9 video card with 1GB memory. GTX 260/Radeon 4890 or higher Recommended PC Specs var jo ikke akkurat noe spesiellt krevendes... Men det kommer jo ikke akkurat som noe overraskelse heller. Endret 25. oktober 2011 av xm8 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Då er det vel berre å køyre på med texture og shader mods, med så mykje maskinkraft til overs. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Tror dere virkelig de recommended specsa der kommer til å kjøre spillet slik det skal spilles? Garantert ikke! Alle spillutviklere setter recommended specs lave slik at de selger flere kopier. Jeg kan tenke meg at framerate kommer til å ligge mellom 20-30FPS på medium settings med de specsa der, kanskje lavere. Endret 25. oktober 2011 av dekar24k Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hardwaren i X360 er den same som i 2006, og ... Trur du for ramme alvor at dei treng lyge på seg urealistisk låge systemkrav for å selje eit par ekstra kopiar av sjølve lokomotivet i Hype Train 2011? Folk er vel òg innforståtte med at om ein ligg akkurat på minimum eller recommended så kan ein ikkje skru alt opp til maks. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hardwaren i X360 er den same som i 2006, og ... Trur du for ramme alvor at dei treng lyge på seg urealistisk låge systemkrav for å selje eit par ekstra kopiar av sjølve lokomotivet i Hype Train 2011? Folk er vel òg innforståtte med at om ein ligg akkurat på minimum eller recommended så kan ein ikkje skru alt opp til maks. Kan ikke skru opp alt halvveis engang.. Men, men .. Folk sitter jo og spiller X360-spill i 25-30FPS uten å tenke over det engang, så da er vel folk flest fornøyd med lav framerate på PC også. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kan ikke skru opp alt halvveis engang.. Har du prøvd? 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tror dere virkelig de recommended specsa der kommer til å kjøre spillet slik det skal spilles? Garantert ikke! Alle spillutviklere setter recommended specs lave slik at de selger flere kopier. Jeg kan tenke meg at framerate kommer til å ligge mellom 20-30FPS på medium settings med de specsa der, kanskje lavere. En venn av meg har specs nokså likt det som er recommended. GTX 260 blant annet. Han kan kjøre Battlefield 3 på High med ca 40-50 FPS... Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Specsene skremmer, rett før det blir nødvendig med enten et nytt skjermkort eller blodig overklokking. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Så lenge jeg når minimum, så er jeg fornøyd. Spiller ikke RPG for grafikken, akuratt. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Du har ett poeng der, men jeg har alltid sett på TES spillene som "revolusjonerende" innen grafikk. Har alltid spilt på max. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tror det meste blir en grafisk nedtur etter å ha spilt BF3....men krysser fingrene for at det ikke blir en dårlig konsoll port ikke optimalisert for pc med heftig hardware. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Det meste ja, Skyrim tror jeg blir ett av unntakene Endret 25. oktober 2011 av Apox Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Snart begynner helvete om at konsoll dreger PC versjonen ned, Dette er klassisk Situasjon. Ingen her har gjort det, men bare vent og se på youtube og andre forum, Bethesda forumet , har faktisk begynt og stenge alle Pc specs trådene, så ille er det. Så til alle som leser dette , pliz ikke svar på troll eller flamer, eller noe som har med mobbing mot pc eller Konsoll, dere gjør bare det verre, (Vi har alle gjort det før) Endret 25. oktober 2011 av Realzi 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Så lenge jeg når minimum, så er jeg fornøyd. Spiller ikke RPG for grafikken, akuratt. Hvis ikke grafikken betyr noe... hva med Daggerfall? Det har vel en av de største verdenene i noe rollespill ever. http://www.youtube.com/watch?v=BjB6OFiDasU Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Så lenge jeg når minimum, så er jeg fornøyd. Spiller ikke RPG for grafikken, akuratt. Hvis ikke grafikken betyr noe... hva med Daggerfall? Det har vel en av de største verdenene i noe rollespill ever. http://www.youtube.com/watch?v=BjB6OFiDasU hvor kan jeg kjøpe Daggerfall? Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 >Kjøp gaming-rigg >Slipp å bry deg med Minimum/Reccomended settings Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Så lenge jeg når minimum, så er jeg fornøyd. Spiller ikke RPG for grafikken, akuratt. Hvis ikke grafikken betyr noe... hva med Daggerfall? Det har vel en av de største verdenene i noe rollespill ever. Jeg mener å ha lest et sted at det er [d]den[/b] største verdenen i et spill. Men så er det også veldig mye annet enn grafikken som er utdatert i Daggerfall. Endret 25. oktober 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Nå skal jeg ikke starte noen stor grafikk diskusjon men jeg skjønner meg ikke helt på dem som sier grafikk ikke betyr noe. Ja jeg er enig at bra grafikk ikke betyr stort om spillet er elendig... Men i et spill som Skyrim da for å ta det, så vil en jo helst kunne gå rundt i denne utrolige verden med så bra grafikk som over hode mulig vel? Jo bedre og mer virkelig jo mer lever en seg inn i det hele vel? Slik er det for meg ihvertfall.... 3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Nå skal jeg ikke starte noen stor grafikk diskusjon men jeg skjønner meg ikke helt på dem som sier grafikk ikke betyr noe. Ja jeg er enig at bra grafikk ikke betyr stort om spillet er elendig... Men i et spill som Skyrim da for å ta det, så vil en jo helst kunne gå rundt i denne utrolige verden med så bra grafikk som over hode mulig vel? Jo bedre og mer virkelig jo mer lever en seg inn i det hele vel? Slik er det for meg ihvertfall.... Det er jo alltid det Bethesda har prøvd, men på grunn av gammle konsoller eller at de ikke har penger så har de valgt denne ruten, uansett så vil dette bli som og spille GTA San Andreas hvor de vet så mye om maskinvare at de lager et helvetes armageddon av quester og andre awsome ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå