Licht Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Faktisk ingen plan om kva eg skal spele. Om det er riktig at ein kan joine Imperial Legion igjen, så trur eg det vert ein Imperial. Aldri spelt som dei før. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Melee føles veldig klunkete,, så det gidder jeg absolutt ikke spille. Min favoritt i alle rollespill, er magikere. Men min første karakter blir nok en slags rogue. Stealth funket utmerket i Oblivion, og jeg trur ikke det blir noe verre i Skyrim. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Samme her. En slags thief med fokus på sverd og speech, men med mulighet for pil og bue der det trengs(Lyse omgivelser der en ikke kommer nærme usett) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Jeg skal kun bruke bue. Som sagt synes jeg melee fungerer svært dårlig. Kanskje det funker på konsoll, der du er nødt til å sikte med sticks, men på en PC er ranged overlegent. Endret 20. oktober 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 I Oblivion kom jeg meg aldri forbi Wood Elf med pil og bue, og når jeg tenker meg om har jeg ikke spilt melee siden første karakteren min i Morrowind (som ble fort erstattet av en caster). Så jeg lurer på om det blir en Nord med 2h og light armor denne gangen. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jau, men piler skal denne gang være som et alternativ, ikke sant? Sparsommelig med piler. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Jeg prøver meg alltid som magiker men ender alltid til slutt opp som en alt for sterk adrenalin junkie med heavy armor og 2h sverd som knuser alt og alle som kommer i veien. Endret 20. oktober 2011 av Lexiboij 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Jau, men piler skal denne gang være som et alternativ, ikke sant? Sparsommelig med piler. Trur ikkje det skal vere så gale som tidlege previews gav inntrykk av. Kan uansett fiksast med mods om det er heilt på trynet, er jo berre å endre nokre tal. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Nå skal det nevnes at heavy Armor har en perk som gjør at alt av tung rustning du har på deg ikke veier noen ting. Stemmer det, men tror den perken er den aller siste, så den vil ikke være så veldig nyttig for meg gjennom mesteparten av spillet. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Trur ikkje det skal vere så gale som tidlege previews gav inntrykk av. Kan uansett fiksast med mods om det er heilt på trynet, er jo berre å endre nokre tal. Jau, men jeg skal spille dagen det kommer ut tenker jeg Men som det meste kan det nok moddes ja Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Elderscrolls skal først spilles igjennom umoddet, så skal det moddes til det ugjenkjennelige. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) cirka 10,00 i morgen blir det ny Gameplay fra Skyrim fra Spike TV Sjekk det ut, Info Elder council på Facebook Endret 20. oktober 2011 av Realzi Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 cirka 10,00 i morgen blir det ny Gameplay fra Skyrim fra Spike TV Sjekk det ut, Info Elder council på Facebook Kl 07:05, norsk tid. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 cirka 10,00 i morgen blir det ny Gameplay fra Skyrim fra Spike TV Sjekk det ut, Info Elder council på Facebook Kl 07:05, norsk tid. nope Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 10.05 kommer videon presist Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 01:05 AM Eastern Time (New York) = 07:05 AM Norsk tid. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Nei de har nedtelling . Det står 7 timer og 30 minutt til release Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Hos meg blir det nok disse to characterene som blir spilt: 1: nord med heavy armor samt 2handed axe/2h sword og kanskje medium armor. En skikkelig viking. Og kjenner jeg meg rett så blir navnet noe ala eirik bloodaxe elns. 2: wood elf med bow + blade samt sneak. En liten smikmorder mao. Må jo klare å bli listener i dark brotherhood. Endret 21. oktober 2011 av g@bb@ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Blir nok nord med hammer og magi hos meg, en liten Tor med andre ord. bare synd at spillet kommer så tett opp mot eksamen, ødelegger jo mye for spillingen da. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Skal ikke kjøpe det før 5. desember selv. Er helt hodestups forelsket i spillet, men jeg er ikke master of my domain når det kommer til spill som dette vs. eksamenslesing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå