carzas Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvor kjøper man dette spillet billigst? Trenger ikke boxen fysisk Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Da blir det vel på en nettside hvor du kan kjøpe Skyrim som Steam- eller Origin Game Key. Hvilken side vet jeg ikke. Men de er i teorien billigst. Tror Elkjøp selger det til 300 på PC. Det er jo en grei pris for veldig mange timer med underholdning. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Har flytta nokre innlegg til Skyrim-medietråden. Om du berre skal poste videoar/bilete, bruk den. Endret 21. oktober 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Når skal den nye Trailer komme? Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Så var det 20 dager igjen. Er det noen som vet omtrent når på dagen man kan forvente at Steam har det klart for nedlasting og installasjon? Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Så var det 20 dager igjen. Er det noen som vet omtrent når på dagen man kan forvente at Steam har det klart for nedlasting og installasjon? Tror det er en dag før realise-day du kan installere. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Så var det 20 dager igjen. Er det noen som vet omtrent når på dagen man kan forvente at Steam har det klart for nedlasting og installasjon? klokken 00:00:01 den 10. november Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det er vell den 11.? Jeg bruker ikke steam, men kjører de ikke pre-load? Det er i så fall rart. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Disse bildene ligger på Facebook siden til Elder Scrolls. De er ikke fra spillet, men de er live-action. Hva hinter de til? Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 det skal vist være en liten film trailer. d er nok d de bildene er fra Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Da må man sette godvilja til. Skyrim er åpenbart en firkant. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Da ville i tilfelle dragevingene gått sammen på 1 og 2, noe de ikke gjør. Så de indikerer en egen kant Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har flytta nokre innlegg til Skyrim-medietråden. Om du berre skal poste videoar/bilete, bruk den. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hvor bør jeg kjøpe skyrim? Gjennom steam eller fra en annen nettbutikk? Får jeg spillet på release dato uansett hvor jeg bestiller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Funker det med mods dersom jeg kjøper via steam ? Har kun kjøpt hard-copy av TES tidligere, men vurderer nå steam. Dette avhenger av om mods kan installeres, fordi mods er et must! Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jepp, du kan installere mods når du kjøper via steam også. Eier både hard-copy og steam versjoner av tidligere spill. Fungerte ganske likt Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Skryim må aktiverast på Steam uansett, så det er vel ein forutsetnad for modding-scena at det kjem til å virke sjølv med ein Steam-installasjon. Er berre å endre aktuelle paths når du skal installere mods, og med ting som OBMM ("SKMM?") og omod-formatet gjer ein jo nesten ingenting manuelt no. Endret 25. oktober 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Skryim må aktiverast på Steam uansett, så det er vel ein forutsetnad for modding-scena at det kjem til å virke sjølv med ein Steam-installasjon. Oki, takk. Jeg hørte noen rykter tidl. i år vedr. steam support og modding (steam support mister jo smått kontollen med mods) hvor det ble antydet at de motsatte seg at mod's var tillatt. Jeg har vel hele tiden trodd at det val bullsh**, men tenkte det var best å spørre ekspertisen. Er berre å endre aktuelle paths når du skal installere mods, og med ting som OBMM ("SKMM?") og omod-formatet gjer ein jo nesten ingenting manuelt no. Ja, særlig rekkefølgen av ting ble enklere med Oblivion Mod Manager, håper de vedlikeholder den til Skyrim også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå